EMPE Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 jest to polerowane alu pokryte klarem. Te białe wykwity to utleniające się aluminium. Przeczytaj chociaż połowę tego tematu to będziesz wiedział co z tym zrobić
cysta Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 A gdyby polerowane alu pociągnąć jakimś smarem/olejkiem w miare dokładnie żeby aż tak wilgoć nie osiadała na czole felgi ? Moje doświadczenia związane z zimowaniem polerki nie są miłe. Powstały utlenione kwiatki i śniedź. Co o tym sądzicie?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 17 Listopada 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 polerowane felgi nie mają życia przez jazde zimą żadne smarowanie nic nie da swoją drogą pierwszy raz słyszę o takim pomyśle
cysta Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 polerowane felgi nie mają życia przez jazde zimą żadne smarowanie nic nie da swoją drogą pierwszy raz słyszę o takim pomyśle Stronę wcześniej napisałem, ze felgi będą przez zimę leżakować. Ja się boję myjek bezdotykowych, żeby felgi mi nie zaszły mgłą od chemii z myjek, więc tu nie ma mowy o męczeniu polerki w zimę
Dystrybutor e36ace Opublikowano 17 Listopada 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 w takim razie jakim cudem zajdzie ci polerka? Kilka polerowanych kpl już miałem i nigdy nic przez leżakowanie się felgom nie stało
cysta Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 Po ostatniej zimie wyszły mi białe kwiatki. Aluminium zaśniedziało i pasta tego nie usuneła. Trzeba było przetrzeć papierkami.
barteKKK03 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 e36ace aluminium jest w stanie zaśniedzieć w niskich temperaturach bez udziału soli czy innych syfków
Dystrybutor e36ace Opublikowano 18 Listopada 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2013 to mnie troszkę zdziwiło bo też miałem polerowane alu i było po zimie ok a jak by felgi nawoskować?
zombiak Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 Proszę o info, czy na tych felgach jest klar (jesli tak to czy go mam zdejmować) oraz od jakiego poziomu papieru zacząć? http://imageshack.us/photo/my-images/36/jvsi.jpg/
patryczken16 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jest klar,widac gdzie sie utlenia aluminium,400 minimum,a nawet pewnie mniej,ciezko ocenic nie widzac
maciekd24 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 ja takie felgi jak polerowalem to ranty potraktowalem scansolem i ile zeszlo tyle zeszlo i pozniej papierami od 240
Adre Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2013 Witam. Mam zamiar przepolerowac moje felgi Tomason TN1. http://imageshack.us/a/img201/5905/p9i4.jpg Front jest oryginalnie polerowany a reszta felgi jest lakierowana. Dobry polysk uzyskam po ściągnięciu farby np. scansolem czy wystarczy przelecenie samymi papierami ściernymi/wodnymi i pasta autosol metal polish? Przy usuwaniu farby z frontu przy takiej feldze boje sie ze uszkodzę lakier na reszcie felgi.
miHoo79 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tomasony nie są polerowane tylko "toczone"... zauważ posiadają drobne rowki i na to klar.. Scansolem usuniesz klar i możesz przepolerować
Adre Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2013 Masz racje. Nie wiem dlaczego sugerowałem się opisem z neta. Tak zrobię, dzięki za pomoc
vw_golf3 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2013 Adre tylko jak usuniesz klar to zostaną Ci przetłoczenia od tokarki
Adre Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2013 vw_golf3 - czyli co polecasz zrobić aby uzyskać ładny efekt?
vw_golf3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2013 Adre jak usuniesz klar to musisz usunąć te przetłoczenia żeby powierzchnia była gładka ( czyli mozolne papierkowanie wodnymi ) i później autosol i polerka
yunivers Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Tak? w jaki sposób chcesz usunąc klar scansolem z frontu tak aby nie uszkodzić reszty lakieru? Nie oszukujmy się nie da się idealnie tego tak zrobić,jedyny możliwy sposób to krążki ścierne na polerkę z regulacją obrotów i jazda,bezpiecznie i skutecznie oraz przetłoczenia się usuną idealnie bez wysiłku
vw_golf3 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 yunivers na upartego małe pędzelki i by dało rade ja osobiście biorę gruby papier na krążku i jazda
Beny Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie zaryzykowałem i kupiłem polecany scansol do ściągnięcia lakieru z felgi i lipa Co następne remosol? Ma dobre opinie ale scansol tez miał dobre
Beny Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 No nie działa,zostawiłem na 4h i nic.Zostawiłem na cała noc i dalej nic.Temp otoczenia ma znaczenie?
Beny Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 Chyba eco,bo cos pisało na etykiecie że nie zawiera szkodliwych subst itp. tylko taki u mnie w mieście był. Pewnie zwykł mocniejszy
barteKKK03 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2014 Eco ma zielone napisy na etykiecie i do niczego się nie nadaje, zwykły ma napisy żółto-czerwone i daje radę. Ja kupuję go na Allegro i jeszcze się nie zawiodłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się