kojak Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Z wyjęciem tego środka jakoś nie miałem strasznego problemu, podziabało się trochę i wyszły strzępy, najgorzej było z tą "ostatnią" metalową tulejką w belce ... Miałem tak właśnie nacinac, ale najpierw spróbowałem młotem i poszło. NO no pasowałoby wypiaskowac i psiknąc, ale niestety nie było już na to czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 [...] najpierw spróbowałem młotem i poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie dziś długa lista, golf prawie mechanicznie skończony: - wymiana rozrządu z pompą wody - wymiana uszczelki pod zaworami - wymiana filtra paliwa - wymiana filtra kabinowego - nabicie i odgrzybienie klimatyzacji - skasowanie starych błędów i inspekcji - wymiana paska alternatora i łożyska alternatora - wymiana płynu chłodniczego - wymiana silniczka tylnych wycieraczek Zostało jeszcze do zrobienia: oświetlenie kabiny, wymiana przewodów i świec zapłonowych i to by było mechanicznie na tyle Niestety fundusz na ten miesiąc został wyczerpany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Dziś zakładanie letnich kapci. Jak co sezon śruby się pozapiekały, więc trzeba było szukać rurki Po zwaleniu kół w ruch poszły szczoty, szmaty i Tenzi Truck. Po przerwie idę omieść środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Z ciekawości pomierzyłem grubość lakieru na aucie znajomego (niedługo mam przy nim działać) i wszędzie w normie 120-170 a na masce 30-50 mikronów I weź bez miernika podejdź do takiego auta, 2 przejazdy na mocniejszej kombinacji i klaru nie ma... Swoją drogą ciekawi mnie kto tak się pastwił nad tą maską, że tyle lakieru poszło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Jak co sezon śruby się pozapiekały, więc trzeba było szukać rurki Smar miedziany i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 escimo, zawsze zapomnę kupić i to jest największy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsiemKilo Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 luq92, dokręcasz śruby na takiej rurze? Pytam bo klucz jest w takiej pozycji jakbys dokręcał nie odkręcał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 OsiemKilo, odkręcam. Dokręcam "ręcznie" a potem co jakiś czas ewentualnie dociągam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 OsiemKilo, +1 O tym samym pomyślałem, ale skoro odkręca ciągnąc klucz, a nie naciska to już jego sprawa. Bardzo na opak, ale ważne, że sobie radzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 kupusso, to tylko pozowanie do zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 luq92, a gdzie dekielki od felg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Artih, gdzieś się kurzą na półce Bardziej mi się podoba bez, ale muszę pomalować śruby i piastę, bo średnio obecnie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Z ciekawości pomierzyłem grubość lakieru na aucie znajomego (niedługo mam przy nim działać) i wszędzie w normie 120-170 a na masce 30-50 mikronów I weź bez miernika podejdź do takiego auta, 2 przejazdy na mocniejszej kombinacji i klaru nie ma... Swoją drogą ciekawi mnie kto tak się pastwił nad tą maską, że tyle lakieru poszło.. od razu mam pytanie w tej kwestii, przy 90-100 mikronach można ciąć, czy trzeba mocno uważać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 90-100 to jeszcze nie ma wielkiej tragedii, niektóre nowe auta są tak marnie lakierowane. Niemniej jednak radziłbym zachować pewną dozę ostrożności i nie drzeć od razu najmocniejsza kombinacją futra/pada i pasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 U mnie tak było na całym aucie, jak go kupiłem od 90 do 110 max. I sugerując się tym co i jak robiłem, to trzeba by chyba byc bardzo nie ostrożnym i przytrzymac dłuuuuuższą chwilę w jednym miejscu, żeby zrobic na tym lakierze jakieś kuku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 ok, tak myślałem, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Ja się dziwiłem, czemu na próbnej przejażdżce dziwnie mi się jechało. Wyszło, że z przodu w jednym kole 2 bary, w drugim 1,5, na tyle po 1,2 Wg producenta powinno być 2,1/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 OsiemKilo, odkręcam. Dokręcam "ręcznie" a potem co jakiś czas ewentualnie dociągam. Zawsze dokręcam ori krótkim kluczem, nigdy nie musiałem dociągać a odkręcam też nim i to właściwie bez żadnego problemu i nawet bez kopania nogą. Nie wiem skąd te problemy. Wyszło, że z przodu w jednym kole 2 bary, w drugim 1,5, na tyle po 1,2 Byłem dziś na BP i też z ciekawości się dopompowałem - 3 koła 2.2, jedno 1.2 Nie widać nigdzie dziury, nie syczy, wentyl trzyma - nie wiem skąd taki spadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 może felga się utleniać. u mnie odkurzone, wyprana podłoga i bagażnik, całe wnętrze przeleciane apc, skóra wyczyszczona. jutro dressingi, czyszczenie szyb i chrzest bojowy zymola leather conditionera a za tydzień trasa 3200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrcinKsi Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Jak co sezon śruby się pozapiekały, więc trzeba było szukać rurki Smar miedziany i po problemie w gwoli ścisłości miedziowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Shmatan, mi zeszłego lata coś zaczęło stukać podczas jazdy. Już miałem rozbebeszać przedni zawias, wyjmować poduszki silnika, a okazało się, że śruby się same poodkręcały Można było spokojnie zrobić jeszcze prawie pół obrotu kluczem. Nie wiem co to za cuda. Od tamtej pory profilaktycznie przy każdym myciu latam z kluczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Jak co sezon śruby się pozapiekały, więc trzeba było szukać rurki Smar miedziany i po problemie w gwoli ścisłości miedziowy Próbowałem wygooglać różnicę, ale nic nie mogę znaleźć. Jest jakaś różnica, czy tylko zrobiłem błąd pisowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 8 Marca 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Pianka, płukanie, dresing, plastiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Wyczyszczony dzisiaj czujnik położenia wału oraz wymieniona postojówka, która znowu nie działa Chociaż lepiej odpala na ciepłym po wyczyszczeniu tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi