Skocz do zawartości

Fiat Ducato 2.3 2009r


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

KR54321, jesteś jedynym gościem na tym forum któremu jako jedynemu szczerze zazdroszczę misji życia jeśli tak to można nazwać!

 

Jeżeli obaj myślimy o motoryzacji to nie ma czego :) Przecież to nie ma znaczenia czym się zajmujesz jeżeli inwestujesz w to swoje serce.

No wiem, teraz połowa czytających się śmieje, bo brzmi to jak hasło z plakatu wyborczego, ale dla mnie to jest esencja hobby.

 

Na razie śni mi się efekt :) szkoda że ciężko się nim zadowolić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum
Jeśli pobawić się tylko to zapytam jaki plan?

 

Wyroby firm Kovax, 3M i czekam z "utęsknieniem" na dostawę do MrCleaner :zly::-];)

 

 

aż nam głupio ale niestetety czasami dochodzi do momentu gdzie realizacja zamówienia nie jest zależna do nas :/ wczoraj dostałem info że powinien być między piątkiem w wtorkiem .... Ale Pamiętamy o tobie i jak tylko dojdzie odrazu dostaniesz cynk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby_RS, nasluchalem sie troche o Tobie i Twoich zboczeniach :) i powiem szczerze, ze chetnie bym oddal moje auto w Twoje rece... ale to zapewne trwaloby ok miesiaca :)

 

Wypasny PSB... czekam na wiecej i bede staral sie nasladowac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie po krótkiej przerwie na skompletowanie stuffu i nabranie sił

Zaczynamy zabawę z nadwoziem.

Sprawy mają się tak: udało się uchować Fiata bez obcierek, bez dziobów na burtach, wszystko niemal tak jak 3 lata temu na placu w salonie... :good:

 

img0024pvl.jpg

img0033oz.jpg

 

Lakier? No Panowie, jak na tzw busa, to naprawdę nie ma bidy... :|

 

img0001uhb.jpg

img0002eu.jpg

img0004axv.jpg

 

Cytując absolutnego klasyka z wielkiej polityki, to: aaaale jaki jest problem??? :D

Ano taki... :x

 

img0018xb.jpg

img0003ef.jpg

img0017ny.jpg

img0018xb.jpg

img0019yf.jpg

img0020ry.jpg

img0025vw.jpg

img0028vy.jpg

img0030vf.jpg

img0036ub.jpg

 

Ktoś jeszcze twierdzi że ma grubą morę na swoim lakierze? :song:

Dramat, zupełny brak odbicia, stojąc przy aucie, widzimy tylko zarys swojej persony, lakier robi wrażenie matowego... :cry:

 

img0055jl.jpg

 

Jak pamiętacie, zmuszony jestem do pracy „po kawałeczku” - dziś pora na tylne drzwi.

Myjemy i glinkujemy...

 

img0058bk.jpg

img0064pm.jpg

img0066gx.jpg

 

Nie ma za dużo roboty, było to „robione” w marcu przy okazji małego „kompetyszyn” dwóch waksów...

 

No to umyte, jeszcze raz patrzymy...

 

img0067fo.jpg

img0068tjm.jpg

 

Kur....miałem nadzieję że glinka troche spłaszczy chociaż tą morę, a tu lipa... :D

 

Niestety takie „mirror” to nie przejdzie nawet na DW... :lol:

Patrzymy pod lampy...

 

img0069vx.jpg

img0070xec.jpg

img0071up.jpg

img0072dr.jpg

 

Co tu robić? Cherry Glaze na maszynie i czekać ma „stunning work mate” :lol:

Oprócz cleanerów na maszynie po zimach, to tzw „polerek” nie było...

Najpierw zobaczymy co i jak...Mało...

 

img0085cw.jpg

img0086rs.jpg

 

Podziękowania dla Wodza 8-)

 

Oo ? Co to?

 

img0115hq.jpg

img0087io.jpg

img0088ua.jpg

 

Nooo....podobno ma być na jak DW. :-]

 

Tu złapało się tyle... :o

 

img0091cv.jpg

 

Naprzód, od czytania DW samo się nie zrobi... :P

 

img0094ca.jpg

img0097ivu.jpg

 

To oczywiście pasta S0...Nie dokońca zatrybiłem o co chodzi...Zostawia niesamowitą siekę na lakierze, ale mora zadje się z niej tylko śmiać... :idea:

 

img0099hc.jpg

img0100hr.jpg

 

Po dzisiejszych pracach, już wiem, że za słabo się przyłożyłem, ale uczę się i testuję, dla mnie to cały czas nowe horyzonty... :roll:

 

Spróbujemy innego systemu...

 

img0080ai.jpg

 

Tu już widać po kilku ruchach, że ścinamy morę...

 

img0101nc.jpg

img0102dd.jpg

 

Cena za jasny obraz "co się dzieje", to fakt, że suchy papier momentalnie się zapycha...

 

img0103yz.jpg

img0105tm.jpg

 

Kolejne kroki to zielony i czarny, czyli 2500 i 3000...

 

img0107ed.jpg

img0106ql.jpg

img0108sw.jpg

 

Widać doskonale, że „przycięte” są jednak tylko „łebki” Na wiecej na razie zabrakło odwagi, koszty są takie...

 

img0111ud.jpg

 

czyli 3um, a jeszcze przecież „wypadałoby” to wyciągnąć...

 

S2 na pomarańczowym padzie, zgodnie z zaleceniami Scholl-a...

 

img0112fb.jpg

img0113s.jpg

img0119em.jpg

 

trudno nie zauważyć różnicy, ale lekki zawód i niedosyt jest... :(

 

Zobaczymy na „obrazie testowym”...

 

img0120wn.jpg

 

Szału nie ma....

Zobaczmy na tylną burtę i jeszcze raz na drzwi...

 

img0121rd.jpg

img0122vy.jpg

 

Jakieś słoneczko...

 

img0123kf.jpg

 

i szukamy łet luku...

 

img0128jk.jpg

 

przed...

 

img0129kn.jpg

 

po...

 

img0130uz.jpg

 

50/50...

 

img0137vx.jpg

img0142pt.jpg

 

Już mówiłem....jest niedosyt i jakby rozczrowanie, różnica na żywo kolosalna, ale marzyło się lusterko....

 

img0153st.jpg

 

Dodatkowo zaczęlo zachodzić słońce i „coś tam” zaczęło mi się nie podobać...

Jeszcze raz IPA....hehe...znaczy się IPA już pasee... :D

 

img0155lt.jpg

 

I potem S17+ na futerku, i S40 na padzie....cały czas było coś nie tak...

pod halogenem – klękajcie narody. Brinkamn z 1-2 metrów – szał, ale z kilku metrów ciągle coś mi nie pasowało, widoczne były hologramy i miejscami dało się zobaczyć niewyciągnięte „przejście” między granicą papierka a nie ruszanym obszerem na rantach...

 

Dalsza kontrola po finiszowych kombinacjach...

 

img0159rj.jpg

img0160xi.jpg

img0161raz.jpg

img0164vt.jpg

img0165v.jpg

img0166pk.jpg

 

Rzut oka na burtę, ta nieco jednak dostała, głównie krzaki...

 

img0167gx.jpg

 

i jeszcze raz „zrobione” drzwi...

 

img0168an.jpg

 

Ziarno jekieś jest...

 

img0174is.jpg

 

Czyżby początki tak poszukiwanego łet luku??? :song::-]

 

img0178pu.jpg

 

Wieczorkiem już wpadł na kontrolę jeden z warszawskich „mieszaczy” i poświecił tu i tam, w efekcie czego poszła poprawka...końcowe efekty jeszcze raz...

 

img0179jr.jpg

img0180by.jpg

img0183bk.jpg

img0188vb.jpg

img0189nl.jpg

img0190sw.jpg

img0191yy.jpg

img0193kc.jpg

img0194wv.jpg

img0195rt.jpg

img0148hg.jpg

img0198tl.jpg

 

I na koniec króciutko już z dzisiejszego przedpołudnia...

Zaczynamy z takim stanem...

 

img0199bm.jpg

 

zawziąłem się na S0, muszę rozkminić jak osiągnąć to co chcę...

 

img0200iu.jpg

img0201bh.jpg

 

Mora „przydymiona” już lepiej, ale na dolnych panelach + załamaniach „nie wariuję”...

 

Wyciągnięte S2...

 

img0203hl.jpg

img0204mp.jpg

 

i finisze...

 

img0206kf.jpg

img0209ce.jpg

 

Jak na „bezpapierową” akcję, to całkiem całkiem. Mora jest wyraźnie przycięta... :)

 

img0212vj.jpg

 

Nie ruszana burta dla kontrastu...

 

img0213rn.jpg

img0214uq.jpg

 

No i to tyle...

 

img0216hn.jpg

 

Krótkie podsumowanie rozpoczęcia walki z morą to:

Dwa elementy przez 10 godzin... :dontknow:

Nowe doświadczenia, nowa lekcja pokory i kolejna weryfikacja umiejętności... :oops:

Nie daruję i nie odpuszczę...mycie i położenie wosku to mnie już tak średnio bawi... ;)

 

Dzięki za uwagę, oczywiście cdn.... ;) do końca "projectu" zostało jeszcze "trochę" :D:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak S2 ?

 

Jest moc :) Nie do końca "akceptuję" manual Scholla, czyli S2 na pomarańczu, a potem S17 na futerku. Próbowałem na odwrót i było mi łatwiej. Na padzie S2 "przydymia" bardzo panel i zostawia gęstą siateczkę drobnych rys, coś jak FC+... Na futerku fajne jęzory, ale IMO przyjemniej...Pylenie absolutnie akceplowalne, czas pracy...taki sobie, robiłem po 4-5 przejazdów... trzeba bardzo uważać na ilość pasty, kropka za dużo i maszyna nie do utrzymania...cięcie lakieru to chyba w granicach błędu pomiaru...

 

S0...zdjąłem 1um i przeszedłem na papier... czas pracy zanim coś się zaczyna dziać to kilkanaści cykli góra-dół, prawo lewo. Po pierwszych ruchach masakruje lakier do poziomu nigdy robionych czarnych uni, ale już po chwili zaczyna być widać że tnie głębiej i łebki mory się poddają...

 

Troche za wcześnie jest dla mnie na zajęcie ostatecznego "stanowiska" co i jak...

Kolejne panele polecą jeszcze inaczej... :)

 

[ Dodano: 20 Maj 2012, 15:27 ]

ale nie chciałem przeszkadzać i dupy zawracać

 

trzeba było się wbijać - nie pogryzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

[ Dodano: 20 Maj 2012, 15:27 ]

ale nie chciałem przeszkadzać i dupy zawracać

 

trzeba było się wbijać - nie pogryzę ;)

 

 

Poprawie się następnym razem ;)

Wiesz obawiałem się, że jakiś rottweiler może mnie przyatakować :song:

a nie lubię się z nimi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz za tego Ducato dostać więcej jak w salonie ?

 

Nie mam wyjścia...W gazetach piszą, że ma być wydany zakaz poruszania się po WWL wszelkich pojazdów z morą... :-]:D

 

S0 przegrywa w walce z papierkiem ?

 

Z moim obyciem w temacie matowienia lakieru, to wstrzymam się z rzucaniem wyroków...czytam, oglądam i będę oczywiście próbował dalej, blachy mam że hohoho... :-]

Papiery i S0 raczej powinny się uzupełniać - to raz. A dwa - no to są morki i mory... :o

 

Powiedz jak się sprawdzają i czy zadowolony z nich jesteś??

 

jest super, jakość pierwsza klasa, cena niestety też, ale tak to jest na tym świecie... :|

wszystko widać... ;) na mokro to wiesz jak jest ;)

 

piszę się na oglądanie/dotykanie

 

bilety już zamówione :-]:P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pamiętam,jak przy sprzedaży jednego z aut wyznacznikiem bezwypadkowości dla gościa była właśnie Mora.Przyjdzie dzień sprzedaży Ducata i przyjedzie taki i będzie ,,Panie to bite" ;);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.