tfelek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Embargo jak to diesel to sprawdz jeszcze filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Nie miała baba problemu kupiła se VW... Zaraz posypią się gromy (trudno), ale "TEN niezawodny VW" skończył się razem z "TYM niezawodnym Mercedesem" jakieś 20 lat temu. Teraz, choćby nie wiem jak głośno właściciele krzyczeli, to szare, nudne, awaryjne i drogie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 to szare, nudne, awaryjne i drogie auta DAS AUTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpadlewski Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 g.pajak, zgadzam się z Tobą, też wolę swojego Mondeo od jakichś Mercedesów A w temacie "co dziś zrobiłem..." - wepchnąłem go do garażu bo odmówił współpracy. Zimo nie trwaj długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Eryczek, a die Honda jutro jedzie do ASO, bo tydzień przed zimową trasą przy przebiegu 75kkm coś tam kłamoce w silniku, ze się nie da przeżyć. Nie żeby coś, ale te niezawodne fałteki Ja dzis w uberaucie założyłem nowe zimówki na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 geno, a Wy tego CRVa to nie macie w dizlu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makiol Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 to dopiero dziwne, jakim cudem on w ogóle odpalał Legenda mówi, że diesle z grupy VAG (nie wszystkie) mają na tyle mocną kompresję (o ile motor ja trzyma), że nawet z uwalonymi żarowymi odpalają, byle aku żywy i sprawny, a świece żarowe podgrzewają komory spalania jeszcze przez jakiś czas pod odpaleniu (takie ich zadanie)... Ale nie wiem na ile to legenda a na ile fakt. W każdym razie wyjaśniałaby magię odpalania na uwalonych świecach żarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 27 Stycznia 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Bardzo prawdopodobne, bo aku zmieniane na jesień więc w sumie nowe,a odpalał przy - 15 mimo braku świec. Choć nie powiem, sąsiedzi mieli niezłe show Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 to dopiero dziwne, jakim cudem on w ogóle odpalał Legenda mówi, że diesle z grupy VAG (nie wszystkie) mają na tyle mocną kompresję (o ile motor ja trzyma), że nawet z uwalonymi żarowymi odpalają, byle aku żywy i sprawny, a świece żarowe podgrzewają komory spalania jeszcze przez jakiś czas pod odpaleniu (takie ich zadanie)... Ale nie wiem na ile to legenda a na ile fakt. W każdym razie wyjaśniałaby magię odpalania na uwalonych świecach żarowych To nie legenda Zeszłej zimy u mnie w AFNie z Bóg wie jakim przebiegiem, dopiero przy -16 miałem problem z odpaleniem. Wszystkie świeczki były dead. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirus_kamil Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Potwierdzam, u mnie w BLT odpalał do -22 odpalał bez świec. Nie było to z kopa ale nie było problemu. Rozrusznik musiał pokręcić z 2 sekundy. Za to ojca Lancia przy -15 dead ze sprawnymi świecami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makiol Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zeszłej zimy u mnie w AFNie z Bóg wie jakim przebiegiem Nie bluźnij, kolejna legenda mówi te silniki po 500tyś są dopiero dotarte ...hehe. A na poważnie to super silnik w mk3 , chyba ostanie lata produkcji, rocznik '97? