Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź


MetalMagnes

Rekomendowane odpowiedzi

luko, sam przetestuj i zobacz (i napisz swoje spostrzeżenia:)), jak co to zamówisz inny cliner i z bańki, albo np. po srp nałożysz jeszcze jakiś PBPP.

Co do odprysków to moga być pękające pryszcze rdzy od spodu.. ja mam kilka na tylnej klapie :/ można to jechać spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator

Zapominacie o jednej, mega ważnej rzeczy. Detailing to nie jest coś co robi się zawsze wg. schematów tak że dodamy A do B i C, wyjdzie nam D, zawsze i wszędzie. Zdecydowanie tak nie jest. Jak wszędzie jest tak wiele zmiennych ( pogoda,doświadczenie uzytkownika, warunki, metoda pracy etc etc.) że ciężko mówić o regułach i powtarzalności. Reguła to może być jak 100 użytkowników przetestuje dany produkt i dojdzie do konsensusu że działa tak i tak. Ale to też będzie opinia średnia bo będa jednostki którym sie podobał, i będa takie którym zdecydowanie nie.

 

A to że ktos sobie coś przetestował i opisał, to jest tylko subiektywna opinia jednej osoby, i owszem, może być jakąs tam wskazówką, ale nigdy nie uzależniałbym decyzji o kupnie tylko na takiej podstawie. Mam nadzieje że wiadomo mniej wiecej co chciałem przekazać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luko, sam przetestuj i zobacz (i napisz swoje spostrzeżenia:)), jak co to zamówisz inny cliner i z bańki

..tylko co ja zrobię z prawie pół litra SRP.. ;)

Oczywiście.. jak już zamówiłem, przyszło, to trzeba spróbować..sprawdzimy (na pewno zrobię przerwę między SRP i Colli jak zalecają tutaj niektórzy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko to wszystko zależy od warunków w jakich auto jest użytkowane itp.

anoo prawda, dlatego moim zdaniem trzeba samemu potestować, wybrać najlepszą dla siebie kombinacje :mrgreen:

btw. mam pytanie czy ktoś gdzieś ma jakieś foto czy temat jak srp kryje ryski? niemusi być po polsku. Aha a jeszcze pytanko co to jest forum DW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko to wszystko zależy od warunków w jakich auto jest użytkowane itp.

anoo prawda, dlatego moim zdaniem trzeba samemu potestować, wybrać najlepszą dla siebie kombinacje :mrgreen:

btw. mam pytanie czy ktoś gdzieś ma jakieś foto czy temat jak srp kryje ryski? niemusi być po polsku. Aha a jeszcze pytanko co to jest forum DW?

 

nie wiem czy to dobry przykład i pewnie łamie zasady forum

 

http://showcarshine.pl/215-autoglym-super-resin-.html

 

a tutaj kolega z forum przetestował http://www.radapartners.pl/shine/AGSRPvsScratchx.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje krótkie pytanie jest takie czy na Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 można nakładać Opti-Seal ? Zastanawiam się nad Zaino Z8 Grand Finale i Opti-Seal na zasadzie dokładania czegoś po myciu co da zimą troche dłuższą ochronę niż detailer i kombinuje między tymi dwoma środkami.

Wolałbym Opti-Seal bo podobno sprawdza się dobrze na felgach, chromach, ogólnie chyba można tym ogarnąć wszystko w prosty sposób. Wiem, że nie jest to detailer, ale pomyślałem że w okresie zimowym kiedy auto myje się rzadziej mogło by się sprawdzić.

 

Zamierzam jako baze przed zimą położyć Wolfganga i poprawiać ochronę Opti-Seal, czy to głupie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Pepper, mam oba i wg. mnie warto mieć oba ;) OptiSeala nie stosowałbym jako uzupełnienia dla istniejącego LSP,bo zamiast go uzupełnić to go zastąpisz w całości. Zaino to bardziej QD i nie usunie nam LSP które już jest nałozone. No i wg mnie Zaino wygląda na lakierze dużo lepiej, w ogóle chyba najlepiej z produktów które mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo, właśnie myślałem że coś doradzisz bo widziałem, że masz obydwa ;) Tego się obawiałem, że Opti-Seal nie dołoży się do sealanta wolfganga a go zastąpi a nie o to mi chodzi. Nad Zaino Z8 zastanawiam się już jakiś czas właśnie w roli dopełnienia do sealanta wolfganga a Opti-Seal chyba i tak nie odpuszczę bo wydaje mi się fajną opcją na felgi, poczytałem troche na DW i właśnie tam sporo osób go używa na felgi, szyby itp.

Znowu wychodzi na to że trzeba będzie kupić oba :)

 

Widziałem że Ty też jakiś czas temu polecałeś OptiSeal jako zabezpieczenie na felgi, sprawdza się w tej roli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Wg mnie tak. Nie jest może mega trwały, ale i tak aplikacja co te 2-3 mycia kół to nie problem skoro 4 koła oblecisz w jakies 4 minuty. Do takich zakamarków, progów, wnęk, wnętrz drzwi nie ma nic lepszego. No i na lakierze też działa bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to mi chodzi, praktycznie i tak po każdym myciu poprawiam jakimś detailerem i mając wosk dedykowany do felg i tak bym go pewnie aplikował góra co 2 -3 mycia więc na mega trwałości mi nie zależy a aplikacja OptiSeal dużo mniej upierdliwa.

 

 

Dzieki za pomoc :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.