kanar Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 QD+ nie jest polecany jako drying agent. Właśnie nie pamiętam do końca, ale ostatnio z Krzyskiem (kanar) rozmawialiśmy na spocie na ten temat i chyba a propo QD+ razem uznaliśmy, że bardziej można by go podpiąć pod Quik Wax - Krzysiek dobrze to kojarzę, bo tych produktów na szybko przejrzeliśmy w skrzynce trochę i coś mogło mi się pomieszać ? Tak, QD+ to detailer z woskiem, coś takiego pomiędzy, całkiem fajna rzecz żeby przygotować auto na szybko i mieć jakąś ochronę. Aplikacja szybka jak w przypadku QD + ochrona lakieru. Na mokro raczej nie stosować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam.i Wczoraj myjąc autko zdjąłem jeden z kołpaków i co mnie przeraziło to żółty nalot na rancie felgi... No i to, że po umyciu i wyschnięciu felga jest "siwa" .? Co zrobić, by ta felga była piękna - czarna... Chce kupić takie kołpaczki nowe (póki co nie stać mnie na alu), mniejwięcej takie: i nie chciałbym, żeby między "żeberkami.?" było widać siwe felgi, jak już to ładne czarne... Jak to zrobić.? Nie wchodzi w gre malowanie... Niewiem, czy ich nie umyć, wyglinkować, potraktować AG SRP i wosk jakiś nałożyć - dało by to jakie kolwiek rezultaty.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Umyj, wyglinkuj, nałóż AG SPR i przekaż jakie rezultaty uzyskałeś. [ Dodano: 15 Marzec 2010, 07:57 ] A swoją droga, siwy to tez ładny kolor, zobacz na przykład na włosy takiego Einsteina. W czarnych nie wyglądał by za dobrze. A poważnie, to spróbuj je potraktować gliinką i jakimś cleanerem, bo skoro one były od nowości czarne, to musiała osiąść na nich jakaś warstwa czegoś, że zrobiły sie siwe, tym bardziej iż pod kołpakami nie mają możliwości płowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Przemek, dzięki za radę... Za tydzień lub dwa zobaczymy co z tego wyjdzie - teraz póki co jeszcze leży śnieg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 19Urban94, no i co jednak kupujesz jakieś badziewie? ... Ech,byś kupił oryginalne to cudujesz z tym festynem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Marco, to zapodaj mi jakieś orginalne na PW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Z jakimi padami do DA mieliscie do czynienia i jakie polecacie? Meg's, sonus moze LK? Z gory dziekuje za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Urban, a spróbowałeś psiknac QD na te felgi? Zobacz co się dzieje pod wpływem wody, jaki kolor się uzyskuje pod powierzchnia QD na mokro [ Dodano: 16 Marzec 2010, 13:13 ] Aro, co do Meg'sa, to dla mnie ten rozmiar (170mm) jest taki trochę duży. Ja używam Urbana 150mm o grubości 25 i uważam, że są dość dobre. Wytrzymały mi juz kilka prań (po każdym polerowaniu je biorę do domu, piore Ludwikiem ręcznie i na kaloryfer). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Przemku, czy porównałbyś jakość padów Urbana do jakiejś firmy która jest znana w świecie detailingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Próbujemy z Maćkiem je porównywać do Scholla Natomiast na efekt tych prób należy jeszcze poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Czy pady Sonusa SFX, np takie: http://www.sklep.car-spa.pl/pl/product/ ... -sfx1.html będą pasować do przystawki 125mm ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jarek, one maja 3-4', więc nie będą pasować, bo sa za małe na BP 125mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ja tych padów używam na BP około 80mm i jest akurat. większa będzie niewygodna lub wręcz niebezpieczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Zawsze mi się te cale mylą... Czyli te "zwykłe" Sonusa : http://www.sklep.car-spa.pl/pl/product/ ... zolty.html będą pasować na BP 125? Z góry dzięki chłopaki i sorry, że was tak męczę, ale jeszcze nie obyłem się z tymi calami... Pozdrooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 będą pasować, spokojnie. dobre pady swoją drogą, lubie je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolargol Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 chciałbym kupić glinkę do lakieru SHOWCARSHINE CLAY BAR tylko zastanawiam się czy tą fioletową czy białą. przypuszczam że auto nigdy nie było glinkowane więc wypadałoby agresywną. z kolei lakier to czarna perła i znalazłem na forum że może powodować jakieś ślady. jeśli to ma jakieś znaczenie to będzie to moje pierwsze glinkowanie. doradźcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keram6 Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Dzisiaj polerowałem szybkę od radia w samochodzie i niestety pozostały koliste ryski. Używałem APP 01 (taki miałem tylko) na watce . CZy powodem jest wata czy za agresywny srodek do polerowania a może za miękki ten plastyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 To może i ja zapytam o poradę. Ojciec pare dni temu odebrał auto od lakiernika (malowany błotnik) niestety specjaliści postanowili zrobić polerkę, po której zostało pełno hologramów. Co z tym zrobić ? nie mam maszyny, jakieś środki ręcznej aplikacji zatuszują/usuną hologramy ? Lakier brilliant black pearl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja mam pytanko czy lepiej myć itp jak auto jest namoczone tzn pada deszcz z 1-2 dni czy możę być jak sucho i tylko chwile zmoczyć wodą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 kolargol: To, że auto nie było nigdy glinkowane, nie oznacza, że musisz sięgać od razu po agresywną glinkę. Jeśli masz możliwość wykonaj test, aby sprawdzić jak bardzo potrzebne jest glinkowanie: Umyj auto, następnie ręką zawiniętą w woreczek foliowy przejedź po mokrym lakierze. Wyczujesz wszystko, co trzyma się lakieru i wtedy będziesz mógł podjąć decyzję jaką glinkę wybrać. Ja niemniej jednak skłaniałbym się ku tej łagodniejszej glince. keram6: Czy to była zwykła wata higieniczna? playman: Hologramy to na szczęście płytkie uszkodzenia lakieru, które nie wymagają wielkiej interwencji. Może koledzy wypowiedzą się na temat UC od Megsa, myślę, że to mogłoby pomóc (Ewentualnie ScratchX 2.0 który polecam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 No tak u mnie też kupiłem auto 6 lat nie widziało wosku itp Tylko myjnie raz na 2 miesiące patrzyłem to lakier strasznie chropowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keram6 Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Tak zwykła.Nie chciałem użyć szmatki bo bałem się ,że porysuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Tak zwykła.Nie chciałem użyć szmatki bo bałem się ,że porysuje.He,he to zrobiłeś dokładnie odwrotnie niz trzeba było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 czy SRP przy 2-3 aplikacjach recznie da dobry efekt (mam pady piankowy i z mikrofibry)? czy nakladac polerka rotacyjna na wyższych obrotach 1000-1300 (mam standardowego pada bolla pomaranczowy - tak wiem ciulowy jest ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 18 Marca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Każde AIO nakładane polerką da lepszy efekt, poza tym praca będzie lżejsza i szybsza. Do SRP używasz padów polishing i finishing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi