Administrator Evo Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Pracuje nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Evo, kurcze zachęciłeś mnie tym testem-muszę również sprawdzić swojego insignisa czy tak samo odpycha kropelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Maru 123, dawaj Insignis i CR 50/50 na maske Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Evo, Tak też myślałem. może w nast. weekend trochę z autem powalczę i wtedy będzie teścik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Maru 123, dawaj Insignis i CR 50/50 na maske Już zrobione w poniedziałek i 5 innych na resztę lata na T4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Makki_ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Evo: pamietam ze wspomniales cos o Fixer'ze. Mozesz cos wiecej napisac? Jakie odczucia? Z jakim padem np SV mozesz porownac twardy pad Festoola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Fixer...hm, jako finish na miękkim padzie powiedzmy że spoko, choć moim zdaniem na tym konkretnym lakierze na którym testowałem (oliwka Porsche) , ziarno metaliku było bardziej widoczne po Menzernie/CF Pro. Niby finish bez holo, ale przejrzystość nie ta. A na twardym padzie....fiu fiu sporo się działo, pasta zaczęła przysychać po kilku przejazdach , nie pamiętam żeby jakakolwiek pasta zostawiła tak tępy lakier. Hologramów nie powstydziłby się FC+ na wełnie. Za drugim razem było jeszcze "lepiej", pasta zaczełą się kulkować i latać wszędzie w około, a docisk i prędkość malutkie, pad oczywiście czyszczony po każdym przejeździe. Być może miałem gorszy dzień, ale fakt faktem S3 Gold którego na szybko wrzuciłem żeby skończyć ostatni mały fragment maski zrobił to bez żadnego "ale", zostawiając dużo lepszy finish. W przyszłym tygodniu ma być jakieś srebrne 911, to zrobie drugie podejście, ale między mną a Fixerem nie ma chemii Póki co jako onestep nie ma nawet podejśćia do S17+. A ten pomarańczowy pad Festoola jest dość podobny do SV Mediuma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 A Evo wie ze jego test/auto wystepuja goscinnie na norweskim forum bez wzmianki o nim ? link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Evo wie, teraz będzie robił zamieszanie w Norwegii, musi tylko popracować nad językiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Cały samochód z Scholl S40 z czarnym miejskie Miód + IPA miód + IPA brzmi jak przepis na dobrą gorzałkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Borek, Zdaj relację, założymy dział Pokaż swój zgon Evo, Podejmowałeś się mycia/ jakieś nowości, obserwacje? Czy pogoda skutecznie przystudziła chęci obserwacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie przewiduje mycia dopóki temperatura nie zbliży się do okolic 0 Narazie woski zimują pod solidną kołderką z soli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Za oknem -18, a tymczasem konkurencja wśród warszawskich firm detailingowych wygląda tak update się powoli robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 No czekam na update ps. ty to "powsinoga" jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A ty miły jak zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan-16 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Chłopaki myli czy ty sam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Polerka z OC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Nie tam, apdejt testu, tylko coś mi Youtube wolno uploaduje filmiki Chłopaki myli czy ty sam?? NIKT nie myje mojego auta poza mną, nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM.MM Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Evo, Nie myślałeś nad pakietem TS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 MM.MM, myślałem, ale mnie nie stać Pozatym byłaby siara, jakbym na światłach stanął z prawdziwym TSem Ok, więc po kolei ,1000km z małym haczykiem po aplikacji auto wyglądało tak,niby nie brudne ale zaczęło powoli zmieniać kolor na złoto-szary : Ot, solidna solona pierzynka. Ktoś się wcześniej pytał czy są różnice w brudzeniu się auta, odpowiedziałem że nie...no więc nie do końca to było prawdą jak się okazało. Taki oto widok mam z okna na swoje auto : Strona z Insignisem jest ciemniesza = czystsza. Nie jest to duża różnica, i z poziomu auta niezauważalna ale mimo wszystko jest. Z kolei na masce wszystko wyglądało dokładnie tak samo. Jak już wcześniej wspomniałem, auto było myte na gościnnych występach w Shine Factory , ogromne podziękowania dla chłopaków za poświęcony wolny czas i udostępnienie miejsca Prewash , tutaj VP pH Neutral w stężeniu 70ml/litr : I tutaj filmik po samym prewashu : Dalej mycie właściwie. Na start SV Car Bath w stężeniu 15ml/15l wody, myje pierwszy panel,spłukuję i......dramat Tafla wody , sheetingu brak, co najwyżej shiting Nic, zero, null, woda stoi , sytuacja powtarza się na kilku panelach, bez znaczenia który wosk akurat leży pod spodem. Znam Car Bath "całkiem" nieźle, i szampon jest taki że można by nim myć głowe, więc nie podejrzewam żeby zjadł woski. Chwila konsternacji, i zmiana szamponu na DG 901, w podobnym stężniu. Jest odrobinę lepiej, ale całość co najwyżej na 3- , ze sporą przewagą Insignisa nad pozostałą dwójka. Decyzja podjęta, suszymy auto, damy się mu trochę "ustabilizować" , często bowiem jest tak że po myciu mija trochę czasu zanim wosk, nawet świeży wróci do pierwotnego zachowania się w kwestii odpychania wody. Mam na ten temat swoją teorie, ale jest zbyt śmiała żeby się nią dzielić Po ~30 min robimy drugie podejscie z myjką, i oto efekty : Błotnik tył : Błotnik przód : Maska* : *to co się dzieje z CR w lewej, dolnej ćwiartce środkowej części maski to efekt najprawdopodobniej częstego zamykania i otwierania maski w tym miejscu ( odpalanie z kabli rulezz ) Moje wnioski : -Insignis radzi sobie najlepiej jeśli chodzi o sheeting, kropelkowanie na wszystkich podobne. -"coś"" się dziwnego stało , szczególnie z maską. To nie do końca wygląda tak jak powinno. Ja wiem że na drogach jest teraz tablica Mendelejewa i leżaca, niespłukiwana sól plus gorliwe odśnieżanie auta napewno woskom niepomogły, ale to nie to co powinno być. *aplikacja/mycie/zbyt niski entuzjazm/woski skapnęły się na jakim padle siedzą/wszystkie powyższe -obojętnie jakie będą wyniki teraz, będzie powtórka testu na wiosne/lato -co dla mnie najważniejsze, auto nie straciło nic ze "świeżości" w kwestii wyglądu, a lakier jest dalej bardzo śliski ( co Konrad może potwierdzić, bo macał ) Unleash the hounds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Dach- jakby mniej syfu po stronie Insignisa Decyzja podjęta, suszymy auto, damy się mu trochę "ustabilizować" , często bowiem jest tak że po myciu mija trochę czasu zanim wosk, nawet świeży wróci do pierwotnego zachowania się w kwestii odpychania wody. Mam na ten temat swoją teorie, ale jest zbyt śmiała żeby się nią dzielić Dawaj, dawaj Fajny test Nasuwa się jeden wniosek- chcę insignisa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Evo, Nawet mróz nie straszny co się nie robi dla testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Szkoda, że filmiki bez głosu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shine Factory Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Piotrek, niema problemu, miło było gościć. To prawda, kilka ciekawych zwrotów akcji było, jednak na koniec woski dawały rade. Oczywiście na czele Insygnis. Faktycznie bardzo dobry towar. Potwierdzam, macałem, lakier bardzo gładki i śliski. Wygląd robi naprawdę wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 No może ten Insignis jest na zimę tak dobrze sobie radzi bo no wiecie z Norwegii A tak na poważnie to dziwi mnie tak duża różnica pomiędzy czołówką CR i Divine Ale może i dobrze bo zakup jak najbardziej udany Dzięki za update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się