Pepper Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 CGP tez zawiera czastki scierne. Uzyl bym czegos nie sciernego i wcieral tylko wzdluz paskow ogrzewania. Np PB Proffesional Polish - daje rade z water spotami. Włąśnie dlatego nie użyłem Nu-Glass Mam akurat próbkę PB Proffesional Polish więc spróbuję tym, byłem przekonany że też ma właściwości ścierne.
firmek Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Pepper Jesli jest to Proffesional Polish nie Pro Polish 2 to o ile dobrze mi wiadomo nie ma czastek sciernych. Zrob najpierw probe na malym fragmencie. Proffesional Polish powinien dac sobie rade z waterspotami, jednak moze byc ciezki przy wycieraniu. Zeby mocno nie trzec po szybie w celu pozbycia sie mazow po srodku uzyj po prostu plynu do szyb lub IPA.
Pepper Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Dzięki firmek, Mam Proffesional Polish wiec jutro próbuję
jagmar Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 panowie musze usunąć ślady po silikonie z felg (debil wulkanizator połamał mi zaczepy od dekielków i przykleił potem całe dekielki do felg ) Myslicie że środek do usuwania kleju sobie poradzi bez problemu ? Czy lepiej coś innego ? i który ? Nielsen Tar & Glue Remover czy Valet PRO Citrus Tar & Glue Remover ?
korsarz91 Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Pytanko. Jak dotrzec do miejsc trudnodostepnych podczas korekty lakieru? (czyt. np. wglebienie przy klamkach.) praca reczna na tricolorze?
SJake Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 i który ? Nielsen Tar & Glue Remover czy Valet PRO Citrus Tar & Glue Remover ? Ja spróbowałbym Autosmart PLUS 10. Tylko jeśli ten silikon zareagował z lakierem to żaden środek nie pomoże. praca reczna na tricolorze? Wszystko zależy jaka klamka. Maszynowo wyłącznie miękkie pady. Rozmiar, grubość zależna od klamki. Czasem większy Pad okażę się bardziej odpowiedni niż ten mały... Ogólne zalecenie - HAND MADE lub mini polerka z nini tarczą na mini padzie.
aro_77 Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Silikonu trudno sie pozbyć, sa środki tzw zmywacze w sklepach budowlanych. Ja kiedyś demontowałem brodzik, który mam zamontowany na silikonie do ściany i niestety pomaga trochę ale na cienkiej warstwie, pomaga rozpuścić.
spons Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Ogólne zalecenie - HAND MADE I tego bym sie trzymal, tak na chlopski rozum, bo nigdy maszynowo wnek klamek nie robilem, to wydaje mnie ze ze rant pada bardzo szybko przebrnie przez lakier.
Marco Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Jak dotrzec do miejsc trudnodostepnych podczas korekty lakieru? (czyt. np. wglebienie przy klamkach.) Powerball może się nadać
Gość Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Czy jeden tester (100 ml) UC wystarczy do ręcznej aplikacji na samochodzie Renault Laguna? Chciałbym w ten sposób usunąć koliste zarysowania.
VuDoo Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Czy jeden tester (100 ml) UC wystarczy do ręcznej aplikacji na samochodzie Renault Laguna? Chciałbym w ten sposób usunąć koliste zarysowania. na 2 razy powinien Ci spokojnie wystarczyć, jak nie więcej
kaczornysa Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Czy są inne SRP niż AG, jak tak to jakie i co możecie jeszcze polecić.
Przemko Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Czy są inne SRP niż AG, jak tak to jakie i co możecie jeszcze polecić. SRP - to nazwa produktu Super Resin Polish. Zapewne chodziło Ci o inne produkty typu AIO: All In One. Oprócz zaproponowanego przez SzaKal do tej grupy zaliczyć można jeszcze: Zaino ZAIO, Prima Amigo, ClearKote Vanilla Hand Glaze. Pewnie są jeszcze i inne, ale te akurat skojarzyłem z pamięci.
kaczornysa Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Dokładnie tak, chodziło mi o inne/podobne produkty All in one. A z CarValet'u jest taki produkt ?
Marco Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 A z CarValet'uCAr valet to nic specjalnego. Autobrite cherry glaze lub Valet PRo Achilles prep
theOne Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Jak jest z vagowskim białym kolorem-ten bez dopłat? Chodzi mi o łatwość pracy i widoczność rys? Podobnie jak ze srebrnym? Chodzi o biały obecnie nakładany na auta vw
Administrator Evo Opublikowano 3 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Wiadomo że na białym czy srebrnym nie będzie tak widać rys, ale nie będzie też tak widać efektów pracy jak na ciemniejszych kolorach.
Marco Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 theOne, moze to nie '10 rocznik ale: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 8be4#96474
Afi Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Moi drodzy (to głównie do moderatorów) - chciałbym ja wiedzieć, gdzie się podziała lista z wszystkimi sklepami internetowymi posiadającymi kosmetyki samochodowe? A tak przy okazji - z racji tego, że nie mam gdzie zbytnio zadać tego pytania - zna ktoś procedury potrzebne do rejestracji auta na zabytkowe? Jeśli ktoś wie, lub (tym bardziej) sam to przerabiał, to byłbym wdzięczny.
Afi Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 rufus295, sory - nie sprecyzowałem. Starą listę ze WSZYSTKIMI sklepami internetowymi, bo to jest jakaś 1/3 starej listy.
Gość Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Po całym 3stopinowym systemie 3M przed zabezpieczeniem lakieru od lat po prostu dokładnie myłem auto silnym szamponem do momentu aż woda przestaje się perlić. Czy Waszym zdaniem jest sens stosować cleaner bądź myć auto IPA? Czy to przyniesie korzyści?
Administrator Evo Opublikowano 4 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Przetarcie auta IPA zajmie kilka chwil i zawsze warto to robić po korekcie.
Rekomendowane odpowiedzi