Camel- Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 BBS, Ronal, OZ - to szło na felgi do Mercedesów. Ronal to chyba cały czas do tej pory większość felg standardowych, opcjonalnych i usportowionych wersji (większy cal itp). OZ zrobił skręcany wzór do AMG, ale pewnie coś jeszcze... Swoją drogą z tego co kojarzy mi się, to Ronal ma fabrykę w Polsce. Mając dojścia można dorwać u nich w dobrej cenie fajne akcesoryjne koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ja mogę tylko potwierdzić, że Ronal robi dla Audi. nie kupuje taniej chińszczyzny, szanujmy życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 8 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ...i do Forda i wielu,wielu innych marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja tam jestem tego zdania, że najładniejsze felgi do danego modelu to felgi dedykowane przez producenta. A ja jestem przeciwnego zdania. Tylko felgi marek felgowych. a ja powiem, że moim zdaniem zależy to od konkretnego modelu, są auta które moim zdaniem najlepiej wyglądają na "fabrycznej" feldze, a są też takie gdzie można dopasowac coś znacznie ciekawszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dla Mitsu Borbet min. jakieś tam felgi robił. A jeżeli chodzi o firmy w Polsce to Momo ma taką. Kolega który tam pracował mówił że wszystkie felgi które od nich wyjeżdżają mają grawer ''made in Italy'' Więc jeżeli ktoś ma Momo to możliwe że są z podkarpackiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 to Ronal ma fabrykę w Polsce Dokładnie w Wałbrzychu. 70 km ode mnie Moje poprzednie felgi w golfie były robione przez BBSa, obecne przez Speedline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ronal robi dla Audi obecne przez Speedline. A no właśnie. I Ronal i Speedline robią teraz koła dla Vagów Mój ojciec ma właśnie na zime 15" Ronala, a na lato 16" Speedline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wałbrzychu. 70 km ode mnie Dokładnie z 3-4km ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jeszcze tylko dodam, że u nas w rodzinie nie jesteśmy fascynatami czegokolwiek włoskiego, to o ile dwa Ronale już zdążyły się pogiąć, a Speedline made in Italy proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witles Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja mam w Golfie ori felgi Ronal made in Poland i opony Bridgestone made in Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Camel-, wydaje mi się że duże znaczenie ma na to wzór ramion, zapewne miałeś je wąskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Być może, choć wątpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Duże znacznie to ma jakość felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 IMO najladniejsze koło Mazdy to te z modelu RX-8. Świetnie wygladaja na Mazdzie 6, pozostaje tylko kwestia opon (18") ale za to same felgi nie sa strasznie drogie. No i jak przystało na oryginalne koła są świetnej jakości, znajomy jezdzil 2 lata RX-8 na tych felgach latem i zima po dziurawych drogach i zadna sie nie pokrzywiła. http://moto.allegro.pl/oryginalne-felgi ... 82363.html (pierwsze z brzegu, mozna sporo taniej kupic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Koledzy nie ma się co oszukiwać, felga oryginalna to felga jak każda inna a jej wytrzymałość bierze się zwykle z jej dużej wagi. Felgi dla opla robi z tego co pamiętam speedline i borbet. Dla przykładu 18-tka oryg z fabryki waży 13,6 kg (!) Borbet XL 18x8 to już tylko 10,5kg Z kolei nowe alu, które zakupiłem DOTZ Roadster 20x8,5 ważą 12,5kg Układ ramion i waga felgi zwykle idą w parze z jej twardością jeśli chodzi o felgi markowe bo przy chińskich to już inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 matherr, masz racje, wczoraj przytargałem jedno koło ori z piwnicy do domu i rzeczywiście ciężkie jak diabli. Coś w takim razie innego trzeba by kupić na wiosnę a te co mam dać na zimówki a stalówki pogonić - taki mam plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 dokładnie tak zrób sam identycznie zrobiłem, miałem 18" na lato i 16" stalówki na zimę, blaszaki jednak sprzedałem i tą zimę śmigam na 17" felgach oryg. by opel i oponach 225/45/17 z kolei na lato 18-tki Borbeta wymieniłem na 20" Dotz 225/35/20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 mi to wyjdzie trochę mało ekonomicznie bo mam nowe 16' letnie opony więc ze stalowych 15' przesiądę się na alu 16' na zimę bo zimówki po sezonie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Swoop, pokombinuj i sprzedaj wszystko moje nówki 235/40/18 vredestein ultrac sessanta, kosztowały ponad 2kzł ale znalazł się kupiec, miały przejechane 7 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wymieniłem na 20" 225/35/20 Masz wyrozumiałą rodzinę bo coś mi się wydaje ze twardo będzie ale za to stylowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matherr Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 już teraz jeżdżę po mieście i koduję każdą dziurę żeby na wiosnę być przygotowanym do walki różne alternatywne drogi dojazdu do domu obmyślam, pierwsze słowa gdy powiedziałem żonce o nowym zakupie brzmiały "jak na 20" kołach po takich dziurach będziesz jeździł" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się