pawelszakal Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 No i zrobione dzisiaj moje autko srebrne Moj ulubiony zestaw: Ultimate Wash & Wax, Bit Hamber, Diamond White, NXT2, Endurance High Gloss, Gold Class Trim Detailer, Ultimate Quik Detailer, Natural Shine Trzeba pomyslec nad jakims nowym woskiem chociaz milo i przyjemnie pracuje mi sie na NXT2 daje bardzo ladny polysk, a zarazem robi sie szklista powloka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Bit Hamberktórą glinkę masz i jak Ci się nią pracuje? Dobrze/efektywnie zbiera brud? Ja dzisiaj przetarłem uszczelki AG Vinyl and Rubber Care i plastiki wewnętrzne PB Natural Look. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszakal Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Bit Hamberktórą glinkę masz i jak Ci się nią pracuje? Dobrze/efektywnie zbiera brud? Ja dzisiaj przetarłem uszczelki AG Vinyl and Rubber Care i plastiki wewnętrzne PB Natural Look. Wersja Soft. Mam tylko porownanie do glinki z Meguiars. Wydaje sie troszke bardziej kleista, a zarazem mieksza niz glinka z M. Co do efektywnosci zbierania jestem zadowolony. [ Dodano: 15 Lipiec 2010, 14:29 ] A dzisiaj jakas menda mi obsrala samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 ja dzisiaj czysczenie całego wnetrza, od przodu po sam bagarznik, plus mycie wszystkich wnek pedzelkami i apc, generalnie 5 godzin zabawy :-)) troche mnie zawiodł PB Narula look, jakos sobie inaczej wyobrazałem jego działanie ze bedzie wieksza roznica po nałozeniu, moze dlatego ze plastiki mam szare i mała widac roznice po tym jak je konkretnie doczysciłem. Na czarnym fajny satynowy połysk, jutro czas na czyszczenie zewnetrzne mycie glinkowanie polerowanie, az sie boje ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 _Shadow, powodzenia z lakierem ja mam szare wnętrze i nakładam NL bardzo mało, tylko dla zapachu właściwie, potem i tak przecieram, żeby być jak najbliżej matowego wykończenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Dzisiaj mycie szamponem Duragloss, plastiki zewnętrzne AG Bumper Care, na felgi 2 warstwa Coli 476, na opony 2 warstwa PB Bold'n Bright. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 A ja sobie dzisiaj zainstalowałem roletę przeciwsłoneczną na tylną szybę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Dzisiaj kolejny dzien walki z autem, tym razem juz zewnetrzba zabawa, 5 godzin glinkowania, wszystko pieknie zebrało, chociaz na dachu jakos dziwne smugi zostaly które za cholere nie chciały zejsc, Pozniej nakładanie SRP dwa razy, pozniej EGP i zostawienie na 45 minut na wchloniecie, w miedzy czasie polerowanie reczne lamp, troche kontrowersyjnie bo automaxem i tempo ale przyniosło zamierzony skutek ;-) Po polerowaniu EGP czyszczenie szybek, i pozniej POORBOY'S WORLD TRIM RESTORER dawał rewelacyjne efekty, szare plasiki zrobiły sie znowu pieknie czarne. Generalnie zaczałem o 8:30 skonczyłem o 21 z przerwa na obiad Z efektu jestem bardzo zadowolony i geleralnie bardzo pozytywne opinie znajomych tylko mówia ze swir jesem bo w supie 19 godzin przy aucie to przesada :-) efekt dla mmnie zadowalajacy jak na czyszczenie reczne, jedynie pieka spalone plecy na słoncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 jedynie pieka spalone plecy na słoncu to na słońcu o robiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 glinkowanie mcie osuszanie tak, znaczy słonce za chmurami ale i tak opala ;-/ a nakładanie srp i wosków = inne srodki w całkowitym spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceboarder Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 ja dziś wziąłem sie w garść i zmieniłem koła - szkoda że słońce przygrzało i to dość ostro bo nie dałem rady auta umyć po wczorajszych opadach : / Za to umyłem dokładnie koła i przejechałem felgi TechWax'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 kolejny wieczór na polerowaniu czarnej perły volkswagenowskiej, strasznie twardy lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 kolejny wieczór na polerowaniu czarnej perły volkswagenowskiej, strasznie twardy lakier LC9Z Blackmagic Pearleffect? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 LC9Z Blackmagic Pearleffect? dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Pranie i czyszczenie wnętrza Megane Coupe. 6H -wczoraj i dziś. Efekt bardzo ładny,aczkolwiek nie przykładałem się ;)Myślę ze jeszcze ze 2h byłyby potrzebne żeby było tak"po mojemu" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Zdjąłem koła i wyczyściłem wewnętrzną stronę . Godzina na felgę zeszła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Sprzątanie wnętrza, zdzieranie naklejki z maski i odświeżenie lakieru na Golfie mk2 - 12 godzin wczoraj. Do ogarnięcia została jeszcze maska i dach (mega wypłowiały lakier)... ale to na kiedy indziej, bo będzie trzeba powalczyć A no i wczoraj pierwsza praca z rotacją - jestem zadowolony, choć brakuje jeszcze profesjonalnych past...ale to już w najbliższym czasie zostanie uzupełnione małe 50/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 maly_marcin, a korekcja była po prawej czy lewej stronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 yesfan, po prawej - myślałem, że będzie widać W sumie to "szału ni ma" - robione było Swirl'Xem na PP, niestety innej pasty nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 maly_marcin, no sory ale faktycznie mało to zdjęcie wnosi do ogólnego stanu Jakbyś je jakimś halogenem podświetlił to wtedy by było widać prędzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Afi, słusznie, zdjęcie niewiele wnosi, robione telefonem, halogenu nie posiadam a to też nie była korekta na 100% z prawdziwego zdarzenia tylko odświeżenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunfisch Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Przejechanie autka Meguiar's Quik Detailer + MF CG oraz umycie felg Meguiar's Hot Rims All Wheel Cleaner oraz opon szamponem. Na felgi nałożyłem Colli 476# a na opony Meguiar's Endurance High Gloss. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 27 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Cztery godziny odświeżania klapy bagażnika 16-letniego BMW E38 w kolorze bordowym. Auto przez większość swego życia było myte i odśnieżane szczotami, nigdy nie widziało glinki. Zacząłem od klapy, bo to w sumie najmniejszy z najlepiej dostępnych paneli. Celem wieczornej misji był rekonesans i dobór środków. Klapa była zupełnie matowa, pokryta gęstą siatką płytkich i głębokich rysek, kilka miejsc wyglądało jak płyta CD po spotkaniu z chodnikiem, a na większości powierzchni dało się zauważyć mikroskopijne kropki. Do tego sporadyczne ślady po ptasim łajnie. Poza paroma wyjątkami wszystkie wady i ubytki ograniczały się do warstwy klaru, więc teortycznie da się je wyprowadzić. Dwa przejścia Ultimate Compound na zielonym padzie 3M (nalożenie, oranie ~1500-2000 RPM ze średnim dociskiem, potem 1500 RPM bez docisku i na koniec 800 RPM). Na koniec jedno przejście UC na żółtym, ryflowanym padzie (metodologia podobna). Nie ma porównania ze stanem początkowym, ale głębsze rysy zostały. Jako że nie zaopatrzyłem się jeszcze w bardziej pr0 środki, w następnym podejściu przywitam się z papierem 2000 i 2500. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę. Oczywiście cały lakier pokryry "skórką pomarańczy". Ambicji na lusterko nie mam. Jak już podejdę do tego auta na poważnie, to sporządzę dokumentację zdjęciową. Jest naprawdę zaniedbane - zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Oj, będzie przygoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 A mi wczoraj po 7 godzinach orania na oplowskim tylnim błotniku FC+ po papierze 2500 wziął i się radośnie przytopił transformator od polerki... I kolejny przestój w karierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 7 godzin 1 błotnik FC+??? A jaka polerka się spaliła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi