Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napewno bardziej wygodna ,mialem okazje pracowac na malym rupesie na dodatek tym na akumulator bajka ,flex czy lare tez pozytywna propozycja aczkolwiek pytanie czy przy pracy 8 zestawow lamp maxe miesiecznie jest narazie sens zawsze w razie czegos jakas zapasowa rotacja sie przyda co nie? :o

Opublikowano

To chyba K2 masner, jak już mówisz o zapasowej rotacji w razie "W", cena nie jest jakaś ogromna, żeby się nie wiadomo jak zastanawiać, no chyba że to ja :roll:

Opublikowano

Jak od wielkiego dzwonu potrzebna Ci rotacja to bralbym masnera. Lecz jak bym mial uzywac czesciej myslalbym nad kraussem p7

Opublikowano

Wzialem Masnera a i tak najprowdopodbniej w sezonie wpadnie Krauss lub lare ;) a tak jak mowicie 200ziko duszy nie urwie ;)

Opublikowano

a tak odchodząc od tematu k2, to czy ktoś pracował na festool rotex ro90 dx? bo mam taką na stanie i się właśnie zastanawiam czy nią dam radę - tylko pady do niej pasują o wielkości 80-90mm?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
trochę odkopię temat

zespół mi się włącznik w polerce K2, idzie gdzieś to naprawić?

Pewnie że da. Każdy serwis elektronarzędzi powinien ogarnąć

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

30 minut roboty dla kogoś kto nie ma pojęcia NT elektronarzędzi, 10 minut dla takiego który miał kiedyś wkrętarke w ręce, a 3 minuty dla fachowca

Opublikowano

tylko z tego przycisku okrągłego coś musiało wylecieć razem z nim, to nie wiem czy tak od razu w każdym miejscu naprawią

chodzi mi czy toto ma jakiś serwis oficjalny itp

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie, mam problem z tą maszyną. Robiłem nią drugie auto i przy cięciu padami 150mm, mniej więcej w połowie roboty zaczęła mi się strasznie grzać. Po każdym przejeździe musiałem ją odkładać żeby się ostudziła bo nie mogłem jej aż utrzymać w ręce. Macie jakieś pomysły co mogło być tego przyczyną? Docisk był dosyć mocny bo to lakier BMW ale na początku pracy (i przy poprzednim aucie) nie było tego problemu.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Hey, mam problem z maszyną rotacyjna K2 Masner. Przy jakimkolwiek nacisku na tarcze (chociażby swobodne położenie tarczy maszyny na powierzchni) tarcza przestaje się kręcić, mimo że słychać jak maszyna pracuje. Rozkręciłem maszynę w poszukiwaniu czegoś w rodzaju sprzęgła albo czegoś co się nie zazębia i nie mogę do niczego dojść. Ruch w maszynie dochodzi aż do ostatniej zębatki przed tarczą i zanika dosłownie na gwincie. Macie jakieś pomysły?

 

Maszyny używałem pierwszy raz, pół roku leżała. 

Opublikowano

@pitekman Jeżeli rozkręcałeś maszynę to rozumiem, że jest używana i rozkręcałeś tą metalową głowicę. Nie rozbierałem K2, ale wymieniałem ostatnio przekładnie w  szlifierkach kątowych. Podejrzewam, że konstrukcja jest bardzo podobna. Na osi silnika jest jedna zębatka (taka okrągła) a na osi do której mocujesz talerz jest zębatka talerzowa. Zobacz jaki jest stan zębów na tych zębatkach  (w moich szlifierkach wyrobione były zęby na osi silnika). Spróbuj ręcznie odciągnąć te zębatki od siebie i zobaczysz czy się dobrze zazębiają. Sprawdź też czy zębatki są zablokowane na osiach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.