yacek _b Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Miał ktoś doczynienia z poorboys EX P moim zdaniem tak samo się poleruje jak #105 , więc dalej masz problem z wyborem , po za tym EX-P jest dużo słabszy jeżeli chodzi o trwałość .
tukolarz Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 W1Michal, mam kilka sealantów DG, Ultimate-a Megs-a też kiedyś miałem i aplikacja i polerowanie jest bardzo łatwe . Tak jak powyżej koledzy piszą coś robisz nie tak. W skrócie sealant-y, aby je polerować bez problemu muszą: - mieć czas na związanie się z lakierem (w przypadku DG to min. 30 min.- jak mniej- będą się mazać- już to przetestowałem , czasem 60 min., średnio 45 min.). - być polerowane odpowiedniej jakości mikrofibrą. Moim zdaniem przy sealant-ach więcej musisz wytrzeć resztek. - cleaner nie może za dużo po sobie zostawiać- najlepiej stosować dedykowane lub takie, które nie mają za dużo olejków, glazów itp. Nic nie napisałeś właśnie o cleanerze- jakiego używasz? - wilgotność nie może być za duża. Ogólnie najlepiej potrenuj sobie na jakimś pojedynczym elemencie i będziesz wiedział co jest nie tak. Podejrzewam, że zmiana sealant-u nic Ci nie da... Niektóre sealant-y są łatwiejsze w aplikacji (głównie te w spray-u), ale też zawsze możesz popełnić inny błąd. Sam musisz dojść na podstawie tych wskazówek do tego co robisz źle, bo inaczej tylko będziesz tracił kasę i cały czas szukał czegoś nowego .
W1Michal Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 dzięki za pomoc. W sumie może zbyt szybko polerowałem, ale miałem świadomość że że z czasem może być coraz gorzej dlatego dość szybko polerowałem w obawie żebym dał rade wogóle spolerować. Ale pół godziny to naprawde sporo. Pod DG miałem dedykowany cleaner od DG kóry mi nie przypadł, pod Ultimate miałem Auto Finesse Tough, akurat to miałem pod ręką. Może faktycznie popróbuje jeszcze. Co ciekawe - woskowałem felgi DG i polerowanie to była łatwizna. Dodam że felgi były czyste tzn nie stosowałem na nich wcześniej żadnej chemii samo mycie. Na lakierze ciągnął się strasznie. nie wiem używałem detailerów i wosków w sprayu, może one mają wpływ, może cleaner nie do końca usunął te środki, nie wiem głośno myślę w tej chwili
tukolarz Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 W1Michal, to prawdopodobnie za krótko czekałeś. Poczekaj nawet 1 h patrząc na zegarek i nie powinno być kłopotów... W niektórych warunkach nawet 45 min. to za krótki okres. Jak się boisz, że będzie gorzej czekając dłużej to właśnie zrób najpierw taki test na małym panelu . Zaś AF Tough to jest chyba sealant, a nie cleaner...
SJake Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 cleaner od DG Tak z ciekawości - o którym cleanerze DG piszesz?
W1Michal Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 AF Tough Prep to cleaner. Pod DG stosowałem DG 601
yacek _b Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 cleaner od DG Tak z ciekawości - o którym cleanerze DG piszesz? pewnie #601
tukolarz Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 AF Tough Prep to cleaner. Aha fakt . Już się bałem, że piszesz o AF Tough Coat . Pod DG stosowałem DG 601 A jak wyglądała u Ciebie jego aplikacja? Bo to taki zwykły cleaner nie jest . Jego się nakłada- czeka do wyschnięcia, ale nigdy nie poleruje.
W1Michal Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 nakładalem cienką warstwę wcierając lekko w lakier, po kilkunastu minutach nakładałem wosk. Co ciekawe znalazłem u mnie stare drzwi od auta, na którym testowałem detailer megsa kiedyś, nałożyłem DG 111, poczekam 30 minut i zobacze co z tego wyjdzie
tukolarz Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 W1Michal, a zrób tak: nie poleruj od razu całych drzwi. Przepoleruj najpierw połowę- jak dalej się będzie mazać- 30 min. to w twoich warunkach za krótko i przetestuj czy się maże po 1 h .
W1Michal Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 tak zrobie poczekamy zobaczymy. na pewnej części miałem kiedyś połozony detailer megsa oraz quick wax, których używam, połowa drzwi czysta. Jak się spolerują dobrze całe to znaczy że to nie od chemii na lakierze. nałożyłem mega cienką warstwę, wtedy kładlem go minimalnie więcej. [ Dodano: 24 Lipiec 2012, 21:43 ] i po zabiegu - wosk spolerował się bardzo dobrze na całych drzwiach. Wnioskuję że po pierwsze kładlem go za dużo, po drugie odstęp czasu pól godziny to konieczność [ Dodano: 24 Lipiec 2012, 21:44 ] myślę żeby zastosować AF Tough Prep pod Dg 111. Są przeciwskazania ?
jeffik Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Generalnie powinno się zastosować coś od DG, wtedy masz pewność, że trwałość będzie największa. Możesz spróbować, najwyżej #111 spłynie po kilku myciach.
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 24 Lipca 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Tak jak piszejeffik, lepiej cleaner tego samego producenta, ale bez przesady najwyżej #111 spłynie po kilku myciach. Tough Prep to specjalny cleaner pod sealanty
Wax Paradise Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2012 nakładałem cienką warstwę i ciąglo się wszystko po lakierze. im dłużej wosk leżał na lakierze tym było gorzej. polerowałem po 3 minutach od nałożenia. Wszystko jest kwestią przygotowania lakieru i PRAWIDŁOWEJ aplikacji. Jeśli opis na stronie mówi, żeby polerować po 30-45 minutach, to czemu polerowałeś po 3 minutach? #111 to jeden z najbardziej przyjemnych w użyciu sealantów Nigdy nie spotkałem się z tym, że się "ciągło" po lakierze
Royal Szczecin Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 ostatnie pytanie przed zakupem:Auto Finesse Rejuvenate + Auto Finesse Tough Coat czy Wolfgang Paintwor Polish Enhancer + Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant na ten drugi jest taka promocja, że wychodzi nie wiele drożej, a jest go prawie dwa razy tyle! Ja uzywam bardzo często tego drugiego i jeżeli chodzi o aplikację to jest bajecznie miła wg. mnie szczególnie Sealanta, ja poleruję po około 30-50 min czego efektem jest super gładkość i połysk.
Mankament Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Witam, na wstępie zaznaczę ,że to mój pierwszy post na forum i generalnie jestem zielony w temacie. Lakier ciemny fiolet, w cieniu wpadający w czarny, Volvo Chciałem odświeżyć lakier, nie wiem czy wszystko dobrze zrozumiałem, postudiowałem co piszecie, ale w dalszym ciągu mam wątpliwości Chciałem użyć (przykładowo, a Was proszę o korektę) clenear:AUTOGLYM PAINT RENOVATOR 325ML wet look:AUTOGLYM ULTRA DEEP SHINE 500ML wosk:Collinite 476 sealant: i tutaj nie mam pojecia + ewentualnie dla odświeżenia po zabiegach: Quik Wax Teraz kilka pytań: -jaki sealant w ramach rozsądnej ceny i z dobrą aplikacją, jak wspomniałem jestem zielony -jaka kolejność zabiegów? nie chcę strzelać gafy na starcie -czy wosk przed sealantem? różnie czytałem zależy mi na maksymalnie trwałym efekcie i zabezpieczeniu Zestaw jest mojego autorstwa, może być równie dobrze bardzo głupi co odpowiedni, więc proszę o radę. Proszę o pomoc pozdrawiam
cptolgierd Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Na co Ci sealant jak colli 476 jest wystarczająco wytrzymałym woskiem?
Mankament Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 dzięki za błyskwiczną odpowiedź , właśnie stąd moje wszystkie pytania, gdyż nie wie co z czym ugryźć, czytałem że ten wosk już daje radę w jakiej kolejności te zabiegi ? cleaner - wet look - colli? cleaner - colli - wet look? czy te produkty były przez wasz używane? czy jest coś w podobnej cenie bardziej polecane? cleaner, wet look, te produkty AG ..
Mankament Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Wosk na koniec ok , a jak z tymi produktami AG, różne opinie widziałem, może jesteście w stanie polecić coś sprawdzonego na ciemny lakier?
SzaKal Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Mankament, Jak nałożysz pod colina jakieś glaze to szybko spłynie, jak już to lepiej clinera i wosk.
Mankament Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Mankament, Jak nałożysz pod colina jakieś glaze to szybko spłynie, jak już to lepiej clinera i wosk. ok rozumiem, czyli tylko cleaner i colli przepraszam, że tak pytam, ale moja wiedza jest żadna po dzisiejszym myciu doszedłem do wniosku , że tak dłużej ten samochód nie może wyglądać, stąd znalazłem forum w takim wypadku, po wizycie na myjnii bezdotykowej tylko piana, woda i koniec? bez woskowania, bo bez sensu chyba? [ Dodano: 5 Sierpień 2012, 22:07 ] Szakal może mogłbyś doradzić jakis zestaw laikowi, czytałem Twoje wypowiedzi w kilku tematach i widziałem, że jesteś dobrze obyty w temacie
Kalitus Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 @Mankament Faktem jest, że nie zawracasz moich czterech liter, ale może zajmij się czytaniem forum, a nie śmiecisz tu pytaniami na które odpowiedzi w różnych wariantach dawno już padły. Jeśli jesteś zbyt leniwy, to wybierz się do siedziby profesjonalnej firmy, niech zaopiekują się autem, to chyba najprostsza droga.
Stefan-16 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Bawił się ktoś AUTO FINESSE POWER SEAL??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się