Swoop Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Idzie wiosna i tak się wstępnie zastanawiam nad zmianą kółek w samochodzie. Obecne alu wrzucił bym na zimę, a na lato kupił bym rozmiar większe. Ktoś z was spotkał się z takimi "cackami"? Pod srebrne auto, przynajmniej na zdjęciu nieźle to wygląda choć dzinkinsowi bardziej by chyba pasowały jak ktoś nie zna: www.elektrony.cz Link to comment Share on other sites More sharing options...
89matthew89 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 nie znam się na firmach felg ale czy to przypadkiem nie chińszczyzna ? ps: Mazdy 6 maja fajne felgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted January 6, 2012 Author Report Share Posted January 6, 2012 po lewej MOMO którego przedstawiać raczej nie trzeba, a po prawej niemiecki Brock którego nie znam, ale wygląd mi się podoba. Te Brock-i występują jako akcesoria w Renault Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mnichu Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 poszukaj czegos oryginalnego bedzie stylowo i gustownie niz robienie na taki styl pseudo wyscigowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 poszukaj czegos oryginalnego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted January 6, 2012 Administrator Report Share Posted January 6, 2012 Pomijając kwestie pochodzenia/jakości, bo z tym cieżko dyskutować to decyzje co do wzoru zostawiłbym tylko właścicielowi. Ty potem będziesz miał te koła na aucie , kup więc takie jak podobają się Tobie a nie forumowiczom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted January 6, 2012 Author Report Share Posted January 6, 2012 wiem wiem, pytanie bardziej dotyczyło, czy może ktoś to widział tudzież korzystał? moim zdaniem źle to nie wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...