booohal Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 [ Dodano: 21 Listopad 2013, 20:00 ] sedzia23, Pomysł cichy_, jest bardzo dobry. Niestety trochę drożej wyjdzie niż zwykłe mycie. Używałem kilku zmywaczy w spayu i jeżeli chodzi o jakość/cena to chyba K2 breake cleaner - 600ml i ok 9zł za puchę na Allegro. Musisz zaopatrzyć się w co najmniej 2-3. Świetnie też daje radę na zawiasach. Bierz i śmiało atakuj póki jest w miarę ciepło
cichy_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak bez kanału to jakoś słabo to widzę Jeśli autko nie jest przesadnie zglebione to nie ma problemu, wystarczy jakiś krawężnik, parę płyt chodnikowych a przede wszystkim wyobraźni Przy obecnych temperaturach najważniejsza jest izolacja myjącego od podłoża, co by się nie zaziębić
sedzia23 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 A zmywacz do hamulców będzie odpowiedni ? czy za mocny ?
booohal Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 sedzia23, To co Ci napisałem to właśnie zmywacz do hamulców. Przeważnie te uniwersalne i do hamulców to to samo.
CinuAGC Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam Mycie komory apc cyclon 1:5 ale zostaje kwestia nałożenia dresingu, co polecacie ? Do plastików, przewodów i niektórych elementów metalowych pomalowanych na czarno Myślałem nad NIELSEN CHOICE albo AUTOGLYM VINYL & RUBBER
Joa. Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 Scholl boost engine shine and seal- pierwszy produkt tego typu w mojej kolekcji i nie zamierzam szukać innych, bo spełnia oczekiwania w 100%
swampycare Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Scholl boost engine shine and seal- pierwszy produkt tego typu w mojej kolekcji i nie zamierzam szukać innych, bo spełnia oczekiwania w 100%+1
@Damian Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 Witajcie. Dziś pękła mi rurka wychodząca z pompy paliwa w moim VW Golf 4 1.9 TDI podczas jazdy na trasie o długości 45 km, ciśnienie było tak mocne, że w czasie jazdy wszystko wokół zabryzgało, podszewkę pod maską (te wytłumienie) dosłownie jak gąbka nasiąkło (na szczęście w połowie). "Fontanna" pod ciśnieniem psikała paliwo diesla pod mocnym kątem więc tylko prawa strona silnika i wszystko wokół zostało zalane. Ubyło mi przez to myślę ok 5L. Podpowiedzcie co zrobić proszę, chodzi mi o dokładny opis tego jak mam się zachować. Auto odstawiłem od razu do mechanika, powiedział że następnego dnia wymienia pęknięty przewód. ZALANIE / SMRÓD: - w środku samochodu trochę śmierdzi, głównie oparami z ropy - prawa strona od góry do dołu włącznie z podszewką (wygłuszeniem) jest zalana jakby ktoś wylał na to miskę ropy - osłona pod silnikiem pewnie też jest cała zalana Zaproponowano mi że po wymianie przewodu mam się udać do firmy w Gorzowie Wlkp. która zajmuje się min. myciem silników i tam mi pomogą, tj. wyczyszczą wszystko z ropy. Nie jestem jednak pewien czy zda to egzamin i czy pieniądze nie okażą się "wyrzuconymi w błoto". Znalazłem polecane preparaty przez użytkowników piszących o usuwaniu ropy: G101 ++ Scholl boost engine shine and seal ++ Dimera + Prickbort +++ A na koniec profilaktycznie czyścić APC. Ale który z nich wybrać, co zrobić aby dotarły w najdalsze zakamarki ? Póki co nie mam wiedzy żadnej w tym temacie, więc pytam was co byście zrobili gdybyście byli na moim miejscu ? EDIT 20-02-2014: Udałem się do myjni w Gorzowie która oferuje mycie silników. Zapłaciłem 100zł, Pan najpierw mył spód, następnie górę. No powiem szczerze że rewelacja, silnik bardzo ładnie wygląda teraz. Smrodu diesla już nie ma. Zdemontowałem podszewkę wygłuszającą, jutro będę ją ręcznie szorował waniszem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się