Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

No i zrobione dzisiaj moje autko srebrne :)

 

Moj ulubiony zestaw:

Ultimate Wash & Wax, Bit Hamber, Diamond White, NXT2, Endurance High Gloss, Gold Class Trim Detailer, Ultimate Quik Detailer, Natural Shine :)

 

Trzeba pomyslec nad jakims nowym woskiem chociaz milo i przyjemnie pracuje mi sie na NXT2 daje bardzo ladny polysk, a zarazem robi sie szklista powloka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Bit Hamber
którą glinkę masz i jak Ci się nią pracuje? Dobrze/efektywnie zbiera brud?

 

Ja dzisiaj przetarłem uszczelki AG Vinyl and Rubber Care i plastiki wewnętrzne PB Natural Look.

 

Wersja Soft. Mam tylko porownanie do glinki z Meguiars. Wydaje sie troszke bardziej kleista, a zarazem mieksza niz glinka z M. Co do efektywnosci zbierania jestem zadowolony. :)

 

[ Dodano: 15 Lipiec 2010, 14:29 ]

A dzisiaj jakas menda mi obsrala samochod :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj czysczenie całego wnetrza, od przodu po sam bagarznik, plus mycie wszystkich wnek pedzelkami i apc,

generalnie 5 godzin zabawy :-))

troche mnie zawiodł PB Narula look, jakos sobie inaczej wyobrazałem jego działanie ze bedzie wieksza roznica po nałozeniu, moze dlatego ze plastiki mam szare i mała widac roznice po tym jak je konkretnie doczysciłem.

Na czarnym fajny satynowy połysk, jutro czas na czyszczenie zewnetrzne mycie glinkowanie polerowanie, az sie boje ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolejny dzien walki z autem, tym razem juz zewnetrzba zabawa,

5 godzin glinkowania, wszystko pieknie zebrało, chociaz na dachu jakos dziwne smugi zostaly które za cholere nie chciały zejsc,

Pozniej nakładanie SRP dwa razy, pozniej EGP i zostawienie na 45 minut na wchloniecie, w miedzy czasie polerowanie reczne lamp, troche kontrowersyjnie bo automaxem i tempo ale przyniosło zamierzony skutek ;-)

Po polerowaniu EGP czyszczenie szybek, i pozniej POORBOY'S WORLD TRIM RESTORER dawał rewelacyjne efekty, szare plasiki zrobiły sie znowu pieknie czarne.

Generalnie zaczałem o 8:30 skonczyłem o 21 z przerwa na obiad :)

Z efektu jestem bardzo zadowolony i geleralnie bardzo pozytywne opinie znajomych :P tylko mówia ze swir jesem bo w supie 19 godzin przy aucie to przesada :-)

efekt dla mmnie zadowalajacy jak na czyszczenie reczne, jedynie pieka spalone plecy na słoncu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzątanie wnętrza, zdzieranie naklejki z maski i odświeżenie lakieru na Golfie mk2 - 12 godzin wczoraj. Do ogarnięcia została jeszcze maska i dach (mega wypłowiały lakier)... ale to na kiedy indziej, bo będzie trzeba powalczyć :mrgreen: A no i wczoraj pierwsza praca z rotacją - jestem zadowolony, choć brakuje jeszcze profesjonalnych past...ale to już w najbliższym czasie zostanie uzupełnione :P

 

małe 50/50

img051z.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechanie autka Meguiar's Quik Detailer + MF CG oraz umycie felg Meguiar's Hot Rims All Wheel Cleaner oraz opon szamponem. Na felgi nałożyłem Colli 476# a na opony Meguiar's Endurance High Gloss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery godziny odświeżania klapy bagażnika 16-letniego BMW E38 w kolorze bordowym. Auto przez większość swego życia było myte i odśnieżane szczotami, nigdy nie widziało glinki. Zacząłem od klapy, bo to w sumie najmniejszy z najlepiej dostępnych paneli. Celem wieczornej misji był rekonesans i dobór środków.

 

Klapa była zupełnie matowa, pokryta gęstą siatką płytkich i głębokich rysek, kilka miejsc wyglądało jak płyta CD po spotkaniu z chodnikiem, a na większości powierzchni dało się zauważyć mikroskopijne kropki. Do tego sporadyczne ślady po ptasim łajnie. Poza paroma wyjątkami wszystkie wady i ubytki ograniczały się do warstwy klaru, więc teortycznie da się je wyprowadzić.

 

Dwa przejścia Ultimate Compound na zielonym padzie 3M (nalożenie, oranie ~1500-2000 RPM ze średnim dociskiem, potem 1500 RPM bez docisku i na koniec 800 RPM). Na koniec jedno przejście UC na żółtym, ryflowanym padzie (metodologia podobna). Nie ma porównania ze stanem początkowym, ale głębsze rysy zostały. Jako że nie zaopatrzyłem się jeszcze w bardziej pr0 środki, w następnym podejściu przywitam się z papierem 2000 i 2500. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę.

 

Oczywiście cały lakier pokryry "skórką pomarańczy". Ambicji na lusterko nie mam.

 

Jak już podejdę do tego auta na poważnie, to sporządzę dokumentację zdjęciową. Jest naprawdę zaniedbane - zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Oj, będzie przygoda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi wczoraj po 7 godzinach orania na oplowskim tylnim błotniku FC+ po papierze 2500 wziął i się radośnie przytopił transformator od polerki... :x

I kolejny przestój w karierze :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.