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 W sumie to każdy zdrowy Diesel powinien odpalić nawet ze spalonymi świecami żarowymi, ponieważ owe świece to tylko dodatek ułatwiający odpalanie, a nie warunek konieczny jak świece zapłonowe w PB. Diesle mają na tyle wysoki stopień sprężania, że zdrowy powinien bez problemu ze spalonymi świecami odpalać do jakiś -15st. C, wiadomo, że może "kręcić" dłużej niż ze sprawnymi, ale powinien odpalić. Jako ciekawostkę powiem, że nawet 1.9dCi (tak, te z Laguny królowej lawet) odpalają ze spalonymi świecami żarowymi Żeby nie było OT, to dzisiaj znowu odśnieżone i umyte szyby z zewnątrz (normalnie przy pomocy płynu do mycia szyb + MF). Byle do wiosny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Yahoon +1 Mondeo mk3 4 świeczki uwalone i przy -19 od strzała zapalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Toyota Avensis sąsiada AD 2011 - 2,2 D-CAT - trzecią zimę z rzędu nie chce odpalać bydle przy temperaturze poniżej -10 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Tomek, nie, zwykłe 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Także wracając do tematu,takie tam mycie, bezdotyk,potem garaż,znowu prewash,mycie Zymolem Autowashem,na koniec utrwalenie miesięcznego Titaniuma Field Glazem,uszczelki Z Seal,opony Gyeon Tire,felgi i zakamarki BSD,W środku szybki ogar,aku na prostownik i czeka grzecznie do rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zatankowalem do pelna, spakowalem juz samochod i jutro po pracy powrot do Polski..ogolnie w Listopadzie mialem tylko przyjechac na 2 tyg zalozyc plyty K-G a przecioaglo sie do teraz ( nie liczac przerwy swiatecznej) bo a to jeszcze podlogi, a to malowanie a to plytki lazienki itp... No, ale na male zakupy sie zarobilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Gdzie robiłeś ? Tereny rzeszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Hamburg Nie raz tak wpadam tu na robote bo moj tesciu tu mieszka i raz na jakis czas cos tam zalatwi. Ogolnie fajni sie tu pracuje bo w miare sa stawki godzinowe i nikt tak nie goni z praca i nie patrzy na reke oraz nie sa tak wymagajacy tzn nie chodza z halogene w reku po gipsowaniu i nie szukaja dziurek:p Ogolnie teraz tylko pod koniec pracy Niemiec troche cisnal z czasem bo moiw ze sie mu kasa konczy i nie ma z czego juz strzelac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 geno, to coś się Wam nie trafiło - te silniki słyną z bezawaryjności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 ariello01, stawki są okej, jeśli oczywiście ktoś płaci. Nie wiem jak Hamburg, ale w Berlinie z tym różnie niestety bywa no i jakby się dobrze czegoś nie zrobiło to i tak coś się zleceniodawcy nie podoba i już ma pole do popisu w kwestii negocjacji zapłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruczyk Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 już 2h pedzelkuje klamki zderzaki i inne usuwając czernidło a dziadostwo schodzić nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Altay, mowiac stawki ok mialem na mysli wlasnie hamburg i okolice, tu rzadko sie zdarza na jakies przekrety, chyba ze sie robi u turasow albo u polakow to oni najszybciej oszukaja. Druga sprawa ze wiekszosc prac wykonuje sie u ludzi prywatnych a nie w jakis firmach to tez jest inaczej. Co do przyczepiania to narazie co tu robilem to nie bylo problemu, kiedys nawet jak malowalismy okna i najpierw jest zaczelismy oklejac to klientka byla w szoku ze tak dbamy o czytosc ( wiem ze u Nas to norma ze sie okleja), albo przewaznie po gipsowaniu nie chca aby tego szlifowwac bo dla nich juz jest ladnie ewentulanie zamiast gladz tylko Rotband zatarty na momkro i dla nich jest malina Ale wiadomo ze jakies kwiatki tez sie zdarzaja tak jak wszedzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zeszłej zimy u mnie w AFNie z Bóg wie jakim przebiegiem Nie bluźnij, kolejna legenda mówi te silniki po 500tyś są dopiero dotarte ...hehe. A na poważnie to super silnik w mk3 , chyba ostanie lata produkcji, rocznik '97? Makiol w mk3 do 97/98 (variant), ale np. w A6 c5 i A4 b5 montowali je do 2000 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Eryczek, Accordy tez, a w 8 genie lista wymienionych części do 50kkm miała kilka stron A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi