Roko Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Czy ktos jest w stanie odpowiedziec na moje pytania? Jeden z uzytkownikow prosil o podanie info na temat auta ( silnik, rok produkcji, marka) ktore podalem i nadal nie ma odpowiedzi. Podalem kokretny przypadek. Nadmienie ze zalezy mi na czasie poniewaz zbliza sie wymiana i chcialbym miec jakies odniesienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w0jta5 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A ja mam takie pytanie czy mozna zmienic olej mineralny na polsyntetyczny?? U mnie 22 letni Mercedes 190D 320kkm i przeszedłem z mineralnego na półsyntetyk, zrobiłem już 22kkm i nic złego się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ja bardzo chętnie podyskutuje dlaczego rok, wiek, przebieg miałby mieć wpływ na zalanie półsyntetyka czy syntetyka zamiast minerala. Jak auto bierze olej na mineralu to na syntetyku też będzie bral Jak nie bierze na mineralu to na syntetyku tez nie będzie brał. A jak się okaże, że po zmianie z minerala na syntetyk zaczyna brać olej to znaczy, że silnik trup i przydałby mu się kapitalny remont. Wlewanie minerala to tylko pudrowanie syfa. Co innego jak kogoś nie stać. Mariusz, czekam aż za 5-10 lat i przebiegu 200-300 tys zaczniesz wlewać do Mki minerał, bo "już czas". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neclocus Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 [Motul] Jak się silnik na nim zachowuje w zimie/niskich temperaturach w porównaniu do poprzedniego Castrola? zmienialem wiosna zatem uroki zimy mam przed soba ale zanim zmienilem spedzilem kilka godzin szukajac informacji, moze nie z obawy ale bardziej z ciekawosci natrafilem w necie na sfilmowany test (zdaje sie ze jacys rosjanie robili) w arktycznych temaperaturach i Motul ktorym chesz zalac silnik byl bardziej plynny niz wspomniany Castrol co wewnatrz silnika przelozy sie na mniejsze opory przy rozruchu i szybsze dotarcie oleju kanalami we wszystkie zakatki silnika wymieniaj, bedziesz zadowolony : ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Camel-, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 neclocus, jeśli miałeś na myśli ten film: To wyniki są inne (od najlepszego do najgorszych) 1) Motul 300V 5W-40 2) Ravenol VSi 5W-40 3) Castrol Magnatec 5W-40 4) Statoil Lazerway 5W-40 C3 5) Valvoline Maxlife Synthetic 5W-40 6) Chevron Delo 400 Synthetic 5W-40 and Motul 8100 X-cess 5W-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jak się silnik na nim zachowuje w zimie/niskich temperaturach w porównaniu do poprzedniego Castrola? Ja mam porównanie, ale półsyntetyków, Castrol'a 10W40 i Motula 10W40. Na Castrolu było słychać popychacze zaraz po odpaleniu, kilkanaście sekund, ale było, a na Motulu nie ma czegoś takiego. Silnik od momentu rozruchu pracuje jednakowo cicho, ciszej niż na Castrolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 czy ktoś może powiedzieć o Motul 8100 X-cess 5W40 ? chcę zalać do renault laguna 3.0 V6 auto ma 95 tyś przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 maya, ale co byś chciał wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek882 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 a który olej lepszy TITAN GT1 SAE 5W-40 czy LM Synthoil 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 maya, ale co byś chciał wiedzieć?wszystko czy jest dobry, lepszy od castrola czy to prawdziwy pełny syntetyk ? gdzie kupić z pewnego źródła motula ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 maya, http://pro-choice.pl/ kupuje od trzech lat - sprawdzone źródło, jak masz pytania to śmiało pisz z nimi na gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Również polecam chłopaków z pro-choice.pl. Fachowe doradztwo, konkurencyjne ceny, błyskawiczna wysyłka. Ostatnio wymieniałem olej i filtry. Serwisant zobaczywszy jaki olej przyniosłem (Motul Specific 5W40 505.01) powiedział, że jego znajomy od chwili przejścia na taki sam olej ma same problemy, m.in. wymieniał pompowtryski 2 razy. Zapytałem czy wie gdzie kupuje olej. Odpowiedź: "Na allegro, po 100zł z hakiem (5l)". Co najlepsze, gość nadal kupuje z tego samego źródła i nie dochodzi do niego, że to wina trefnego oleju... No ale kto wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dark Knight Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Pytanko może nie o olej ale o tak zwany płukacz do silnika chce przejść z fordowskiego 5W30 na Motula i zrobić przy okazji tak zwane czyszczenie z nagaru silnika ( Motul Engine Clean ), mechanik odradzał i groził rozszczelnieniem , uszkodzeniem uszczelek itp ile w tym prawdy a ile faktów , ktoś już może stosował podobny preparat u siebie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Z innego forum na którym jestem zalogowany co druga osoba przy wymianie oleju robi płukankę silnika i nic się nie rozszczelnia. No chyba że stan agonalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dark Knight Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Stan normalny bym rzekł , coś wiadomo może o zlanym oleju tzn czy widać więcej brudu niż zazwyczaj po zlaniu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jeżeli teraz masz klarowny to zauważysz rozpuszczony nagar. A najlepiej zdjąć pokrywę zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja praktycznie przy kazdej wymianie oleju dodaje plukanke (tylko ja korzystam z firmy Valvoline) i zauwazam znacznie bardziej brudny olej po umyciu silnika. Do tego po wymianie dluzej pozostaje jasniejszy, POLECAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja praktycznie przy kazdej wymianie oleju dodaje plukanke (tylko ja korzystam z firmy Valvoline) i zauwazam znacznie bardziej brudny olej po umyciu silnika. Do tego po wymianie dluzej pozostaje jasniejszy, POLECAM! jaki przebieg, silnik, paliwo, bo też bym zrobił, ale jakoś mam lekkie obawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 SR20DET Nissan 200sx, przebieg 140k km, benzyna EJ20 Subaru Legacy 1998, 116k km, LPG EJ20 Subaru Legacy 2003, 105k km, benzyna Wszystkie silniki w doskonalej kondycji, przebiegi realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dark Knight Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 zapewne przed zalaniem oleju Motula najlepiej użyć płukanki tego samego producenta , no chyba że nie ma tutaj reguły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8shq Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 W sobote zmianilem oliwke z Total Quartz 9000 na motula X-cess (oba 5w40) i jakos nie widze roznicy na korzysc motula... mam nawet wrazenie ze na totalu ciszej pracowal na zimnym (chociaz to moze zludzenie, poniewaz roznica jest na granicy...) Motul kupowany w IC wiec chyba ori, Total kupowany w DE Jakos nie rozumiem mega zachwytu nad Motulem... no ale moze na dluzsza meta cos bedzie lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 maya, http://pro-choice.pl/ kupuje od trzech lat - sprawdzone źródło, jak masz pytania to śmiało pisz z nimi na gg ja też właśnie oliwę ostatnio brałem Motul także polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jakos nie rozumiem mega zachwytu nad Motulem... no ale moze na dluzsza meta cos bedzie lepiej ? Moim zdaniem Motul to zwykly dobry olej (co tez widac po cenach). Jego legenda wziela sie ze sportu i serii 300 oraz (chyba) braku reklam - przez co wydaje sie bardziej 'niszowy'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 sq8shq, jak ty chcesz poczuć różnicę po jednej wymianie oleju to ja nie mam pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi