Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ja robiłem Mondeo MK4. UC nie zrobił wiele, nawet maszynowo. Konieczna była kombinacja FG500 + Cutting flexipads. Jeżeli masz podobny lakier, to możesz się ręcznie wykończyć.

Opublikowano

SzaKal, może wyda to się głupie ale ja czyściłem dach cabrio z jasnego materiału myjką :D:P apc magsa narta truck cleaner i jeszcze coś tam nie dawało rady z brudem a myjką przez przypadek przejechałem z bliska po materiale i :shock: mam gdzieś fotki nawet

Opublikowano

Witam mam pytanie o polerkę lamp w vw b5. Mam papiery wodne 800->1200->2500 wiem że powinno być 800 1500 i 2500 ale w casto tylko to było :/ Po waszych relacjach widzę że czarny urban od flexi i pasty fg 500 i tu dylemat pf 2500 czy sf4000 :wallbash:

Opublikowano

adamus94, ale że masz zamiar kupować menzerne tylko do polerowania lamp? Jeśli tak to kup 2500, choć to trochę bez sensu,

no a jeśli masz obydwie to proste - najpierw jedna, potem druga.

 

Szczerze obawiam się, że zostawisz rysy po 1200...

Opublikowano

może się uda 800>2500 a potem na urbanie fg 500>sf4000 > damy turtle glass i powinien być błysk :| . Zobaczymy jaka jutro pogoda będzie, ale chyba się uda? Jak myślicie??

Opublikowano

Wykręć lampy i do domu, ja zawsze tak robię ;) Pokombinuj z pastami, mi się nawet ręcznie UC udawało robić lustro, ale papier przydałby się 3000 jeszcze.

Opublikowano

Autko mam tak jak to: http://forum.kosmetykaaut.pl/printview. ... 1232b94f51 tylko niestety brakuje w kilku miejscach lakieru przez plebs :zly:

 

[ Dodano: 8 Luty 2013, 23:37 ]

Nie ma opcji z demontażem :/ Bo nie ma jak na ustawienie jechać ;/ Prawko się zrobi dopiero 14.02 :wallbash: Ale mam w takim stanie lampy że nie świecą dalej niż 0,5m także nawet bez 3000 powinno być :good:

Opublikowano
Nie ma opcji z demontażem :/ Bo nie ma jak na ustawienie jechać ;/

Po demontażu całych reflektorów nic nie musisz ustawiać.

Opublikowano

Ee, poradzisz sobie jakoś, papiery, potem pasta i będzie nówka, to nie lakier i o wiele łatwiej zrobić reflektory ;)

Opublikowano

Moja 1 praca a :ad: k2 niestety miało być lare ale w cenie lare mam komplet. g.pajak, muszę ustawić(jak nie to rowy oświetlone a nie droga) jak zrobię lampy to dostanę bonus żarówki philisa xenon blue(jakoś tak) mam w 2 aucie i widać :good: a do lekkiego przetarcia z drobnych rysek jaka kombinacja? teraz lampy vw polo 9n3

Opublikowano
g.pajak, muszę ustawić(jak nie to rowy oświetlone a nie droga)

Trochę to dziwne co piszesz... :dontknow: przecież demontujesz całe reflektory, razem z obudową. Regulacja jest regulacją i dotyczy środka lampy w odniesieniu do obudowy....

No chyba że VW ma jakiś inny dziwny patent :dontknow:

  • Moderator
Opublikowano

Z tego co wiem, to lampy mozna roznie przykrecic. Nie zawsze dokladnie w tym samym miejscu.

Opublikowano
chyba nie rozumiesz ja wiem że pasta 1 to fg 500 ale jaka 2 2500 czy sf4000

 

Rozumiem rozumiem ;)

Tylko, że papierem 2500 nie zatrzesz szlifu po 1200. Ale próbuj, najwyżej zrobisz jeszcze raz.

Opublikowano

Pękła mi pokrywa silnika w najwęższym miejscu.

Czym to skleić?? A może dać do spawania plastików?

Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.