GracjanS4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Na początku chciałbym powitać w temacie o moim aucie Zapraszam do obejrzenia tego co już zrobiłem Mycie wnęk drzwi i bagażnika - Nielsen APC + pędzelek Prewash - ValetPro PH Neutral Snow Foam + Pianownica PA + Karcher K2 Mycie właściwe - 2 wiadra, Szampon Big Apple Felgi - ValetPro Blue Gel 1:4 i ValetPro Bilberry 1:3: Deironizacja - Nielsen Tar and Glue Remover oraz IronX: Glinka: Mycie po glince - 2 wiadra, szampon Big Apple Wjazd do garażu i suszenie - Fluffy Dryer Niestety nie mam zdjęć z użycia cleanera - Dodo Juice Lime Prime i woskowania Collinite 476s. - aparat odmówił współpracy Oto efekt końcowy: Teraz kolej na silnik Mycie - Nielsen APC Jak wszystko wyschło na plastiki nałożyłem 303 Nadkola tył: Trzeba było się zająć nadkolami a więc... ... ściagamy koła i widzimy takie "cuda"... Plastikowe nadkole trzeba zdemontować... Myjemy Na nadkolach brud pewnie jeszcze od nowości Kolejne i ostatnie podejście do wnęk - już po wyschnięciu... A to co ? Jazda do sklepu po "baranek", drapiemy i malujemy.... No i na gotowo Nadkola przód: Ściągamy koła i co widzimy ? Dużo mycia Demontujemy nadkola: Felgi też trzeba było poprawić - IronX Zaczynamy myć - Nielsen APC Skończone - na nadkola nałożony 303 Przed wszystkimi zabiegami, auto bardzo mocno zakurzone: Pre-wash - ValetPro PH Neutral Snow Foam + pianownica PA + Karcher K5.55… Po spłukaniu… Myjemy – 2 wiadra, szampon Big Apple, rękawica Megsa… Trzeba wysuszyć – Fluffy Dryer… Na tym zakończył się pierwszy dzień… Czas schować auto do garażu… Drugi dzień zaczynamy od: "Chwilę" później skończone, więc wyjeżdżamy na słoneczko Zabrałem się też za pomalowanie części tarczy, w tym pomógł cynk w spreyu A na koniec już śruby kół wykąpane w kwasie i pomalowane Dzisiaj był czas na drugą stronę: Czas na wnętrze... A dokładnie operacja pranie Oto pacjent przed zabiegiem aż wstyd pokazywać ... Zaczynamy rozbierać... Teraz czas na usunięcie smaru z dywanu i odkurzanie... Przyszła pora na dywaniki... Dywanik kierowcy mnie nie powalił więc jutro kolejne pranie a jak nie będzie nic lepiej to trzeba szukać nowego Podłokietnik też "oberwał"... Woda po dywanikach i podłokietniku... Czas na przednie fotele i siedzisko kanapy... Fotel pasażera: Siedzisko: Fotel kierowcy: Niestety, alcantara ma najlepsze czasy za sobą... Woda z foteli i siedziska Prawy przód przed: Po: Prawy tył przed: Po: Prawa strona oparcia po: Prawa strona dywanu na "gotowo" Tapicerka na drzwiach prawy przód przed: Po: Prawy tył przed: Po: Lewa strona oparcia po: Lewy tył przed: Po: Lewy przód po: Dywan na gotowo: Tapicerka drzwi lewy tył przed: Po: Lewy przód przed: Po: Nieszczęsny dywanik Przed: Po 2 kolejnych praniach, ogólnie już 3 ... Woda po wszystkim: No i na koniec pedały - APC + AP 303 Po "uzbrojeniu" wnętrza przyszedł czas na skórę... Tu w użycie poszedł Gliptone GT11 i GT12... Plastiki PB Natural Look, szyby Megs Glass Cleaner Chciałbym Wam teraz przedstawić skromną relację z przygotowania auta do zimowych warunków. Niestety, nie będzie to relacja typu WOW, ostatnio przyjęta na forum Auto stosunkowo czyste, często myte a mało jeździ… A początek lista kosmetyków i akcesoriów, które pomagały mi w pracy nad autem: Lakier... Deironizacja: - IronX - MAC Prickbort Pre Wash: - Piana - ValetPro PH Neutral Snow Foam - APC – Nielsen Cyclone Mycie: - Szampon - R&S Big Apple Glinka: - Bilt Hamber Auto Clay Soft - Lubrykant - woda + kilka kropel szamponu Suszenie: - Fluffy Dryer - 2szt Odświeżenie lakieru: - Meguiars Ultimate Compound - Pad Flexipads polishing 80mm + 150mm - IPA Woskowanie i zabezpieczenie plastików: - FK 1000P - 2 warstwy ( druga warstwa po 4h ) - AP 303 Silnik... Mycie ( bardziej przetarcie ): - APC - Nielsen Cyclone Zabezpieczenie: - AP 303 - FK 1000p ( wewnętrzna część maski + rura dolotowa Y ) Felgi, opony i nadkola... Mycie: - ValetPro Blue Gel 1:4 - ValetPro Bilberry 1:5 - APC - Nielsen Cyclone - IronX Zabezpieczenie: - FK 1000P - Nielsen Brillance - AP 303 Szyby... Mycie: - Glinka - AutoGlym Car Glass Polish + Pady do szkła - IPA Zabezpieczenie: - RainX - 2 warstwy Wydech: - Mothers Mag & Aluminum Polish Akcesoria: - Karcher K5.55 - Pianownica PA - Marolex - Dwa wiadra + GG - Rękawica CarPro - Pędzelki, szczoteczki - Szczotka do felg i nadkoli - Taśma maskująca 3M - Maszyna polerska - Krauss DA - BP - 75mm + 125mm - Duża ilość róznych mikrofibr - Aplikatory - Halogeny - Krzesełko - Przedłużacz - Odkurzacz Karcher SE 4001 Czas pracy: Poniedziałek: 9h Środa: 8h No to czas start... Na początku przepraszam za tą prowizorkę z zakryciem miejsca po lampach ale tylko to się sprawdziło, wszystko inne odpadało razem z wodą Blach nie ściągałem bo tylna jest przyklejona na klej do szyb więc mogłoby to się źle skończyć a z przodu jest przynitowana a że zderzak ma tylko przejeździć do końca zimy a na wiosnę idzie do malowania to uznałem że nie warto Zaczynam od podniesienia auta i pozbycia się dokładki z Cupry, mogłaby zimy nie przetrwać... Na przyszły sezon trzeba pomyśleć o nowej, ta już trochę się wygięła i porysowała, nie z mojej winy no ale co zrobić ;/ Z dokładką: Bez dokładki: Przechodzimy do mycia, na początek Prickbort i IronX... Trochę roboty "śmierdziele" miały Czas na pre wash... ... a czym jest relacja bez pędzelka? Niczym... Przechodzimy do kół i nadkoli... Bez spuszczania się bo lada moment i tak będzie zmiana na zimówki więc będzie czas na zajęcie się tymi Myjemy... Płukanie... Glinka... No to kolejne mycie... Płukanie po raz drugi... Wystarczy lania tej wody, wjeżdżamy do garażu i suszenie... ...ale najpierw trzeba pozbyć się tej paskudnej taśmy... Resztę wody trzeba wydmuchać Suche... No to oklejam... Odświeżenie lakieru... Niestety, 50/50 jest takie jakie jest... auto nie było zapuszczone więc spektakularnego 50/50 nie będzie, poza tym chciałem tylko odświeżyc lakier po całym sezonie Obok szyb też nie przeszedłem obojętnie... Po wszystkim lakier i szyby zostały "przelane" litrami IPA... no i tak wyszło... Na tym kończymy prace pierwszego dnia... ... drugi czas zacząć... zaczynamy od dywaników gumowych na zimę... - ciekawostka, tylne jeszcze buta nie widziały Czas na woskowanie... Przechodzimy pod maskę... Teraz kolej na koła... Zaglądamy i tu... Szyby + lampy przód... Wydech... O plastikach też nie zapomniałem... Na koniec zostały nadkola... Efekt końcowy... pogody niestety się nie wybiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picollo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 fajna praca :-) w jakim stężeniu poszło APC na nadkola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Bardzo ładnie i przejrzyście opisane A jak ogólnie stan lakieru? Na kilku ujęciach wydaje się, że korekta by się przydała, no chyba że to aparat/światło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Nie chcesz go sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 fajna praca :-)w jakim stężeniu poszło APC na nadkola? 1:4 / 1:5 - w tych granicach Bardzo ładnie i przejrzyście opisane A jak ogólnie stan lakieru? Na kilku ujęciach wydaje się, że korekta by się przydała, no chyba że to aparat/światło. Lakier do korekty się nadaje, 14 lat robi swoje Swirle i swirle Ale o to zadba już Rise and Shine Nie chcesz go sprzedać Na razie się nie zanosi na sprzedaż, jak jesteś zainteresowany to jesteś kolejny w kolejce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Piękne auto, miejsce do pracy też masz, więc nic innego nie pozostaje jak dbać o S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barman Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 GracjanS4, kawał roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Fajny zadbany egzemplarz,raczej nie będzie problemów ze sprzedażą jeśli takowa pora nadejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 jak najbardziej fajna praca. Nie szkoda myć nadkoli na takiej ładnej kostce? Nie lepiej coś podkładać? Pewnie plamy zostały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Spłukuje wszystko zawsze po robcie To jest miejsce do mycia auta wiec prędzej czy później i tak jakieś plamy będą, cudów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keil Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 piękne auto, świetna robótka ! reszta pewnie po R&S -nie szukasz "dużego" lusterka ? -ciepło już mamy "gumowce" wewnątrz psują super efekty edit wbrew obiegowym opiniom ładną piane daje ten karcherek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Na duże lusterko nie mam jakiegoś parcia, jak się znajdzie w kolorze to się pomyśli, bo jakbym miał dawać malować to wystarczy mi to co mam Dywaniki welurowe to kolejny zakup prawdopodobnie, ale muszę znaleźć takie które pasują idealnie bo z tym różnie... Tak, jest ASO ale tam cena zabija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Bardzo ładnie =D widuje autko na M1 w niedziele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Cód, miód i orzeszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaptan Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 A wyglądał na czysty w czwartek . Dobra robota, po korekcie będzie miazga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czysty Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 jak się będziesz wybierał do chłopaków z " ECU " , to daj znać - podjadę , popatrzę , a robota ? SUPER się patrzy jak inni tak porządnie pracują nadkola na mnie wrażenie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Kolega rzeczowo przyznał, ze lakier korekty wymaga, ale w sumie to moze sposob postepowania dobry, tzn jak sie za cos bierze (nadkola i okolice) to profesjonalnie, a nie wszystko po łebkach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartzeel Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Niezła robota pozdrawiam z miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Co do dywaników, to poszukaj w materiału np w Komforcie. Ze swojego zrób wzór i potem gość tam Ci to obszyje. Ja sie musze zabrać bo w swojej mam granatowe i nie moge znaleźć. BTW mam nadzieje, że na muchowcu dzisiaj bedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 good job szczególnie podoba mi się i doceniam pracę przy nadkolach, temat zwykle niechętnie poruszany przez detailerów/amatorów a cholernie ważny i wdzięczny w efekcie końcowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Pod barana zawsze warto dać podkład - przynajmniej tak mnie zawsze uczono Auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skladak22 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Fajnie auto odżyło. Tak z ciekawości napisz coś o kosztach utrzymania takiego auta. Jak wygląda cenowo, ewentualny remont silnika, co roczny przegląd itd. ? Piękny wóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 PIĘKNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Bardzo ladnie utrzymana S4, dobra robota i swietna relacja. Gratuluje wozu - opisz tuning, cos tam widac, ale nie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się