Skocz do zawartości

Nasze motoryzacyjne marzenia...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 572
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Renault 21 Turbo ph.II ( 1989 - 1995 ), gdyby jeszcze Quadra ( 4x4 )

idaafp.jpg

 

Do bujania się na co dzień Laguna II Grandtour ph.II ( 2005 - 2007 ) z 2-litrowym dCi pod machą. I BMW 5 Touring ( f11 ), jeden z niewielu niemców które lubie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R19 16S w phase I wyglądało zdecydowanie lepiej niż ph.II. Szczególnie zestawienie kolorystyczne biel - czerwień wygląca cool :) Zapewne auto robiło wrażenie.

XM ma też coś w sobie, jak każdy Citro ( no może prócz tych z lat 90 -tych :/ ). Raz jechałem Cytryną - C5 I - powalił mnie komfort zawieszenia ... bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R19 16S w phase I wyglądało zdecydowanie lepiej niż ph.II

Dokładnie te kanciaste kształty pasowały tam :)Franek, zazdroszczę, będe się czaił na tą limuzyne jak nadejdą lepsze czasy (finansowo) zwłaszcza, że znawcy tematu na giełdach i forach zepsuli tej marce opinie jak tylko się dało więc ceny powędrowały w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaV - dla kupującego niskie ceny to tylko plus :) Generalnie wszystkie " francuzy " mają zszarganą opinie, przez stereotypy i opinie ludzi którzy " słyszeli że ... ". A jeśli dbasz - to masz, przynajmniej ja wychodzę z takiej zasady ;)

 

Co do XM 'a, Franek - rzuć okiem na model sprzed liftingu, jak chociażby ten -> http://otomoto.pl/citroen-xm-3-0-v6-aut ... 68159.html

Ta deska, istny szał ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba 4 raz jest wystawiona ta 21 :) No i pełnej skóry brakuje hihi

Wolałbym, a wręcz chcę phase II ( lift z 1989 ). Różni się drobiazgami, ale jednak. W Niemczech zawsze znajduję kilka sztuk, u Angoli jest zarejestrowanych bodajże 60 sztuk, w tym kilka Quadra ( 4x4 ). Na razie, na kilka lat, mogę tylko pomarzyć o R21 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Generalnie wszystkie " francuzy " mają zszarganą opinie, przez stereotypy i opinie ludzi którzy " słyszeli że ... ". A jeśli dbasz - to masz, przynajmniej ja wychodzę z takiej zasady ;)

 

Byłem właścicielem tylko jednego "francuza" - Renault Megane `96. Odziedziczyłem go w 2002 rok po moim tacie. Auto było serwisowane w ASO - jeździłem nim przez dwa lata...

I to były najgorsze dwa motoryzacyjne lata w moim życiu :wallbash::wallbash::wallbash:

W aucie popsuło się chyba wszystko, począwszy od elektryki pod maską a skończywszy na lince do otwierania tejże maski :thumbdown:

Jedyne co autu nie dolegało, to nie wcinała go rdza :D:D .

Od tego czasu staram się szerzyć opinię że Renówki to.... wymagające pojazdy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mascot nic nie stoi na przeszkodzie http://allegro.pl/renault-21-2-0-turbo- ... 29968.html trochę miłości i będzie :good:

 

A skoro już mówimy o klasykach

Obrazek

To ja poprosze taką mini euro corvette

 

Opel GT, ustawiam się w kolejce, jest kapitalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co autu nie dolegało, to nie wcinała go rdza :D :D .

oj chyba się dobrze nie przyglądałeś ;) u mnie w domu też taka Meganka była 96-2010, auto moim zdaniem najładniejsze i najprzyjemniej wykończone w środku jak na tamte czasy, ale ilość awarii i notorycznie psujących się dosłownie wszystkich podzespołów skutecznie zniechęciła mnie do "odziedziczenia" jej. Korozję uważam za największą wadę - w wieku 10-ciu lat już trzeba było robić reparaturki tylnych błotników i progów. Co gorsza na elementach konstrukcyjnych też było już mocno rudo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do XM 'a, Franek - rzuć okiem na model sprzed liftingu, jak chociażby ten -> http://otomoto.pl/citroen-xm-3-0-v6-aut ... 68159.html

Ta deska, istny szał ...

 

Dokładnie, mieliśmy 91 rok, więc przedlift.

Tyle, że byl w manualu i diesel.

 

Ciezko trafić już takie auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uu ... farciarz :D Może miałeś jakiś " szczęśliwy " egzemplarz. Meganek sporo śmiga, nie raz widziałem brak progów, czy odpadającą podłogę hihi.

Też była u mnie w domku Megane ( 1.4 ), kombii z końca produkcji I gen. tj.2002r. Obrobiła 240 kkm, z tego co pamiętam, poza drobnymi problemami np. " dyskoteka " z tyłu nic jej nie dolegało - oj, miała problem z lakierem, po 1 roku, czy 2. Z resztą, rok temu rozglądałem się też za taką, tylko dTi.

Teraz śmiga już rok Megi III, a sam mam Kangoo - jak to mówią, Renault się nie psują, one zwracają na siebie uwagę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renówki to.... wymagające pojazdy :P

Sam też użytkuje i jedyne co mogę powiedzieć to: oczywiście, że tak! :good:

 

Wymagają lania paliwa do baku, płynu do spryskiwaczy. Wymagają też jeżdżenia na przeglądy co 30 kkm. Kto by to wszystko spamiętał, czego te Renówki wymagają... :song::song:

 

 

 

:mrgreen:

 

 

A co do moich motoryzacyjnych marzeń, to pewnie nie będę zbyt oryginalny. Marzy mi się pewien rodzinny sedan:

 

2010-mitsubishi-lancer-evo-x-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do moich motoryzacyjnych marzeń, to pewnie nie będę zbyt oryginalny. Marzy mi się pewien rodzinny sedan:

 

Obrazek

 

rozumiemy :-]

 

Tffffuuu, gdzie mi Pan to badziewne zdjęcie wklejasz!!!!!????? :evil: Uchowaj mnie boże przed tym... no.... no.... (ugryzłem się w język) :P

 

....poza tym to kombi :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.