prezes.gd Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Z Reala to raczej nie, kiedyś swego czasu zanim się jeszcze zainteresowałem detailingiem używałem Sonax Xtreme Matowy ale szczerze mówiąc nie pozostawiał nic po sobie - tylko czystą "jałową" powierzchnię. Do BMW najlepiej przypadł mi do gustu ( i nie tylko mnie jak możesz przeczytać) Zymol Vinyl, kosztuje trochę $ ale jest niesamowicie wydajny. Na pewno będziesz zadowolony z efektu jeśli go wybierzesz Nie za bardzo spodobał mi się CG Natural Shine- zbyt mocno się świecił nawet po przetarciu fibrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody90 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a plastiki które są takie matowe? czym ' przelecieć? ' też Zymolem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Wszystkie plastiki we wnętrzu auta możesz śmiało zabezpieczyć tym Zymolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 nielsen finesse się ładnie sprawdza i nie zostawia żadnego paskudnego świecenia polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 CG Natural Shine- zbyt mocno się świecił nawet po przetarciu fibrą. W BMW? Kiedy ja testowałem go, to był to najbardziej matowy dressing który miałem pod ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Tak, w BMW a dokładniej w E90. Przez kilka pierwszych dni się trochę świecił i deska się odbijała w przedniej szybie... Totalnie mi się nie spodobał. Wracając do tematu - wedle testu dzinkins'a SV Protecton Matt daje jeszcze bardziej matowy efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 prezes.gd, dziwne z tym CG. Ale to w dużej mierze zależy od materiału z którego jest wykonana tapicerka. Anyway tak jak napisałeś SV Protecton Matt jest najlepszy jeśli chodzi o mat w aucie. Kupiłem i innego środka nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 escimo, a przyciemnia trochę? czy zostawia po sobie matowe wykończenie, ale "nie widać go"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 GR_BKP, niewiele, ale przyciemnia. Zapożyczone foto dzinkinsa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Na tym zdjęciu jest zwykły Protecton, nie Matt Mam go w wersji Plastic Care i się świeci u mnie nieco w E46, zależy który plastik się przetrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 GR_BKP, faktycznie, mea culpa Ja mam zwykłego protectona, więc niestety nie zrobię porównania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Procent Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 deska w moim Toledo też jest porowata. Za namową koleżanki użyłem Cockpit oceanic brud był, przebarwienia również, a kurz przylegał niemiłosiernie. Ale stwierdziłem że mogę zobaczyć jak ten środek za parę złotych się sprawuje. Nałożyłem gąbką,potem przetarłem MF i oniemiałem... Deska jak z fabryki, głęboka satynowa czerń. Jak na razie 3 dni po aplikacji i kurzu nie widzę. Nie przygotowywałem deski, po prostu nałożyłem i przetarłem. Tłuste też to jakoś szczególnie nie jest. Szczerze mogę polecić bo zapach jest w miarę przyjemny, aplikacja banalna,a efekt bajeczny. 14 zł dałem za litr. 3 auta Toledo 99 r, Avensis 07r i Corsę 96 r tym robiłem i efekt jest mega w każdym. Wiem że zaraz mnie zjecie bo poleciłem coś z lipnej półki, ale chyba nie chodzi o cenę i markę, ale efekt po zastosowaniu. Za tydz, dwa się zobaczy jak z trwałością, ale PB kosztuje 5 razy tyle, a efekt ten sam. Wiem bo wcześniej miałem Natural looka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 25 Lutego 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Wiem że zaraz mnie zjecie bo poleciłem coś z lipnej półki, ale chyba nie chodzi o cenę i markę, ale efekt po zastosowaniu. Za tydz, dwa się zobaczy jak z trwałością, ale PB kosztuje 5 razy tyle, a efekt ten sam. Wiem bo wcześniej miałem Natural looka. Wyluzuj. Nikt nikogo nie bedzie zjadal, skoro efekt Ci odpowiada, cena jest wiecej niz dobra, to czemu mialbys go nie uzywac? (patrz. Sonax ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 deska w moim Toledo też jest porowata. Za namową koleżanki użyłem Cockpit oceanicObrazek bardzo fajnie i miło, że się dzielisz, ale ten wątek dotyczy jak najmniej błyszczącego środka do wnętrz, a wg opisu producenta ściągniętego z pierwszej lepszej strony: COCKPIT OCEANIC Preparat do nabłyszczania kokpitów i elementów winylowych Cockpit Oceanic doskonale nadaje się do pielęgnacji, nabłyszczania i przywracania oryginalnego wygladu elementom plastikowym, gumowym i winylowym, wewnątrz pojazdu takim jak: deska rozdzielcza, tapicerka, drzwi. chyba nie do końca o to chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Procent Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 pepe, tak pisze. Ale wyraźnie napisałem że jest minimalny satynowy połysk. akurat w moim przypadku u Toledo. Natomiast w Corsie deska jest matowa. Zależy to napewno od użytych materiałów. Zostaje tylko sprawdzić u siebie. W razie niezadowolenia można zawsze zmyć APC i po sprawie. Cenowo do testów ten środek nie odstrasza więc myślę że nie ma nic do stracenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiningCar Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja od jakiegoś czasu na tego typu powierzchniach używam Koch Chemie Refresh Cocpit Care i jak najbardziej daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyalf Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Procent, wrzuć zdjęcia żebyśmy mogli tez się pozachwycać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l3mur91 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 U mnie w Pontiacu wszystkie plastiki oprócz tego, że mega porowate to jeszcze szare z hamburgerowego tworzywa.... do tego wszystkiego chyba tylko plakowane przez wszystkich poprzednich właścicieli, dzięki czemu przyklejał się do tego cały syf jaki tylko był w pobliżu. Pędzelkowanie APC, do tego szczotka z średnio twardym włosiem i na koniec wycierane na mokro. Powtarzane 2-3 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Postarałeś się Pytanie jak długo wcześniej jeździłeś w takim lepkowozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syyu93 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Czym mogę wyczyścić i potem zabezpieczyć kokpit w E39? Obecnie stosowałem Meguiars Ultimate Protectant, ale na porowatą deskę źle się go rozprowadza. Do czyszczenia natomiast używałem APC od Valet Pro. Zależy mi żeby deska wyglądała możliwie jak najbardziej naturalnie, bez zbędnego połysku, ale też żeby nie była strasznie matowa. Efekt Meguiars był zadowalający jednak jego konsystencja nie pasuje do porowatej deski bmw. Co polecacie APC+ przyrząd jakim czyścić kokpit + środek do konserwacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ja używam zarówno zymola vinyla, jak i megsa natural shine, którego lubię najbardziej za zapach i idealnie matowe wykończenie w e39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Czym mogę wyczyścić i potem zabezpieczyć kokpit w E39? Obecnie stosowałem Meguiars Ultimate Protectant, ale na porowatą deskę źle się go rozprowadza. Do czyszczenia natomiast używałem APC od Valet Pro. Zależy mi żeby deska wyglądała możliwie jak najbardziej naturalnie, bez zbędnego połysku, ale też żeby nie była strasznie matowa. Efekt Meguiars był zadowalający jednak jego konsystencja nie pasuje do porowatej deski bmw. Co polecacie APC+ przyrząd jakim czyścić kokpit + środek do konserwacji. Megs Natural Shine +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syyu93 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 A jaki środek APC możecie mi polecić? I jeszcze jedno pytanie czy jest jakiś środek co da efekt taki jak ultimate protectant a będzie się łatwo o równomiernie nanosił? Bo nie chce całkowitego matu tylko efekt lekkiej satyny a właśnie taki efekt daje w/w środek Megsa jednak na tej powierzchni źle się rozprowadza. Natural shine jest zbyt matowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 A jaki środek APC możecie mi polecić? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=4364 od siebie polecam Nielsen cyclone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się