SzaKal Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 yukon, A żółty ABW nadaję się na wykończenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 nada się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhs Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Może trochę trywialne pytanie ale jak nakładać BH i QD S&G ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 BH wpracowujesz w lakier aplikatorem, resztki polerujesz mikrofibrą. S&G używasz np. po myciu auta - psikasz 2-3 razy na element i polerujesz mikrofibrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhs Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 BH wpracowujesz w lakier aplikatorem, resztki polerujesz mikrofibrą.S&G używasz np. po myciu auta - psikasz 2-3 razy na element i polerujesz mikrofibrą. Właśnie o to mi chodziło Dzięki pLaYmAn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Checio Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Czym usunąć stary, utwardzony szpachel z czarnego zderzaka ? Jest we wgłębieniach a na wierzchu nie, prawdopodobnie jakiś magik upaćkał zderzak szpachlem, przetarł z grubsza a we wgłębieniach zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
100kilo Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Czy ktoś się domyśla skąd wzięły się u mnie takie mini plamki na całej powierzchni i jak je usunąć ? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5830 Dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 pisałem Ci ze od ptasich odchodów zostawionych na dłuzszy czas yhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Jaki pad najlepiej do UC do polerki mechanicznej ?? Lakier fiatowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Pewnie trochę głupie pytanie ale jak długo powinno się pracować pastą wykańczającą ???, wiadomo że np zielonym korkiem jedziemy tyle przejść (jeżeli na to pozwala grubość lakieru) aż będziemy zadowoleni z efektu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 29 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 A jakie zadanie ma pasta wykańczająca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Evo, usunięcie hologramów po paście mocnościernej i nadanie połysku lakierowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 29 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Dzięki, dobrze wiedzieć Ad rem, pracujesz tak długo aż znikną defekty, niczym się to nie różni od ostrej pasty poza defektami które usuwasz ( głebokie rysy vs hologramy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 To jak już jesteśmy w temacie polerki wykańczajacej mam auto po lekierowaniu i oczywiście polerka do lekkiej poprawy bo w pełnym słońcu na czarnym lakierze mam trochę hologramów i śladów po polerce czym najlepiej to wyprowadzić niebieski kolek M3 czy ssr1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiningCar Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 To jak już jesteśmy w temacie polerki wykańczajacej mam auto po lekierowaniu i oczywiście polerka do lekkiej poprawy bo w pełnym słońcu na czarnym lakierze mam trochę hologramów i śladów po polerce czym najlepiej to wyprowadzić niebieski kolek M3 czy ssr1? Z tych dwóch na czarnym kolorze raczej Ultrafina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 29 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Tylko,że UF moim zdaniem bardziej zamaskuje niż wyciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 To może MEGUIARS 205 albo coś mocniejszego np. SSR2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemolkas Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Tersus pr 101 jest mocniejszy od rm760??? Rm mam i nie wiem czy do prespreyu kupic tersusa czy jechac samym rm?? Zaczynam w tej dziedzinie( pranie tapicerki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesol Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Taka komplikacja na stary 13-letni lakier skody wystarczy ? Ręcznie we dwie osoby , bo kuzyn chce mi pomóc i sie pobawić w detaling -SmartWax SmartPolish (mam w domu) -Meguiars UC Nie wiem może pierw UC a potem na wykończenie Smart? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bary110 Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ja mam do Was 2 rzeczy 1. Jak się ma twardość lakieru w Vectrze C z 2003 do Xantii z 96 i W204 z 2009? 2. Czy opony można spłukiwać myjką ciśnieniowa? Ostatnio spłukałem na normalnym ciśnieniu i nie wiem czy się trochę bok opony nie poszarpał (oczywiście nie psikałem z bardzo bliska, tylko tak jak na lakier) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 2. Czy opony można spłukiwać myjką ciśnieniowa? Ostatnio spłukałem na normalnym ciśnieniu i nie wiem czy się trochę bok opony nie poszarpał (oczywiście nie psikałem z bardzo bliska, tylko tak jak na lakier) Nie ma takiej możliwości, żeby myjką uszkodzić oponę. Albo opona jest bardzo wiekowa albo była już uszkodzona w tym miejscu i ciśnienie oderwało resztki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Jest niestety taka opcja Łukasz,jeśli jest mocna myjka to z bliskiej odległości bez problemu zrobi nacięcie w oponie, nawet dość nowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Paważnie?ile to bar musi mieć, żeby nacięło oponę?. W tym konkretnym przypadku jeżeli nie uszkodzilo lakieru uszkodziłoby oponę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 200bar, przy przepływie 500-1000l/h, więc raczej profi sprzet Zwykłe osoby z ulicy takiego sprzętu raczej nie mają, ale już myjnie jak najbardziej więc ryzyko uszkodzenia przy nieodpowiednim użyciu jest spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 30 Maja 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Gdzieś ostatnio też czytałem że przy myciu trzeba uważać na opony. Więc pewnie można coś uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi