Skocz do zawartości

Swissvax finest...


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Evo swietny update! Trzeba to wrzucic norkom :P

 

Zastanawia mnie jednak kilka rzeczy:

- Czy to bezpieczne uzywac tylko VP pH Neutral jakos prewash? Watpie zeby sama piana rozpuscila solanke i jeszcze zebrala caly syf. Ale widze ze stezenie nie male. Oczywiscie nie wiem takze jak wydajna jest myjka, jaka to pianownica i jak miales ja rozkrecona. Ja bym jeszcze uzyl wstepnie jakiegos APC. Moj faworyt tutaj to Surfex, w tym przypadku dalbym 1:40.

- Po wygrzaniu, bo juz nie pamietam po ilu h/min wyjechales autem?

- Jakos podejrzanie slabo to wszystko opisujesz.. Ciekaw jestem bardzo Twojej teori :)

- Wiadomo ze MSDS tego co lezy teraz na drogach nie wyglada za ciekawie ale nie wydaje mi sie zeby to az tak mialo wplyw na najwyzsza polke sv w tak krotkim czasie

 

keep on good work :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 205
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

-"coś"" się dziwnego stało , szczególnie z maską. To nie do końca wygląda tak jak powinno. Ja wiem że na drogach jest teraz tablica Mendelejewa i leżaca, niespłukiwana sól plus gorliwe odśnieżanie auta napewno woskom niepomogły, ale to nie to co powinno być.

*

Może to zbyt śmiała teoria ale patrząc na ostatnie temp, może tutaj jakąś rolę odegrało wahanie temp. (od ~-25 do dodatnich po rozgrzaniu silnika).

Ktoś się wcześniej pytał czy są różnice w brudzeniu się auta, odpowiedziałem że nie...no więc nie do końca to było prawdą jak się okazało. Taki oto widok mam z okna na swoje auto :

IMO na zdjęciu widać wyraźną linię ale to może być wynik autosugestii :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Czy to bezpieczne uzywac tylko VP pH Neutral jakos prewash? Watpie zeby sama piana rozpuscila solanke i jeszcze zebrala caly syf. Ale widze ze stezenie nie male. Oczywiscie nie wiem takze jak wydajna jest myjka, jaka to pianownica i jak miales ja rozkrecona. Ja bym jeszcze uzyl wstepnie jakiegos APC. Moj faworyt tutaj to Surfex, w tym przypadku dalbym 1:40.

 

 

Po tym prewashu zostało naprawdę niewiele syfu na aucie , woda w wiadrze niespecjalnie zmieniła kolor. Pozatym brudu jako takiego nie było dużo na aucie, praktycznie sama sól i kurz.

 

 

- Po wygrzaniu, bo juz nie pamietam po ilu h/min wyjechales autem?

 

 

~1 h

 

 

Wiadomo ze MSDS tego co lezy teraz na drogach nie wyglada za ciekawie ale nie wydaje mi sie zeby to az tak mialo wplyw na najwyzsza polke sv w tak krotkim czasie

 

Mi też się tak wydaje, ale nie powiem żebym był zdziwiony. Nieraz i nie dwa zdażało się że bardzo dobre woski ,na dobrze przygotowanym lakierze zjeżdzały po śmiesznie krótkim czasie,nawet w lato. Myślę że każdy ma w zanadrzu taką opowieść ;) A że trafiło teraz na najdroższe SV - no cóż, bywa :P

 

 

Auto właśnie wróciło z 1kkm trasy z gór i wygląda "ciekawie" ,myśle że w następnym tygodniu uda się umyć.

 

Jeszcze takie foto,tak wyglądało czarne auto po 400km trasie plus 100km po lokalnych górskich drogach, mroźne zimy rulez :P

 

isdsc01382.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator

Ołrajt, umyłem dzisiaj, ale po ciemku już i zdjęc nie ma. Są za to zdjęcia z wczorajszego opłukania na bezdotyku...

 

Minął praktycznie równy miesiąc od aplikacji ,auto zrobiło 3500km, z czego prawie 2k w róznego rodzaju trasach. Myte ręcznie 3x, dwa razy Car Bathem i raz Aqua Angel , do tego 2 pianowania plus jeden oprysk z Glorii. Auto oczywiście niegarażowane. Ostatnie mycie 17.02 , wczoraj w deszczu wyglądało to tak :

 

 

 

isdsc01532.jpg

isdsc01533.jpg

isdsc01534.jpg

 

 

Wieczorem z TWes wyskoczyliśmy na bezdotyk , auto przed płukaniem dostało prewash z CarBatha ( nie polecam, nie powtarzajcie tego :P ) :

 

isdsc01536.jpg

isdsc01539.jpg

isdsc01540.jpg

isdsc01542.jpg

isdsc01544.jpg

isdsc01546.jpg

 

 

Po spłukaniu :

 

 

isdsc01547.jpg

isdsc01548.jpg

isdsc01551.jpg

isdsc01554.jpg

isdsc01555.jpg

isdsc01558.jpg

isdsc01559.jpg

 

 

Coś tam jeszcze siedzi, ale woski dogorywają generalnie. Co ciekawe , przy opłukiwaniach na bezdotyku, ciężko jest wytworzyć na masce kropelki, woda rozlewa się w tafle, za to sheeting jest praktycznie 100% kompletny i w miarę szybki z przewagą Divine nad Crystal Rockiem, Insignis najwolniej.

 

 

Jutro mam w planach kolejne mycie i wypróbowanie magicznej sztuczki która powinna nieco jeszcze pobudzić woski. A jak się nie uda to powoli kończe test :roll::idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nie, auto miało jedną "korekte" Euroteciem w lipcu 2010, nie mierzyłem wtedy ile jest przed/po , od tamtego momentu max co się działo to ścierne cleanery/finishe. Jak mierzyłem tydzień temu, to lakieru jest od 110 na 140 na elementach ori, i do 300 na malowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ten byłby trwalszy zapewne :P

 

Collinite476S.jpg

 

A tak na serio - ja jestem średnio usatysfakcjonowany tym co się dzieje i uważam że coś gdzieś "się stało" . A czy inne woski poradziłyby sobie lepiej ? Żeby to sprawdzić to trzeba by wysmarować danym woskiem bliźniacze auto i kazać mu jeździć za mną zderzak w zderzak przez ten miesiąc, wtedy warunki byłyby porównywalne i można by mówić że dany wosk był lepszy/gorszy.

 

 

Na pocieszenie dodam że potencjalny klient na Divine i CRa przy zakupie wosków raczej nie będzie się kierował testami w necie , no a Insignisa w oficjalnej sprzedaży nie ma ,więc problem z głowy :lol::P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jeden fakt, jak temperatury mają wpływ na zachowanie wody na lakierze? Sam jakiś czas temu zauważyłem dziwne zjawisko u siebie. Nałożony Glasur w dwóch warstwach, w odpowiedniej temperaturze, przy zachowaniu odpowiednich odstępów między warstwami, wcześniej HDC, można powiedzieć książkowa procedura. Podjeżdżam na myjkę opłukać auto - na lakierze jakby wosku nie było (temp koło 3c). Kilka dni później temperatura trochę poszła do góry i wosk jakby zmartwychwstał :o Piękne kropelki, odprowadzenie wody tak jak powinno być :song:

 

Evo masz jakąś teorie co mogło pójść nie tak u Ciebie?

 

P.S. Co leży na dachu po lewej stronie? Z tego co pamiętam wczoraj to stała tam tafla wody a na zdjęciach widzę że pomimo wolniejszego odprowadzenia wody jest znacznie mniej po lewej stronie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
P.S. Co leży na dachu po lewej stronie? Z tego co pamiętam wczoraj to stała tam tafla wody a na zdjęciach widzę że pomimo wolniejszego odprowadzenia wody jest znacznie mniej po lewej stronie

 

 

Lewa patrząc od przodu, w sensie pasażera ? Tam leży Divine, i potwierdza się to co widać od początku testu - kropelki nie powalają, ale odprawadza wode lepiej od Insignisa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, chodzi o stronę pasażera. Zadziwiające, po myciu tafla wody a tak ładnie wszystko odprowadził. Swoją drogą ciekawe że na masce o wiele szybciej Divine odprowadzał wodę jak Isignis a na dachu odwrotnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.