Moderator krd Opublikowano 13 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 FSO-Team, na poczatku moze tak byc, daj mu miesiac. Jak ma wyjsc to wyjdzie wtedy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Wysprzątałem w środku i opłukałem z zewnątrz. Nic więcej nie robię. Ogólnie zbroję się na wiosnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 damianTDCi, odnawiałeś felgi jakoś niedawno, bo wyglądają dobrze W 2011 malowałem, miałem w tym roku odnowić, ale nie miałem na to czasu. Teraz tylko porządnie umyłem, rdza jest w paru miejscach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 pojeździłem trochę, złapał mnie deszcz i muszę powiedzieć że Titanum nic sobie nie robi z tego że 45 minut po aplikacji wyjechał na ulicę :mrgreen kropelkuje, odpycha wodę ( maska błyskawicznie się suszy podczas jazdy) BSD nie potrzebne To akurat normalne, że na początku ładnie odpycha, ale jest duża szansa, że się tym widokiem nie nacieszysz Chociaż bywało i tak, że potraktowany 'z buta' leżał dłużej niż muskany i dojrzewający ponad dobę w ciepłym garażu. Z woskami jak z kobitą, nie zrozumiesz BSD tak czy siak warto dać po jakimś czasie z tego powodu, że łapie mniej syfu niż wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 [ Dodano: 13 Listopad 2013, 17:28 ] A jadąc Picasso do wulkanizatora na zmianę opon złapałem gwoździa... Takie jajca! Chyba przebijam O dobre! Lepszy jesteś, nie ma co! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie dzis,ale wczoraj caly dzien dzialalem co i jak widac na zdjeciach: Taka sytuacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dobre mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 dobre oj dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpadlewski Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 patryczken16, zawsze lubię oglądać co robisz przy aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Fajny ten czarny srodek. Do tych lampek na tył przydałyby się jeszcze ledy nad rejestrację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Do tych lampek na tył przydałyby się jeszcze ledy nad rejestrację. nie moj klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Rozumiem. Ale i tak sa schowane a białe światlo byłoby ładniejsze niż żółte. Albo może coś w stylu W5W BlueVision Philips. Az tak żle na ledach ?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilkok Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 patryczken16, od ostatniego miesiąca marzy mi się E60 dokładnie takie jak Twoje gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 pawelpp, dla mnie fatalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Hehe. Foto trochę zwiększa efekt. A 5ka faaajna, też mi się one podobają. Jeżdziłem kumpla kombikiem 520d 2007r ale bieda w środku była..pokrętła jak z lat 90tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekd24 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 umylem na dwa wiadra i osuszylem przy temperaturze -0.5 stopnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 patryczken16, opony bieżnikowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimps Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nałożony Wolfgang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Miały byc inne pompki, więc i są - z końcówką 073 AR, z silnika 130KM (AWX, AVF itp) : Do tego zakupiona uszczelka pod dekiel, czujnik cieczy i czujnik od wstecznego, bo przestała działac menda. Teraz potrzebna chwila wolnego czasu na montażing, czyli coś z cyklu dosłownego "czekając na sobotę" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis601 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 kojak, Jaki masz seryjny motor ? Co z IC i turbo ? Jak będziesz regulował pompki ? 180 czy 225 stopni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Seryjnie AXR - 101KM, turbo jest z BTB, a ICek niestety póki co seria. Na 225 stopni odkręce, a co, masz jakieś doświadczenia, rady, pomoce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis601 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dobrze by było odrazu wrzucić IC przed programem;) Jak masz zdrowy motor to naprawde fajnie to będzie latać jak ktoś dobrze to zgra do siebie;) Dobrze, że odrazu wrzuciłeś wydajniejsze pompki bo seria to chyba tak do 150-155 KM będzie lała... Kręć na 180 Dlaczego ? A to dlatego poniżej wykres... W programie nic nie robione. Po prostu na spokojnie poświęcona godzinka aby odkręcić na 180 a nie jak było 225 czyli docisnąć mocniej pompki i proszę 6KM i 30Nm;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Ooooo i takie parametry jak na tym wykresie by mnie bardzo ucieszyły, gdybym uzyskał - okolice 170KM i moment ~~ 370Nm. Też tak słyszałem i mi doradzano, żebym na 180 odkręcił, więc teraz nie wiem, teoretycznie 180 jest dla starszego typu pompek chyba ?! Seryjne pompki podobno mają wydajnośc coś koło 160KM, jak zdrowe to ~~ 170KM, u mnie wyszło 152KM z racji, że kuleją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis601 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dlatego kręć na 180 i już W nowszych autach z gruby Vag też kręcili na 180 w serwisach z tego co mi wiadomo;) Jak już wymieniasz to wrzuć nowe uszczelki pod każdą pompke;) 152 napewno ze względu na że słabo leją i nie dają rady więcej jak wrzucisz te od 130 i wydajniejszy IC to będzie poprawa;) Jak coś to pisz na priv nie będziemy zaśmiecać tematu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 przepolerowałem rurę po blue gel, prickbort, iron na gotowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi