Globy Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Witajcie, ciekawy reportaż => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6621369,S ... nosci.html Z jednej strony reklama, z drugiej niewiele osób ma świadomość istnienia takiej firmy i przez lata męczy się z jakimiś brzydkimi śladami przeszłości Co prawda detailing - moim zdaniem - bardziej pieszczenie samochodu i pielęgnację jego zakamarków, niż naprawy Smart i pozbywanie się niedoskonałości. Wybiorę się jednak do takiego zakładu ze swoim autem (mam dziurę w wykładzinie po papierosie i dwie wgniotki od kamieni), a później zdam relację
wax-master Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Co do detailingu z ich strony to nie słyszałem jeszcze żadnych opinii, ale co do napraw to ponoć są świetni. Mam kilku znajomych którzy korzystali z ich usług i byli bardzo zadowoleni. Dodatkowym plusem jest krótki czas wykonywania napraw. Polecam!
Gość Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 co do detailingu, to w głównej mierze korzystają z produktów AutoPlastProdukt, zresztą APP jest ich firmą "matką"
bluestar Opublikowano 22 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2010 W Warszawie jest punkt S Plus na Saskiej Kępie www.splus.com.pl
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Na tych zdjęciach z saskiej kępy nawet kostka brukowa po detailingu auta lepiej wygląda kombinują z oświetleniem/ i chyba tylko "pohrsz" robią trochę żartuję, ale podjadę kiedyś na głupa, popytam.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 23 Stycznia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu. Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki.
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ciekawe jakim sposobem usuwają te małe wgniotki po gradobiciu itp ? Na foto wyglada to rewelacyjnie, bez śladowo Czy ktoś zna ich ceny ?
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu. Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki. Nawet gdyby chciało się robić to w kilka osób -każdy odpowiada za swoja działkę to jednocześnie, by się pozabijali... Chyba ze poszczególne etapy -w czterech polerują swoje elementy,we dwóch piorą itd.. Bo zaczęcie wszystkich procesów naraz sobie nie wyobrażam. Zawsze można spróbować zrobić pełną odnowę na czas na jakimś regionalnym
fonnes Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Może jedna osoba na każdy panel auta??? Tylko co ze zrobieniem wnętrza
malkolm Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 chyba jest to możliwe, 3 osoby z glinką, później 3 polerki i jedna do wycierania pasty a za nimi już leci następny z woskiem, później jeden do plastików inny fotele pierze a obok ktoś jeszcze czyści dywaniki, tylko trzeba nieć duuuży warsztat myślę że w 8 godzin auto bez problemu można tak zrobić nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi Smarta może
MetalMagnes Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Globy, też bym się skusił na naprawę bo mam wiele małych wgniotek od obcych drzwi, w tym jedną która mnie bardzo smuci! Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami jak i gdzie popadnie! Niestety w Łodzi nie ma jeszcze ich siedziby...
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami gdzie i jak popadnie!I za to to bym w pysk walił bez ostrzeżenia!
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 23 Stycznia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Nie jestem do końca pewny ale coś mi zostało w głowie że za uszkodzenie do formatu A4 kosztuje ok 300zł . Tylko tak jak piszę - nie jestem tego do końca pewny
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Czy ktoś wie na czym polega ten proces i jakim patentem usuwają te wgniotki ?
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Z zasadzki i zaskoczenia, centralnie. Drudzy w kolejności to jeżdżący wózkami sklepowymi po parkingu.
malkolm Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 malkolm napisał/a: nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi Smarta może tutaj masz link http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=957 ja też mam paskudną wgniotkę w drzwiach od innych drzwi, paskudnie to wygląda i z chęcią bym komuś zlecił naprawę tego
miki Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR (Paintless Dent Repair/ Removal), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony. Tak to wygląda u mnie przed a tak po
kanar Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 3-4 osoby przy aucie.. oj musialaby to byc mocno zgrana ekipa, ale jak najbardziej mysle do ogarniecia w 8h, duza hala tylko jest potrzebna. No i nie czarujmy sie, nie bedzie do usluga na poziomie Car-Spa czy SV.
julian Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 3 osoby przy aucie to już jest ciężkie. więc 4 to będzie masakra totalna!
julian Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 już mam to doświadczenie za sobą.o ile 3 osoby pracują przy lakierze, to jest to do ogarnięcia, ale układ 2 lakier +1 wnętrze działa średnio i raczej niczego nie przyspiesza...
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR ), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony. Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski?
miki Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski? Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie, tak samo z dachem jeśli jest jedna lub dwie sztuki na dachu to wystarczy odkręcić rączkę przy suficie i wcisnąć drut między dach a podsufitkę. W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie. Najgorsze miejsca to słupki, ale do tego jest technika klejowa.
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2010 ]Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie Nie potrafię sobie tego wyobrazić ,to jakiś specjalny drut?Czy sztywny pręt? W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie.Mylisz się mam wgniotki na masce Clio i w żaden sposób nie da się ich wypchnąć od wewnątrz bo wypadają akurat pod użebrowaniem a żadnych otworków nie ma...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się