gruby_RS Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2012 Jeśli pobawić się tylko to zapytam jaki plan? Wyroby firm Kovax, 3M i czekam z "utęsknieniem" na dostawę do MrCleaner
KR54321 Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2012 gruby_RS Myślę, że czymś takim mógłbyś się zająć http://www.kuzajsport.otomoto.pl/lancia ... 98860.html Evo 2 z 1992 roku itd... eh ci straganiarze.
Administrator AreK Opublikowano 10 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2012 KR54321, jesteś jedynym gościem na tym forum któremu szczerze zazdroszczę misji życia jeśli tak to można nazwać!
KR54321 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 KR54321, jesteś jedynym gościem na tym forum któremu jako jedynemu szczerze zazdroszczę misji życia jeśli tak to można nazwać! Jeżeli obaj myślimy o motoryzacji to nie ma czego Przecież to nie ma znaczenia czym się zajmujesz jeżeli inwestujesz w to swoje serce. No wiem, teraz połowa czytających się śmieje, bo brzmi to jak hasło z plakatu wyborczego, ale dla mnie to jest esencja hobby. Na razie śni mi się efekt szkoda że ciężko się nim zadowolić.
Partner forum MrCleaner Opublikowano 11 Maja 2012 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Jeśli pobawić się tylko to zapytam jaki plan? Wyroby firm Kovax, 3M i czekam z "utęsknieniem" na dostawę do MrCleaner aż nam głupio ale niestetety czasami dochodzi do momentu gdzie realizacja zamówienia nie jest zależna do nas wczoraj dostałem info że powinien być między piątkiem w wtorkiem .... Ale Pamiętamy o tobie i jak tylko dojdzie odrazu dostaniesz cynk
gruby_RS Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Bo Elita Świata jeździ we Fiatach SZyBA, Patryk, martwiłem się o Ciebie, pytałem na wczorajszym spocie... ale nawet jakby skrypt "zgubił" login i avatar, to wiem kto napisał i że jesteś z nami... Wszystko w temacie....
JM63 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Pawle, możesz coś powiedzieć o trwałości dressingu DG?
SZyBA Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2012 gruby_RS, Ciężkie dni osatnio ale nadrobie jak Bozia przykazała
chotek Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 gruby_RS, nasluchalem sie troche o Tobie i Twoich zboczeniach i powiem szczerze, ze chetnie bym oddal moje auto w Twoje rece... ale to zapewne trwaloby ok miesiaca Wypasny PSB... czekam na wiecej i bede staral sie nasladowac
gruby_RS Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Witam Serdecznie po krótkiej przerwie na skompletowanie stuffu i nabranie sił Zaczynamy zabawę z nadwoziem. Sprawy mają się tak: udało się uchować Fiata bez obcierek, bez dziobów na burtach, wszystko niemal tak jak 3 lata temu na placu w salonie... Lakier? No Panowie, jak na tzw busa, to naprawdę nie ma bidy... Cytując absolutnego klasyka z wielkiej polityki, to: aaaale jaki jest problem??? Ano taki... Ktoś jeszcze twierdzi że ma grubą morę na swoim lakierze? Dramat, zupełny brak odbicia, stojąc przy aucie, widzimy tylko zarys swojej persony, lakier robi wrażenie matowego... Jak pamiętacie, zmuszony jestem do pracy „po kawałeczku” - dziś pora na tylne drzwi. Myjemy i glinkujemy... Nie ma za dużo roboty, było to „robione” w marcu przy okazji małego „kompetyszyn” dwóch waksów... No to umyte, jeszcze raz patrzymy... Kur....miałem nadzieję że glinka troche spłaszczy chociaż tą morę, a tu lipa... Niestety takie „mirror” to nie przejdzie nawet na DW... Patrzymy pod lampy... Co tu robić? Cherry Glaze na maszynie i czekać ma „stunning work mate” Oprócz cleanerów na maszynie po zimach, to tzw „polerek” nie było... Najpierw zobaczymy co i jak...Mało... Podziękowania dla Wodza Oo ? Co to? Nooo....podobno ma być na jak DW. Tu złapało się tyle... Naprzód, od czytania DW samo się nie zrobi... To oczywiście pasta S0...Nie dokońca zatrybiłem o co chodzi...Zostawia niesamowitą siekę na lakierze, ale mora zadje się z niej tylko śmiać... Po dzisiejszych pracach, już wiem, że za słabo się przyłożyłem, ale uczę się i testuję, dla mnie to cały czas nowe horyzonty... Spróbujemy innego systemu... Tu już widać po kilku ruchach, że ścinamy morę... Cena za jasny obraz "co się dzieje", to fakt, że suchy papier momentalnie się zapycha... Kolejne kroki to zielony i czarny, czyli 2500 i 3000... Widać doskonale, że „przycięte” są jednak tylko „łebki” Na wiecej na razie zabrakło odwagi, koszty są takie... czyli 3um, a jeszcze przecież „wypadałoby” to wyciągnąć... S2 na pomarańczowym padzie, zgodnie z zaleceniami Scholl-a... trudno nie zauważyć różnicy, ale lekki zawód i niedosyt jest... Zobaczymy na „obrazie testowym”... Szału nie ma.... Zobaczmy na tylną burtę i jeszcze raz na drzwi... Jakieś słoneczko... i szukamy łet luku... przed... po... 50/50... Już mówiłem....jest niedosyt i jakby rozczrowanie, różnica na żywo kolosalna, ale marzyło się lusterko.... Dodatkowo zaczęlo zachodzić słońce i „coś tam” zaczęło mi się nie podobać... Jeszcze raz IPA....hehe...znaczy się IPA już pasee... I potem S17+ na futerku, i S40 na padzie....cały czas było coś nie tak... pod halogenem – klękajcie narody. Brinkamn z 1-2 metrów – szał, ale z kilku metrów ciągle coś mi nie pasowało, widoczne były hologramy i miejscami dało się zobaczyć niewyciągnięte „przejście” między granicą papierka a nie ruszanym obszerem na rantach... Dalsza kontrola po finiszowych kombinacjach... Rzut oka na burtę, ta nieco jednak dostała, głównie krzaki... i jeszcze raz „zrobione” drzwi... Ziarno jekieś jest... Czyżby początki tak poszukiwanego łet luku??? Wieczorkiem już wpadł na kontrolę jeden z warszawskich „mieszaczy” i poświecił tu i tam, w efekcie czego poszła poprawka...końcowe efekty jeszcze raz... I na koniec króciutko już z dzisiejszego przedpołudnia... Zaczynamy z takim stanem... zawziąłem się na S0, muszę rozkminić jak osiągnąć to co chcę... Mora „przydymiona” już lepiej, ale na dolnych panelach + załamaniach „nie wariuję”... Wyciągnięte S2... i finisze... Jak na „bezpapierową” akcję, to całkiem całkiem. Mora jest wyraźnie przycięta... Nie ruszana burta dla kontrastu... No i to tyle... Krótkie podsumowanie rozpoczęcia walki z morą to: Dwa elementy przez 10 godzin... Nowe doświadczenia, nowa lekcja pokory i kolejna weryfikacja umiejętności... Nie daruję i nie odpuszczę...mycie i położenie wosku to mnie już tak średnio bawi... Dzięki za uwagę, oczywiście cdn.... do końca "projectu" zostało jeszcze "trochę"
Administrator Evo Opublikowano 20 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 1)Jak S2 ? czas pracy, pylenie, finish etc 2)Ile um poszło po S0 na filcu i jaki czas na ten fragment ?
kamilgt Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 widziany po skończeniu jednego skrzydła i 50/50 na żywo robiło robotę powodzenia
Elf Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Akurat byłem na spacerku i widziałem Twoje poczynania, ale nie chciałem przeszkadzać i dupy zawracać
gruby_RS Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Jak S2 ? Jest moc Nie do końca "akceptuję" manual Scholla, czyli S2 na pomarańczu, a potem S17 na futerku. Próbowałem na odwrót i było mi łatwiej. Na padzie S2 "przydymia" bardzo panel i zostawia gęstą siateczkę drobnych rys, coś jak FC+... Na futerku fajne jęzory, ale IMO przyjemniej...Pylenie absolutnie akceplowalne, czas pracy...taki sobie, robiłem po 4-5 przejazdów... trzeba bardzo uważać na ilość pasty, kropka za dużo i maszyna nie do utrzymania...cięcie lakieru to chyba w granicach błędu pomiaru... S0...zdjąłem 1um i przeszedłem na papier... czas pracy zanim coś się zaczyna dziać to kilkanaści cykli góra-dół, prawo lewo. Po pierwszych ruchach masakruje lakier do poziomu nigdy robionych czarnych uni, ale już po chwili zaczyna być widać że tnie głębiej i łebki mory się poddają... Troche za wcześnie jest dla mnie na zajęcie ostatecznego "stanowiska" co i jak... Kolejne panele polecą jeszcze inaczej... [ Dodano: 20 Maj 2012, 15:27 ] ale nie chciałem przeszkadzać i dupy zawracać trzeba było się wbijać - nie pogryzę
piotrusiek636 Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Chcesz za tego Ducato dostać więcej jak w salonie ? Generalnie S0 przegrywa w walce z papierkiem ?
Sucre Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Paweł zainspirowałeś mnie, trzeba zamawiać papierki... Powiedz jak się sprawdzają i czy zadowolony z nich jesteś?? Różnica jest przekolosalna jak dla mnie
Elf Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 [ Dodano: 20 Maj 2012, 15:27 ] ale nie chciałem przeszkadzać i dupy zawracać trzeba było się wbijać - nie pogryzę Poprawie się następnym razem Wiesz obawiałem się, że jakiś rottweiler może mnie przyatakować a nie lubię się z nimi
HubertRinkon Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Jak zakończysz ten projekt piszę się na oglądanie/dotykanie ze zdjęć mistrzostwo świata . Bardzo lubię oglądać takie relację . Pozdrawiam
gruby_RS Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Chcesz za tego Ducato dostać więcej jak w salonie ? Nie mam wyjścia...W gazetach piszą, że ma być wydany zakaz poruszania się po WWL wszelkich pojazdów z morą... S0 przegrywa w walce z papierkiem ? Z moim obyciem w temacie matowienia lakieru, to wstrzymam się z rzucaniem wyroków...czytam, oglądam i będę oczywiście próbował dalej, blachy mam że hohoho... Papiery i S0 raczej powinny się uzupełniać - to raz. A dwa - no to są morki i mory... Powiedz jak się sprawdzają i czy zadowolony z nich jesteś?? jest super, jakość pierwsza klasa, cena niestety też, ale tak to jest na tym świecie... wszystko widać... na mokro to wiesz jak jest piszę się na oglądanie/dotykanie bilety już zamówione
kubik Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Ja pamiętam,jak przy sprzedaży jednego z aut wyznacznikiem bezwypadkowości dla gościa była właśnie Mora.Przyjdzie dzień sprzedaży Ducata i przyjedzie taki i będzie ,,Panie to bite"
Shmatan Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Nie sądziłem że coś takiego da się w ogóle zrobić - 10 godzin na 2 elementy to kosmos, ale coś mi się wydaje że w końcu cały bus się "olusterczy" ;]
dzinkins Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 Co to będzie się działo jak "powietrze" dojedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się