GracjanS4 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Ma zabezpieczyć gwint przed solą, śniegiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 GracjanS4, Jeździsz zimą tak nisko? Zderzak nie kwalifikuje się później do malowania/ wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 GracjanS4, Jeździsz zimą tak nisko? Zderzak nie kwalifikuje się później do malowania/ wymiany? Nisko, nie nisko, wydaje mi się że będzie optymalnie Zderzak nie powinien nosić śladów zimy, nie zapuszczam się w jakieś podejrzane tereny, wolę z buta podejść kawałek, nie dojeżdżam do krawężników, także powinien przetrwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Na boczne tylne oraz tylną szybkę położyłem RainX, a od środka AntiFog. Kierownica umyta i zabezpieczona środkami do skóry GLIPTONE GT15 + GT11. Tyle. Ha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Oklejanie gwintu przynosi mizerne efekty, sam probowalem na zime podobnych patentow i niestety nie zdaja egzaminu, a wrecz przeciwnie, woda z sola gromadzi sie pod tasma i tam sobie stoi i robi swoje. Najrozsadniej byloby chyba wysmarowac amory jakims smarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Co do zabezpieczenia gwintu przed zimą, to polecam smar miedziany, nie jest tani ale skuteczny i gwint się nie zapiecze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baniek Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 W sumie to wczoraj Moje auto dostało powłokę hydrofobową w postaci RAIN-Xa Dzisiaj szyby od środka by nie parowały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaczorRK Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Co prada nie dziś, ale ostatnio Auto umyte na myjni bezdotykowej + wiadro z szamponem DG. Parę dni przed myciem został nałożony DG #601+105, na opony i plastiki CarPro Perl a po umyciu na lakier dołożyłem jeszcze Track Claw. Zdjęcia na szybko zrobione telefonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 9 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Zimówki zabezpieczone CQuartzem, 4Nano Rim Protect i Nanolexem Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Wypolerowałem końcówki wydechów i zabezpieczyłem dywaniki 303 Fabric Guard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczekksan Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Dziś takie coś :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 maczekksan, Od razu +15KM i 25Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaffel123 Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 maczekksan, Hehe dobre Ps. Ciekawe jaki przyrost mocy i momentu pojawił by się u Gruby_RS gdyby jeszcze takie coś dopisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Myju myju i FK 1000p. Ufff... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Zmiana opon na zimówki, jutro rytualne mycie (wkońcu). Stęskniłem się za DG901 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Zatargałem parcha wreszcie w jakieś miejsce do cyknięcia fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM.MM Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 geno, Co tak mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Żeby nie zaśmiecać tematu, poza tym myty był w sobotę, więc trochę kurzu się na nim zebrało Fotki w "nasze pieszczochy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Nie dziś, a wczoraj - auto dostało zimowy setup (na jakimś porządnym sprzęcie trzeba przepalać, nie?). Tj. opony 205/55 R16 91H Vredestein Snowtrack 3 plus czarne fordowskie stalówki - kołpaki już mam zamówione. Oraz zrobiłem zimowy przegląd za 30zł sprawdzający 37 elementów auta. Ponoć. ale aku podładowali, więc OK. Choć przyznam, że i na stalówkach nie wygląda źle: A jako, że należę do tych 3% ludzi 'przeklętych', co widzi takie kwiatki to załączam fotki z moich polowań w ASO Forda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Za wysoko to on nie stoi Ale ST-ek to i bez kół by fajnie wyglądał a co dopiero na stalówkach DawPi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 11 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Zimowki zalozone. Nielsen sie spisal CLICK IMAGE TO ENLARGE ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Dwa wiadra z szamponem big apple od rise and shine- super zapach Później QD i zająłem się kołami na zimę.. Było ciężko i efektu dla mnie nie zadowalający.. Felgi pewnie nigdy od środka nie myte.. W ruch poszedł attack, blue gel 1:4, nafta, ironx.. Nie miałem ze sobą butelki blue gel'a, bo może nie rozcieńczony by pomógł.. Na wiosnę spróbuje Attack: Po 3 razach blue gel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 inarusbox, blue gel 1:4 mogłeś zostawić nawet do godziny na tych elementach pędzelkując co chwile, napewno więcej by zeszło. To środek potrzebujący dużo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Przy 2 aplikacji zostawiłem na jakieś pół godziny, pędzelkowany w tym czasie 2 razy i gdy chciałem przypędzelkować 3 raz było za sucho, więc zostawiłem na kolejne ok 10 min i spłukałem myjką.. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi