Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie miała baba problemu kupiła se VW...

 

Zaraz posypią się gromy (trudno), ale "TEN niezawodny VW" skończył się razem z "TYM niezawodnym Mercedesem" jakieś 20 lat temu.

 

Teraz, choćby nie wiem jak głośno właściciele krzyczeli, to szare, nudne, awaryjne i drogie auta :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eryczek, a die Honda jutro jedzie do ASO, bo tydzień przed zimową trasą przy przebiegu 75kkm coś tam kłamoce w silniku, ze się nie da przeżyć. Nie żeby coś, ale te niezawodne fałteki :kox:

 

Ja dzis w uberaucie założyłem nowe zimówki na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dopiero dziwne, jakim cudem on w ogóle odpalał :kox:

Legenda mówi, że diesle z grupy VAG (nie wszystkie) mają na tyle mocną kompresję (o ile motor ja trzyma), że nawet z uwalonymi żarowymi odpalają, byle aku żywy i sprawny, a świece żarowe podgrzewają komory spalania jeszcze przez jakiś czas pod odpaleniu (takie ich zadanie)... Ale nie wiem na ile to legenda a na ile fakt. W każdym razie wyjaśniałaby magię odpalania na uwalonych świecach żarowych :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dopiero dziwne, jakim cudem on w ogóle odpalał :kox:

Legenda mówi, że diesle z grupy VAG (nie wszystkie) mają na tyle mocną kompresję (o ile motor ja trzyma), że nawet z uwalonymi żarowymi odpalają, byle aku żywy i sprawny, a świece żarowe podgrzewają komory spalania jeszcze przez jakiś czas pod odpaleniu (takie ich zadanie)... Ale nie wiem na ile to legenda a na ile fakt. W każdym razie wyjaśniałaby magię odpalania na uwalonych świecach żarowych :-]

 

To nie legenda :evil:

Zeszłej zimy u mnie w AFNie z Bóg wie jakim przebiegiem, dopiero przy -16 miałem problem z odpaleniem. Wszystkie świeczki były dead. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to każdy zdrowy Diesel powinien odpalić nawet ze spalonymi świecami żarowymi, ponieważ owe świece to tylko dodatek ułatwiający odpalanie, a nie warunek konieczny jak świece zapłonowe w PB. Diesle mają na tyle wysoki stopień sprężania, że zdrowy powinien bez problemu ze spalonymi świecami odpalać do jakiś -15st. C, wiadomo, że może "kręcić" dłużej niż ze sprawnymi, ale powinien odpalić.

 

Jako ciekawostkę powiem, że nawet 1.9dCi (tak, te z Laguny królowej lawet) odpalają ze spalonymi świecami żarowymi :-]

 

Żeby nie było OT, to dzisiaj znowu odśnieżone i umyte szyby z zewnątrz (normalnie przy pomocy płynu do mycia szyb + MF).

 

 

Byle do wiosny... :ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także wracając do tematu,takie tam mycie, bezdotyk,potem garaż,znowu prewash,mycie Zymolem Autowashem,na koniec utrwalenie miesięcznego Titaniuma Field Glazem,uszczelki Z Seal,opony Gyeon Tire,felgi i zakamarki BSD,W środku szybki ogar,aku na prostownik i czeka grzecznie do rana 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankowalem do pelna, spakowalem juz samochod i jutro po pracy powrot do Polski..ogolnie w Listopadzie mialem tylko przyjechac na 2 tyg zalozyc plyty K-G a przecioaglo sie do teraz ( nie liczac przerwy swiatecznej) bo a to jeszcze podlogi, a to malowanie a to plytki lazienki itp... :) No, ale na male zakupy sie zarobilo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamburg

Nie raz tak wpadam tu na robote bo moj tesciu tu mieszka i raz na jakis czas cos tam zalatwi. Ogolnie fajni sie tu pracuje bo w miare sa stawki godzinowe i nikt tak nie goni z praca i nie patrzy na reke oraz nie sa tak wymagajacy tzn nie chodza z halogene w reku po gipsowaniu i nie szukaja dziurek:p

Ogolnie teraz tylko pod koniec pracy Niemiec troche cisnal z czasem bo moiw ze sie mu kasa konczy i nie ma z czego juz strzelac 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ariello01, stawki są okej, jeśli oczywiście ktoś płaci. Nie wiem jak Hamburg, ale w Berlinie z tym różnie niestety bywa :thumbdown: no i jakby się dobrze czegoś nie zrobiło to i tak coś się zleceniodawcy nie podoba i już ma pole do popisu w kwestii negocjacji zapłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Altay, mowiac stawki ok mialem na mysli wlasnie hamburg i okolice, tu rzadko sie zdarza na jakies przekrety, chyba ze sie robi u turasow albo u polakow to oni najszybciej oszukaja. Druga sprawa ze wiekszosc prac wykonuje sie u ludzi prywatnych a nie w jakis firmach to tez jest inaczej.

Co do przyczepiania to narazie co tu robilem to nie bylo problemu, kiedys nawet jak malowalismy okna i najpierw jest zaczelismy oklejac to klientka byla w szoku ze tak dbamy o czytosc ( wiem ze u Nas to norma ze sie okleja), albo przewaznie po gipsowaniu nie chca aby tego szlifowwac bo dla nich juz jest ladnie ewentulanie zamiast gladz tylko Rotband zatarty na momkro i dla nich jest malina :)

Ale wiadomo ze jakies kwiatki tez sie zdarzaja tak jak wszedzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeszłej zimy u mnie w AFNie z Bóg wie jakim przebiegiem

Nie bluźnij, kolejna legenda mówi te silniki po 500tyś są dopiero dotarte :song::P ...hehe. A na poważnie to super silnik w mk3 :good: , chyba ostanie lata produkcji, rocznik '97?

Makiol w mk3 do 97/98 (variant), ale np. w A6 c5 i A4 b5 montowali je do 2000 r. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.