pepe Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 dzięki ja używam ONR-a po spłukaniu myjką (czasem jeszcze po aktywnej pianie) więc piana szamponowa mi nie grozi
mateusz455 Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Dzieki Michał za zdjęcie tej puszeczki[/b]
Michał 330xd Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Witam ponownie Po długiej zimie przyszła pora na letnie porządki. Jak to u mnie bywa nie obeszło się bez zimowych strat. W połowie zimy jadąc autostradą zostałem ostrzelany przez piaskarkę. W wyniku tego ataku przednia szyba pękła, na środku maski pojawił się odprysk do gołego metalu, a przedni zderzak wyglądał jakby go ktoś z wiatrówki ostrzelał. Na początku wiosny oddałem zderzak do malowania. Lakiernik wykonał swoje zadanie bez zarzutów. Odprysk udało mi się zaprawić z efektem dobrym. Wprowadziłem drobne zmiany w wyglądzie zewnętrznym samochodu. Zamontowałem tylne lampy BLACK LINE, obudowy lusterek przemalowałem na czarny połysk, dołożyłem splittery zderzaka przedniego i usunąłem oznaczenie modelu. Zapraszam do obejrzenia krótkiej relacji. Na pierwszy rzut poszło wnętrze. Stan przed rozpoczęciem pracy Do plastików użyłem APC Megsa i pędzelka Valet Pro Po skończeniu z plastikami zabrałem się czyszczenie skóry. Lubię próbować nowych kosmetyków dlatego tym razem skóra czyszczona roztopioną śniadaniową Żart oczywiście. Do skórki użyłem jak zwykle zestawu GLIPTONA GT 11 i 12. Cleaner delikatnie rozcieńczony ciepłą wodą. Po wyschnięciu wygląda do tak Na plastiki PB Natural Look Na skórę GLIPTON GT11 W czasie kiedy skóra wysychała postanowiłem zrobić małe doświadczenie. Bardzo lubię zapach CHEMICAL GUYS STRIPPER SCENT, ale nie utrzymuje się on zbyt długo. Miałem zużyty zapach Coronado Cherry i zrobiłem takie coś. Do kubeczka wlałem trochę strippera Wyjąłem wkład z puszki I zanurzyłem w stripperze Po mniej więcej godzinie wkłady wchłonęły strippera. Przez jakieś dwa dni było fajnie, ale ogólnie nic z tego nie wyszło. Może jakby wkłady były nowe i nasączone samym strpperem to efekt byłby lepszy. Na koniec dywaniki umyte APC Megsa i zabezpieczone NIELSEN SUPER A SHEEN Mniejszy zabezpieczony, większy jeszcze nie Po wnętrzu przyszła kolej na lakier. Samochód został "odszczurzony" po zimie na początku wiosny poprzez umycie mocnym stężeniem APC Megsa i opryskiem IronX. Na początek piana aktywna VP NSF + APC Megsa Po spłukaniu piany mycie zakamarków APC Megsa Następnie mycie szamponem PRESTA Lanca w wiadrze obowiązkowa I glinkowanie Po glinkowaniu jeszcze raz umyłem auto i osuszyłem ręcznikiem Po osuszeniu usunąłem emblemat z tylnej klapy Resztki kleju spryskane Citrus T&G Remover Miejsce gdzie był emblemat przejechane FG 500 na białym Flexi padzie Lakier odświeżony SF 4000 na żółtym Flexi. Każdy element po dwa przejazdy. Na plastiki zewnętrzne NIELSEN SUPER A SHEEN Na opony ValetPRO Traditional Tyre Dressing Po skończeniu polerowania wjechałem do garażu i całe auto zostało przetarte IPA Pora na zabezpieczenie Na początek SRP SRP poleżało około 12 godzin. Po spolerowaniu pancerny Megs 16 I na koniec Golden Shine Myślę, że do jesieni powinno wytrzymać. Na zakończenie szyby. Przednia potraktowana Auto Glym Glass Polish A boczne i tylna RainX Teraz komora silnika. Nie ruszana od czasu poprzedniej relacji. Stan przed. Zima robotę zrobiła Wykręciłem wszystko co się dało Przygotowałem miksturę APC i NSF I piana buch Pędzel w ruch Po płukaniu Zabezpieczenie NIELSEN SUPER A SHEEN W między czasie jak dresing przesychał zająłem się klimatyzacją Pianka poszła bezpośrednio na parownik Czynność powtórzona 3 razy w odstępach około3 godzinnych. Na koniec spray WURTHA też prosto na parownik. Później wymieniłem filtr I wszystko poskładałem Nadkoli nie robiłem. Nie chciało mi się odkręcać felg bo w czerwcu będą malowane na kolor Gun Metal. Jak odbiorę felgi z renowacji to przed montażem ogarnę nadkola. Renowację wykona Czaja z Wieliczki. Terminy ma strasznie długie. Na koniec kilka zdjęć efektów pracy
wojtassss Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Noi pięknie od razu lepiej A powiedz, czemu do SF4000 użyłeś żółtego flexi? Jakiś patent? Bo zawsze używałem go tak do IP 2500 i uważałem go za średnią gąbkę. Do 4000 używam już mega finiszowego pada. I tak z ciekawości pytam, bo może odkryłeś jakiś patent
ppwash Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Rewelacja !! Wstawki z włókna robią robotę !
Michał 330xd Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Mam 3 pasty i 3 pady. 500 - biały 2500- pomarańczowy 4000 - żółty Patentu żadnego nie mam. Jak kupowałem zestaw do korekty to do SF 4000 dedykowany był żółty pad FLEXI dlatego taki kupiłem i takiego używam. Jak dla mnie jest OK
wojtassss Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 A widzisz, może pomarańczową mam przepraszam nie było pytania
Burner Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Michał 330xd, bardzo fajna relacja, gratuluję Napisz jeszcze proszę, ile kosztuje pomalowanie 2szt lusterek na czarny połysk. Dzięki!
Sparco Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Piękna jest ta Twoja E90-tka bardzo fajnie ją odświeżyłeś
blaszczu Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Pięknie ją odświeżyłeś M Pakiet w tym modelu robi naprawdę mega robotę - i do tego te splittery, ach
gruby_RS Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Dobra robota... to jest BMW, nie "bawarka" tylko BMW
MatthewG Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2013 Malował mi ostatnio dwa komplety i terminy teraz rzeczywiście ma masakryczne Z tym, że ten ich gunmetal wygląda podobno rewelacyjnie. Bardzo fajna, składna relacja
Michał 330xd Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Dzięki za miłe słowa "Burner Za lusterka zapłaciłem 200zł
ShiningCar Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Michał, miałeś już wcześniej możliwość obcowania z takim combo? Meguiar's #16 -> Golden Shine Paste Wax
Michał 330xd Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Pierwszy raz zastosowałem takie połączenie. Od nałożenia myłem auto 3 razy i jak na na razie kropelkuje bardzo ładnie.
Adamek Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Całkiem sympatyczne odświeżenie samochodu po zimie. Podoba mi się. Egeemplarz 3er bardzo ładny, 330xd... Jakiś programik jest? Pierwszy raz widzę tak długi filtr powietrza
Michał 330xd Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Nie mam programu jeszcze. Ile wlewasz piany do pianownicy, że taka ładna wychodzi ?
Adamek Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Do pianownicy wlewam pół na pół z wodą, potem tylko strumień wody ograniczam. Na bogato... Efekty są widoczne. Na to Insignie zeszła połowa z pianownicy. Na twoim miejscu nie czekałbym, już robiłbym program. Ten silnik jest elegancki Masz plan ją kiedyś sprzedawać?
Michał 330xd Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Ja też leję pół na pół i piana wychodzi średnia, ale to chyba wina pianownicy. Ile kosztuje ta co ty masz ? Program może kiedyś zrobię. Myślałem nad włożeniem wtrysków od 335d, do tego tłumik przelotowy i większy IC. Po takich zmianach i strojeniu powinna spokojnie osiągnąć w granicach 300 KM. Sprzedawać na razie nie planuję. Pod względem mechanicznym auto doprowadziłem do stanu idealnego. A w Polsce jak coś było malowane to od razu auto musi być z kilku składane co przekłada się na cenę. Po prostu włożyłem za dużo kasy w to auto, żeby je teraz sprzedać. Jak mnie będzie stać na zakup i utrzymanie M3 to wtedy sprzedam.
dzinkins Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Aż wstyd mi za moje BMW jak widzę taki zadbany kolegi Bardzo fajne robota
Saico Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Sprobuj sobie kiedys polozyc Srp maszynowo gabka miekka. U mnie taki zabieg wydluzyl trwalosc wosku.
Michał 330xd Opublikowano 13 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 ZIMOWE PRZYGOTOWANIA Zapraszam do obejrzenia krótkiej relacji z pracy przy nadkolach. Czasu miałem mało bo auta cały czas używam dlatego nie będzie bardzo szczegółowych zdjęć. Zacząłem od przodu. Tak wygląda nadkole po roku jazdy Nie zastanawiając się długo postawiłem wymontować osłony nadkola. Tragedii nie ma. Trochę smoły, błota i rdzy. Na smołę poszedł mój nowy numer 1 Prickbort Następnie przygotowałem mieszankę APC Megsa + NSF I przy użyciu pianownicy naniosłem na nadkole Zanim piana ściekła nadkole zostało wypędzelkowane i wypłukane Trochę smoły zostało, ale w miejscach niewidocznych więc odpuściłem. Teraz kolej na osłony nadkola Potraktowane tą samą mieszanką co nadkole Pędzelek Bez rewelacji Więc poprawiłem szczotką Teraz jest do zaakceptowania Osłony zabezpieczone Nielsen Super A Sheen Przechodzimy do tyłu I tak samo jak z przodu. Demontaż osłony nadkola, piana i płukanie. Na osłony mieszanka APC i NSF Wymiana dyszy w myjce na wirującą i kilkuminutowe płukanie Po umyciu nadkoli założyłem koła i wjechałem do garażu gdzie auto na prowizorycznych kobyłkach spędziło tydzień Wszystkie miejsce w których pojawiła się rdza zostały wyczyszczone szczotką drucianą na wiertarce, wytrawione przy użyciu ANTIRUST GEL, zamalowane podkładem antykorozyjnym i na koniec lakierem. W ostatniej relacji zapowiadałem, że przy najbliższej wymianie klocków zajmę się zaciskami. I tak też się stało. Hamulce zostały zdemontowane. I zacząłem żmudne czyszczenie, które trwało prawie cały dzień. Po wyczyszczeniu zabrałem się za malowanie Na zaciski i jarzma poszły dwie warstwy lakieru Polecam zestaw FOLIATEC. Drogi ale bardzo wydajny. Tarcze też zostały pomalowane Po wyschnięciu wymiana klocków i czujników I wszystko zostało złożone na paście miedzianej Wleciała też odpowiednia naklejka Po złożeniu hamulców auto stało na "kobyłkach" jeszcze 1 dzień, żeby lakier się utwardził. Z efektów pracy jestem zadowolony Dla porównania Przed Po Po tygodniu stania w garażu auto się trochę zakurzyło więc zostało spryskane NSF, spłukane i wytarte do sucha. Do zakonserwowania została jeszcze podłoga. W kilu miejscach pojawi się rdzawy nalot. Ale do tego potrzebny jest kanał. Pod koniec miesiąca będę wymieniał olej. Po wymianie oleju mechanik udostępni mi kanał, i wtedy się tym zajmę. Na chwilę obecną na lakierze są 2 warstwy MEGSA 16 nakładane w odstępach dwutygodniowych. Zanim przyjdzie zima nałożę jeszcze jedną, albo dwie warstwy i do wiosny powinno wytrzymać. Jest to też ostatni sezon na felgach 194M. W garażu już czekają 193M. W przyszłym tygodniu dojdzie jeszcze spoiler od M3, który będzie ostatnim modem w tym roku. Miałem jeszcze zmieniać wydech, ale czasowo się nie wyrobię. Na koniec kilka zdjęć.
inairam Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 piękny... aż nostalgia złapała, kiedyś w domu był e90 320d też w Titansilber i tak mi Twoje autko przypomniało o nim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się