matteo Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Panowie czym różni się gąbka 3M karbowana od takiej płaskiej? Bo np zielona występuje zarówno w wersji karbowanej i zwykłej, wpływa to jakoś diametralnie na efekt pracy? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzax Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Płaskie są agresywniejsze w ścieraniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korsarz91 Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Panowie jak nakladacie dressing na skomplikowane elementy plastikowe, np takie jak podszybie( element kratkowany) nie wyobrazam siebie nakladac zelu aplikatorem w tak ciasne i skompikowane miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 1 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 korsarz91, możesz wziąć pędzelek albo szmatke z MF, napewno będzie łatwiej niż średnio elastycznym aplikatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Panowie jak nakladacie dressing na skomplikowane elementy plastikowe, np takie jak podszybie( element kratkowany) nie wyobrazam siebie nakladac zelu aplikatorem w tak ciasne i skompikowane miejsca Ja do aplikowania dressingu w mega trudne miejsca jak okolice mocowania ramion wycieraczek, kratki itp polecam patyczki do uszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deco Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 korsarz91, Ja używam małych pędzelków malarskich o numerach 8, 6, 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Czy tester SSR wystarczy na cale auto przy recznej pracy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 2 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Evo, Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeq631 Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam forumowiczów:) Krótkie pytanie: Lakier mam po pełnym zabiegu: Szampon dodo BT Glinka BH soft Megs UC AG SRP Colli 476 Robione było to 2miesiace temu myje auto bardzo czesto napewno 1 raz w tygodniu a jezdze mało co, Czy np za miesiac jakbym chciał położyc nastepna warstwe wosku to wystarczy umyc auto CZY musze umyc, potem glinka, nastepnie AG SRP i dopiero wosk??? Dodam że po myciu stosuje Smartdetail:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Colli to jeden z najtrwalszych wosków wiec myślę ze kładzenie jego kolejnej warstwy po 2 miesiącach nie jest konieczne. Zwłaszcza ze używasz detailera. Ale jeśli bardzo chcesz to sprawdź jak wygląda powierzchnia lakieru organoleptycznie-czy są jakieś zanieczyszczenia z którymi poradzi sobie SRP czy może będzie potrzebna glinka... Nie da się tak określić "na słowo" Sam musisz zdecydować. Myślę ze jeśli auto jest mało użytkowane to umycie+detailer wystarczy. Ale jeśli chcesz to zrobić wzorowo to zacznij od glinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeśli ten sam wosk to można bez clenera czy SRP. Po dłuższym czasie to już inna para kaloszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 kurde sa dostepnie gdzies normalnie w sklepach te gabeczki do nakładania wosków i cleanerów ?? bo to zamawianie z netu powoli mnie zaczyna denerwowac z kosztami przesylek ;-) gąbka 10 zł... przesyłka drugie tyle albo wiecej .. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 2 Lipca 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 zawsze można odebrać osobiście, sklepów z profesjonalnymi kosmetykami to na razie mamy niewiele chyba że gdzieś gąbeczkę z sonaxa w motoryzacyjnym można dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeq631 Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 I jeszcze jedno pytanie: Czy woski zawierające wiekszą ilosc % carnauby bedą dłużej się ''trzymac'' na lakierze??? Czy inne składniki wosku powodują wytrzymałosc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 To jest bardzo uogulnione stwierdzenie ale najdluzej trzymaja sie sealanty lub hybrydy a te carnauby nie zawieraja lub zawieraja w malej ilosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIL Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Czy ktoś może testował już produkt MEGUIARS CLEAR COAT SAFE POLISHING COMPOUND? po obejrzeniu działania produktu jestem pozytywnie zaskoczony. Co myślicie o używaniu tej pasty zamiast AG SRP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Czy ktoś może testował już produkt MEGUIARS CLEAR COAT SAFE POLISHING COMPOUND?po obejrzeniu działania produktu jestem pozytywnie zaskoczony. Co myślicie o używaniu tej pasty zamiast AG SRP? Używałem tej mocniejszej wersji, czyli RC. Oczywiście polerowałem dłużej niż na filmiku. Na twardym lakierze VW poradziła sobie słabo. Ale podejrzewam, że używając na miękkim lakierze może się udać. Podejrzewam, też bo nie miałem okazji porównać, że jednak UC da lepszy efekt. TO pewnie przez to słowo SAFE w nazwie jest to chyba słabsza pasta SRP wypełnia ryski a te produkty z filmu czy UC je usuwają, chociaż efekt końcowy podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanquisz Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Na twardym lakierze VW poradziła sobie słabo. Te nowe (ale nie najnowsze) lakiery VW są strasznie twarde. Rotacja + wełniak + Surf-Ace Rapide nie usunął wszystkich rys na czarnej perle Golfa V. Toteż, nie ma co spisywać na straty nowych produktów Megsa do pracy ręcznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Możecie mi powiedzieć jak zmyć stary wosk i nałożyć nowy? Jaka kolejność? 1.Mycie pianią aktywną 2.Mycie ponowne Duragloss 901 3. Cleaner? Produkt AIO? Nałożony jest Coli i będę go nakładał ponownie. Może jakaś politura? Co myślicie o PB Polish with Carnauba Blue? 4. Najpierw wosk a później sealant czy odwrotnie? Samochód był glinkowany miesiąc temu, chyba nie ma konieczności ponownego glinkowania? Pytam teraz ponieważ chcę w sierpniu zmyć stary wosk i nałożyć coś dobrego przed zimą, wiem, że troche za wczas, ale później mogę nie mieć takiej możliwości, żeby spędzić cały dzień przy aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Oj kempus, nie przylozyles sie do poczytanai forum,te tematy byly poruszane wielokrotnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Właśnie w tym problem, że im więcej czytam tym bardziej mam namieszane w głowie każdy ma inne podejście do tematu. Wybaczcie moje laickie pytanie, obiecuję poprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 1.tak 2.nie potrzeba 3.cleaner bądź Aio 4.Glaze 5.sealant na to wosk 6.myślę ze nie trzeba glinkowac ale sprawdź dół nadwozia-smoła się pewnie znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Co myślicie o przelaniu benzyny ekstrakcyjnej do butelki z atomizerem i spryskania miejsc gdzie występuje smoła? Czy dłuższy kontakt benzyny z lakierem nie zaszkodzi lakierowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 kempus, benzyna lakierowi raczej nie zaszkodzi, ale atomizer raczej tego nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi