kupusso Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Eryczek Longlife czy zwykły, to i tak wymieniam co 10-12kkm lub rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 13 Września 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 geno, dokładnie tak - przy mojej jeździe miejskiej, komputer krzyczy co 8 tyś km żebym wymieniał olej Niestety "moje" ASO nie umie tego wyłączyć i sam sobie to kasuje jak mi "wyskoczy". kupusso, znam flotę zbudowaną na Oplach. Nowe auta są od niedawna zalewane właśnie jakimś longlifem i wracają na wymianę oleju, dopiero po... 50 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSO-Team Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 dopiero po... 50 tyś km 50 tys na jednym oleju wymiana i na drugą wymianę po kolejnych 50 tys razem z wymianą oleju wymiana silnika hahaha dziś podczas odkurzania znalazłem w aucie igłę i za cholerę nie wiem skąd ona się tam wzięła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 do 200kkm polata, leasing się skończy, kupi to Kowalski, silnik padnie i wtedy jest zonk.. i zła opinia o modelu samochodu gwarantowana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Spodziewałem się czegoś zupełnie wyjątkowego, aksamitu, harmonii, a tymczasem silnik pracuje tak samo, nie zauważyłem jakiegoś fenomenu "lepszego" oleju. Nasuwają mi się wnioski, że nie znam się na olejach i nie potrafię docenić wyższej półki Wszystko zależy od tego w jakim stopniu silnik jest uczulony na jakość oleju. Twój może nie dawać żadnych oznak słabej jakości oliwy i będzie wszystko w porządku do czasu. Taki cudak jak GDI na byle jakim oleju rozklekocze się po kilkudziesięciu tys. km, a na dobrym bez klepnięcia zrobi kilkaset. Ogólnie najlepiej z jakimś mechanikiem, nie chałturnikiem, co rozbiera dużo motorów pogadać o zależnościach dobrego oleju i paliwa na wpływ poszczególnych części silnika. Druga sprawa, że jeżeli ktoś wymienia olej co 8-10 tysi to może tak na prawdę byle syntetyk lać (nawet HC) i w większości przypadków będzie git. Ja się tego trzymam i widzę sporą różnicę. No ale miałem silniki wymagające troski pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Spodziewałem się czegoś zupełnie wyjątkowego, aksamitu, harmonii, a tymczasem silnik pracuje tak samo, nie zauważyłem jakiegoś fenomenu "lepszego" oleju. Nasuwają mi się wnioski, że nie znam się na olejach i nie potrafię docenić wyższej półki Trzeba było kupić Royal Purple Nawet jeśli silnik pracowałby tak samo, to zapach i kolor oleju dałby Ci poczucie obcowania z high-endem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 golden0282 , ten pedzelek z czarnym wlosiem to autoglym? Jak Ci sie nim pracuje? Ile czasu juz go masz? Nic zlego sie z nim nie dzieje? Pytam, bo sie zastanawiam wlasnie nad takim samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 golden0282 , ten pedzelek z czarnym wlosiem to autoglym? Jak Ci sie nim pracuje? Ile czasu juz go masz? Nic zlego sie z nim nie dzieje? Pytam, bo sie zastanawiam wlasnie nad takim samym Tak , to autoglym , mam go jakieś 4 miesiące , ale kupiłem używany więc wcześniej też komuś służył , generalnie żadna chemia go nie rusza nawet alux bez rozcięczenia , jednak szczerze mówiąc jest trochę dziwny w użyciu - przynajmniej takie jest moje odczucie , włosie jest dość sztywne przez co pędzelkowanie większej powierzchni nie jest zbyt komfortowe , jednak jako gadżet do miejscowego czyszczenia sprawdza się bardzo dobrze . Gdyby nie to " dziwne " prowadzenia pędzelka byłyby idealny do kół , konkretnie wykonany , włosie mimo że jest sztywne jest zarazem bardzo spężyste i na tyle miękkie , że jest 100% bezpieczne do felg . Udało mi się go kupić za 1 euro więc zakup jak najbardziej udany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 No to spoko, dzieki za info Ogolnie szukam czegos takiego do felg, zeby nie rysowal polerowanych rantow i zeby dobrze sie nim pracowalo. Za 1euro mozna wziac, ale pamietam, ze w forumowej promocji kosztowal jakies 40zl wiec porozgladam sie za jakims innym pedzelkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Eryczek Longlife czy zwykły, to i tak wymieniam co 10-12kkm lub rok. Jak ktoś widział rozcięty filtr oleju po przebiegu 12-15 tys.km to zawsze już wymienia olej max co 10 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Artih, tyczy się to każdego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 znam flotę zbudowaną na Oplach. Nowe auta są od niedawna zalewane właśnie jakimś longlifem i wracają na wymianę oleju, dopiero po... 50 tyś km Nowe VW zalewają na 30 tys., i komputer krzyczy przy 30....nie uległem, wymieniłem po 3 tys., i 15 tys. i 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Przyjechały dekielki które miał byc w idealnym stanie. I trzeba było trochę poprawić : No i posmarowany HDC + Carbon. Zdjęcie chyba nie oddaje, ale Ten samochód nigdy wcześniej tak nie wyglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 chyba jedno z najbardziej zadbanych seicento w Polsce ładny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propekMONTER Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 piotr13, dla "zwykłych" ludzi to jest właśnie idealny stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrashy Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 piotr13, Czy to tak tylko na zdjęciu lusterko wydaje się wyblakłe? Pytam bo z tego co pamiętam siedzi na nich Gyeon TRIM, więc chyba by jeszcze nie zszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 thrashy, Wina zdjęcia z telefonu i pochmurnej pogody. Gyeon ma się bardzo dobrze. Nie wygląda jak by miał zejść. Na "nowe" lusterka jest już plan, tylko muszę kupić białe lakierowane. EDIT: Tu masz zdjęcie z 2 września. Tylko tym razem już lustrzanka i więcej światła. Zdjęcie prosto z puszki, bez żadnej edycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy_ Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Kurde, nigdy nie byłem zwolennikiem takich mniejszych miejskich popierdółek a tu piotr13 wstawia takie fotki i cały misterny plan w w pizdu Szacunek Każde autko może wyglądać godnie a to już zależy od właściciela. A tu fiu fiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Naprawde piękna sztuka cały czas nie mogę wyjść z podziwu jak masz go utrzymanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrashy Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 piotr13, No to sprawa wyjaśniona Właśnie nie mogłem uwierzyć, że miałoby nie być już Dżajona. Tym bardziej, że myślę o nim w perspektywie kupna, bo plastiki w astrach do najładniej wyglądających nie należą, z zadowalającą trwałością czerni po standardowych dresingach także różnie bywa, dlatego kusi Gyeon lub Gtechniq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 piotr13, dla "zwykłych" ludzi to jest właśnie idealny stan A co mu brakuje?. Aby był dla "niezwykłych" ludzi (detailerów,forumowiczów) stan idealny?. Jak dla mnie laika to mu niczego nie brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 piotr13, dla "zwykłych" ludzi to jest właśnie idealny stan A co mu brakuje?. Aby był dla "niezwykłych" ludzi (detailerów,forumowiczów) stan idealny?. Jak dla mnie laika to mu niczego nie brakuje. Kłania się czytanie ze zrozumieniem Mowa była o dekielkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Nie dziś ale wczoraj - zakup wymarzonych replik 18" z golfa V GTI, które zagoszczą w mk4 na wiosnę + w końcu wpadł leniwiec w kolorze tapicerki i kolejne filtry do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Maggot, Ile kosztowały fejki a ile kosztują używane oryginały? Żebyś potem nie pisał po roku, że Ci ta "polerowana" część śniedzieje i się łuszczy lakier, jak już kilkanaście osb tu na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Żebyś potem nie pisał po roku, że Ci ta "polerowana" część śniedzieje i się łuszczy lakier + materiał gumnolit i co roku prostowanie = czajna produkszyn tani szit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi