kuflik Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 beda fotki:P ale pozniej. Hubert ma lepsze zdjecia co prawda, wiec moze wrzuci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Trzaskaj gold classa. Taka sama kombinacje testowałem kiedyś na aucie i było bardzo ok! Po kilku myciach powtórka z SRP i będzie ok. tzn co pare myć Gold Class, a co powiedzmy 7 myć zestaw SRP, DC2, Gold Class? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 tzn co pare myć Gold Class, a co powiedzmy 7 myć zestaw SRP, DC2, Gold Class? Co ile myć SRP to już sam musisz wzrokowo ocenić. Po kilku myciach na bank zejdzie większość wypełniaczy i pojawią się rysy. Ja GC kładłem co 2 mycie. To czy wosk jest na lakierze też łatwo można sprawdzić (kropelkowanie, odpychanie wody). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrabit Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 szukam sposobu na smołę... po umyciu samochodu, zacząłem proces glinkowania samochodu... no i po godzinie pół samochodu doczyściłem ale musiałem się sporo namachać". zastanawiałem się nad AG Tar remover. Co o tym myślicie? Jakaś inna alternatywa? Nie chcę eksperymentować z rozpuszczalnikami bo nie wiem jaki wpływ będzie miał na lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubio Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 szukam sposobu na smołę... benzyna ekstrakcyjna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrabit Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Rubio, jakaś specjalna? nie wpłynie negatywnie na lakier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubio Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 scrabit, nie wpłynie...może też być ropa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrado Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 albo carvalet, super działa, a na forum nawet był test http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1621 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrabit Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 no właśnie widziałem/czytałem że Przemas testował... gdzie go można dorwać? poza allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 http://www.carvalet.pl/sklep/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoOdNowa Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja z tej firmy uzywam pasty polerująco nabłyszczajacej zamiennie zamiast g10 z farecli. Sprawdza sie znakomicie maszynowo i ręcznie. Zapewne sa inne lepsze, mysle ze dzieki Wam sie dowiem jak polepszyc i tak dobre efekty mojej pracy. Mała próbka mojej roboty. Mysle ze kozystając z Waszych rad bedzie mi prosciej uzyskac taki efekt a nawet lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Pady polerskie (ABW) lepiej grubość 50mm czy 25 mm ? (średnica 150mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Puch, 25mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzon Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 A właśnie, czym się charakteryzują pady 25mm i 50mm podczas pracy, dlaczego 25mm są lepsze? Podejrzewam, że chodzi o łatwość prowadzenia maszyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 gryzon, mniej chłoną produktu,są bardziej przewidywalne i jak by to określić...łatwiejsze do wyczucia w sensie docisku. Mała próbka mojej roboty.Wygląda naprawdę nieźle Masz rękę Choć chciałbym zobaczyć na żywo i najlepiej jakiś ciemniejszy lakierek Masz jakąś komorę czy "stodołowa" robota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzon Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Marco, dzięki, tak myślałem, że są łatwiejsze w "prowadzeniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoOdNowa Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Marco, Powiedz mi tylko gdzie te fotki zamiescic, bo niechce smiecic w tematach. A jesli chodzi o ciemne kolory to wiem co Ciebie ciekawi. Jest bardziej pracochłonne zlikwidowanie rysek po matowaniu i trzeba sie naprawde przyłozyc aby po polerce było totalne lustro. Fotki zapodam jak wskażecie miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 AutoOdNowa, możesz zaprezentować swoją pracę w "pokaż swój blask" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Fotki zapodam jak wskażecie miejsce. Jako że jesteś profesjonalistą, proponuje popisać się swoimi pracami w dziale "Projekty firm autodetailingowych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam Jest ktoś na Forum z Legnicy/Lubin/Polkowice bądź okolic co zechciał by wyprać pomarańczowo szarą tapicerkę w eST-eku Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soad7 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Szybkie pytanie: Kiedy zastosować środek do usuwania drobnych rys i hologramów (Poorboy’s SSR)? Przed czy po glinkowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Wszystkie prace na lakierze przeprowadzasz po glinkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soad7 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dzieki Puch, za szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Chodzi o to, żeby pracować już na czystym, przygotowanym lakierze. I uniknąć wszystkiego, co mogłoby go dodatkowo rysować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi