Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A miał ktoś z Was do czynienia z klockami/tarczami Black Diamond?

 

Kolega miał w Leonie ~230KM i podobno jest petarda... Zarówno tarcze jak i klocki Predator.Ale cena trochę mimo wszystko odstrasza.Za kompletny przód do Leo trzeba dać ~1500zł(tarcza po 500zł :/)

 

PS.Głównie chodzi mi o to że wolałbym do tej ceny dołożyć z 500zł i zrobić swapa na zacisk dwu lub cztero-tłoczkowy na w miarę standardowych tarczach/klockach i skuteczność hamowania jest dużo lepsza.Wiadomo że jak dogrzejesz na torze to standardowe tarcze/klocki wymiękną,ale np. mnie zależy/wystarczy/potrzeba poprawy skuteczności tyko na miejskie warunki + jakieś tam "wygłupy",ale na tor nie zaglądam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale z tego co czytałem reen i red stuff trzeba mocno dogrzać żeby działały, a przy red można się niemiło przekonać przy hamowaniu na zimnych. Natomiast ds2500 ludzie nie widzą problemu przy niedogrzanych.

 

Miałem tarcze EBC Turbo Groove + Green Stuffy w Eskorcie i bardzo ładnie hamowały. Niestety były głośniejsze.

Teraz w Vectrze mam z przodu i z tyłu Green Stuffy na seryjnych tarczach i hamują identycznie jak zwykłe, tyle że tak jak kolega napisał, mniej się grzeją i mniej pylą niż zwykłe klocki (poprzednio TRW). Głośność hamulców nie uległa zmianie.

 

Zauważyłem też, że zużywają się też wolniej niż "zwykłe" klocki :)

 

Red i Yellow Stuffy trzeba dogrzewać. Black i Green to "cywilne klocki" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JM63,dla mnie pylenie bardzo na +,wcześniej miałem Ferrodo Premier to bardzo pyliły.Co do hałasu to dla mnie też ok,ale ja uważam że to głównie dzięki gładkiej tarczy... Każdy sprzedawca i każdy mechanik mi potwierdzał że nacinana/wiercona tarcza jest głośniejsza niż gładka i też sam to potwierdzę,bo miałem przez pewien krótki czas ATE PD i też były głośniejsze niż gładkie...

 

[ Dodano: 13 Styczeń 2014, 19:28 ]

Dlatego ja wybrałem gładkie,bo są cichsze,a i nie chciałem przekroczyć budżetu.Sprzedawca mi doradził że lepiej zainwestować w lepsze klocki,niż nacinane tarcze.I tak też zrobiłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem EBC Green Stuff z tarczami EBC Turbo Groove (lekki mocny hot hatch) i dalo sie tym jezdzic bez rozgrzania, natomiast po nagrzaniu dzialaly lepiej - przy zwyklej oponie na torze dawaly rade. Potem zamontowalem EBC Red Stuff - piszczenie i kiepskie hamowanie na zminych (jadac do pracy zwyklym tempem nie dalo sie ich dogrzac). Pazur pokazaly na torze przy slicku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam 4 tłoczek i te ferrodo na tarczy brembo, średnio.. szczególnie przy niższych prędkościach, przy dużych rzędu 120km kosa, ale to chyba już kwestia zacisku. Czytałem właśnie że ich kiepskie działanie objawia się właśnie przy niższych prędkościach jak mocno wciskamy pedał i czujamy jak byśmy mieli szmate pod pedałem.

Chyba pójdę w te ds2500. Miał może je ktoś?

 

[ Dodano: 13 Styczeń 2014, 19:56 ]

JM63, też widziałem że do mnie dostępne. Ale jakoś nie słyszałem o nich za wiele.

 

Jeszcze bym się zastanowił nad tymi ceramicznymi ale nie dostępne domnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krd, Honda przyzwyczaja do zmian klocków/tarczy co 15-20/25-30kkm, więc wynik przy takiej mocy uznaję za conajmniej bardzo dobry. W klubie przy 40kkm dużo osób już odstawiali auto na komplecik.

 

Btw. Vito zrobiło 85kkm na klockach, zostało jeszcze jakieś 4-5kkm. Panowie w ASO nie mogli uwierzyć, ze to sztuki z pierwszego montażu.

 

A swoim dzis byłem na bezdotyku, dramat przy obecnym stanie dróg i pogodzie, jak to się brudzi :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiałem ostatnio nad tymi ATE ceramikami ale ponoć one trochę pylą tyle tylko, że ten pył jest bardziej biały i na normalnych felgach go tak po prostu nie widać. Z uwagi na to, że moje felgi są malowane na czarny połysk to pewnie i tak byłoby widać taki pył, z tą różnicą, że felgi zamiast matowieć na czarno od syfu robiłyby się bardziej jasne.

Uznałem, że nie ma potrzeby inwestowania dodatkowych 150-200pln za same klocki. Zamówienie poszło na komplet klocków Textara wraz z czujnikiem Textara. Do tej pory byłem z nich zadowolony (choć trochę pylą jak wiele klocków) poza jednym momentem kiedy na przód wziąłem klocki Textara "kompatybilnego" z moim modelem i okazało się, że klocki piszczą. Poszedł zwrot i zamiast nich wleciały takie jak powinny być - czyli Textary kierunkowe i te już nie piszczą.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma straszny problem z piszczeniem w E65... tarcze i klocki z ASO,rozgrzeją się,co w sumie przy 2,5t masy własnej następuje w moment i pisk jakby pociąg hamował,2 lub 3 komplety podmieniali i dalej to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, ori BMW takie problemy stwarza?

Ja do Meganki kupiłem na przód klocki Textara - miałem dylemat pomiędzy ATE a Textarem i w InterCars polecił mi facet właśnie te drugie. Do wiosny jeszcze pojeżdżę na starych a za niedługo się okaże co te Textary warte są :o

Marzyło mi się, żeby założyć te co szły w ASO czyli ATE ceramiki ale jednak cena ponad 2x wyższa - no cóż muszę się liczyć z tym, że coś kosztem czegoś będzie... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.