SZyBA Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Znaczna różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrcinKsi Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 rickson, zacnie to teraz wygląda Czego dokładnie użyłeś, bo też muszę odświeżyć wydech u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Pucha autosol, rura papiery 800-2500 a potem autosol. Do ideału daleko, zostało sporo wżerów i rys ale ja jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eratez Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 przepolerowałem rurę Mogłeś do fotki forumową koszulkę założyć a nie propagować obce trunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 patryczken16, opony bieżnikowane? Na pierwszy rzut oka widać, że bieżnikowane. Coraz mniej ludzi rozumie, że ten kawałek gumy to jedyne połączenie z drogą i powinno być jak najlepsze. Ale może to ja mam dziwne priorytety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Pucha autosol, rura papiery 800-2500 a potem autosol. Do ideału daleko, zostało sporo wżerów i rys ale ja jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja na "bieżnikowane" mówię "doklejane" - bardziej to obrazuje ich stan faktyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 patryczken16, opony bieżnikowane? Na pierwszy rzut oka widać, że bieżnikowane. Coraz mniej ludzi rozumie, że ten kawałek gumy to jedyne połączenie z drogą i powinno być jak najlepsze. Ale może to ja mam dziwne priorytety. Jak dla mnie masz właściwe, każdy powinien takie mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Rozumiem w Maluchu bieżnikowane, ale w takim BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 To zalezy do jakich bieznikowanych ma sie dostep temat rzeka,nie zamierzam nikogo do niego przekonywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ale w sumie czemu bieżnikowane? Cena? Rozumie, że pewnie różnica w cenie to przepaść, ale nie lepiej było kupić choćby wyśmiewane tu ostatnio Nexeny, czy coś z niższej półki, ale nowe? Każdy ma swoje rację i nie piszę tego złośliwie, tylko z ciekawości. Bo w sumie było, nie było auto nie za 3tys zł. Kiedyś miałem, do jazdy w teren, po mieście, niskich prędkości można brać, ale szybciej jak 120km/h bałem się na tym jechać. A następna sprawa, dziadek w swoim leciwym Mercedesie jeździł parę lat na bieżnikach, a teraz założyliśmy nowe zimowe to pierwsze co zauważyłem, że auto lepiej jedzie, płynie, jak on to określa. A chodziło tylko i wyłącznie wagę opon. Takie nalewki ważą na prawdę sporo, a nowa guma jest lekka i masy nieresorowane są zupełnie inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja kilka lat temu mialem bieżnika i szły po śniegu jak złe, nie mogłem na nie złego słowa powiedzieć. Nie kążda bieżnikowana jest taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pardi Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja kilka lat temu mialem bieżnika i szły po śniegu jak złe, nie mogłem na nie złego słowa powiedzieć. Nie kążda bieżnikowana jest taka sama Dla kogoś kto ma okrojony budzet tez uwazam ze nalewki na zimę są ok. Zimą i tak ponad setkę , sto dwadzieścia rzadko osiągamy a wolę mieć 8mm bieznika na śniegu niż kupić w tej cenie np używane 4-5 mm opony średniej klasy . Lato to juz inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekcrx Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Na pierwszy rzut oka widać, że bieżnikowane. Po czym to widać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Nalewki bardzo dobrze dają radę w śniegu ala zadupie edyszon. Wzór bieżnika i sporo mięsa To by było na tyle, powyżej 100km/h są niebezpieczne a na ciepłej nawierzchni i w zakrętach to proszenie się o wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wmawianie bajek o tym, że zależy skąd są "doklejane" opony i że są one dobre jest ... po prostu bajką. To jak wmawianie, że LPG jest zaje...te dla silnika - nie, po prostu oszczędzamy mając jakieś tam "skutki uboczne" (mniejsze lub większe). Przy doklejanych oponach oprócz tego, że oszczędzamy to dodatkowo ryzykujemy zdrowiem (czasem swoim a czasem swoim i bliskich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Jeżeli by się decydowac na mniej markowe, a nowe gumy, to na zimę bardzo mogę polecic oponki KELLY ST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja do wozu ktory kupilem dostalem zeszloroczne Nexeny Winguard (225/60/16) i poki co nie moge zlego slowa powiedziec na koreanskie opony. Zobaczymy jak spadnie snieg. Poki co jest o niebo lepiej niz lyse, 3 letnie Michelin Primacy HP, zarowno na suchym jak i mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 15 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Thomas207, na śniegu nawet najgorsza nowa chińska zimówka będzie lepsza od łysej opony letniej "premium". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Zmienilem kola... na letnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ładnie jej na nich. Teraz fajnie by było troszkę zniwelowac dziurę w nadkolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 kojak, jak bedzie okazja to wleci Bilstein B8 + Eibach Pro Kit, czyli jakies -30 przod/tyl ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 I wyrzucić "chlapacze" Bo strasznie razi... Auto ładne, felga teraz też ładna, ale ten element dla mnie jest nie zrozumiały. A temat o mniejszym brudzeniu auta dla mnie jest chybiony na maxa. Weź to wywal w kosz. Chlapacze to mi się kojarzą z dużym i małym fiatem i poprzednią epoką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 KamilRosen, mi sie tak podoba. I rzeczywiscie sie mniej brudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 krd, 18" z roomster'a ? Jak wyżej - obniżyć i chlapacze out, przemyśl je jeszcze Poza tym w końcu pro felga do tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi