bobek1976 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Miał ktoś do czynienia z lakierami fordowskimi czy ręczna praca z UC jest do zrobienia
Capaz Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Ja robiłem Mondeo MK4. UC nie zrobił wiele, nawet maszynowo. Konieczna była kombinacja FG500 + Cutting flexipads. Jeżeli masz podobny lakier, to możesz się ręcznie wykończyć.
Sebek96 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Czym zabezpieczyć skórę ? jakiś niedrogi środek jak można
Mnichu Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 SURF CITY GARAGE VOODOO BLEND LEATHER albo Sonus Leather Conditioner
bobek1976 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Capaz, robiłeś akryl czy metalik?
Mnichu Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 akrylem juz sie od dawna nie maluje
SzaKal Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Czym wyczyścić dach cabrio z materiału ? APC i szczotka ?
lakikwap Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Dokładnie tak. Są też specjalne preparaty np. z firmy 303.
Salwinek91 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 SzaKal, może wyda to się głupie ale ja czyściłem dach cabrio z jasnego materiału myjką apc magsa narta truck cleaner i jeszcze coś tam nie dawało rady z brudem a myjką przez przypadek przejechałem z bliska po materiale i mam gdzieś fotki nawet
adamus94 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam mam pytanie o polerkę lamp w vw b5. Mam papiery wodne 800->1200->2500 wiem że powinno być 800 1500 i 2500 ale w casto tylko to było Po waszych relacjach widzę że czarny urban od flexi i pasty fg 500 i tu dylemat pf 2500 czy sf4000
manio49 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 adamus94, ale że masz zamiar kupować menzerne tylko do polerowania lamp? Jeśli tak to kup 2500, choć to trochę bez sensu, no a jeśli masz obydwie to proste - najpierw jedna, potem druga. Szczerze obawiam się, że zostawisz rysy po 1200...
adamus94 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 chyba nie rozumiesz ja wiem że pasta 1 to fg 500 ale jaka 2 2500 czy sf4000
Altay Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Ja stosuję kombinację fg400 -> ff3000 i jest super
adamus94 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 może się uda 800>2500 a potem na urbanie fg 500>sf4000 > damy turtle glass i powinien być błysk . Zobaczymy jaka jutro pogoda będzie, ale chyba się uda? Jak myślicie??
Altay Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Wykręć lampy i do domu, ja zawsze tak robię Pokombinuj z pastami, mi się nawet ręcznie UC udawało robić lustro, ale papier przydałby się 3000 jeszcze.
adamus94 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Autko mam tak jak to: http://forum.kosmetykaaut.pl/printview. ... 1232b94f51 tylko niestety brakuje w kilku miejscach lakieru przez plebs [ Dodano: 8 Luty 2013, 23:37 ] Nie ma opcji z demontażem Bo nie ma jak na ustawienie jechać ;/ Prawko się zrobi dopiero 14.02 Ale mam w takim stanie lampy że nie świecą dalej niż 0,5m także nawet bez 3000 powinno być
g.pajak Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Nie ma opcji z demontażem Bo nie ma jak na ustawienie jechać ;/ Po demontażu całych reflektorów nic nie musisz ustawiać.
Altay Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Ee, poradzisz sobie jakoś, papiery, potem pasta i będzie nówka, to nie lakier i o wiele łatwiej zrobić reflektory
adamus94 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Moja 1 praca a k2 niestety miało być lare ale w cenie lare mam komplet. g.pajak, muszę ustawić(jak nie to rowy oświetlone a nie droga) jak zrobię lampy to dostanę bonus żarówki philisa xenon blue(jakoś tak) mam w 2 aucie i widać a do lekkiego przetarcia z drobnych rysek jaka kombinacja? teraz lampy vw polo 9n3
Altay Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Mniejszymi gradacjami papieru i potem tak samo fg500 -> pasta finishowa
g.pajak Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 g.pajak, muszę ustawić(jak nie to rowy oświetlone a nie droga) Trochę to dziwne co piszesz... przecież demontujesz całe reflektory, razem z obudową. Regulacja jest regulacją i dotyczy środka lampy w odniesieniu do obudowy.... No chyba że VW ma jakiś inny dziwny patent
Moderator krd Opublikowano 9 Lutego 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 Z tego co wiem, to lampy mozna roznie przykrecic. Nie zawsze dokladnie w tym samym miejscu.
manio49 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 chyba nie rozumiesz ja wiem że pasta 1 to fg 500 ale jaka 2 2500 czy sf4000 Rozumiem rozumiem Tylko, że papierem 2500 nie zatrzesz szlifu po 1200. Ale próbuj, najwyżej zrobisz jeszcze raz.
Mnichu Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 a po papierach ty chcesz to wykończyć czarnym urbanem z fg500?
michoo_ Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 Pękła mi pokrywa silnika w najwęższym miejscu. Czym to skleić?? A może dać do spawania plastików? Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii??
Rekomendowane odpowiedzi