Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Panowie. Będę montował folię ochronną na swoim vw golfie. To ori folia v-protection volkswagena. M.in. na ranty drzwi, lusterka, pod klamiki, itp. Co polecacie jako płyn niezbędny, aby zmoczyć folię i lakier? Niektórzy polecają wodę z kilkoma kroplami szamponu. Jest coś lepszego?

Opublikowano

Czy ktoś poza mną robił test Poorboysa White Diamond na czarnym lakierze?

Dodatkowo robiłem test z aplikacją: Autoglym SRP w celu zakrycia części hologramów a na to White Diamond - efekt mnie nawet zaskoczył - odcień czerni w porównaniu do Lusso Revitalizing Creme nie zmienił się jedynie nieco więcej połysku w słońcu odczułem. Teraz niestety zaczęło u mnie padać i fotek nie porobiłem :/

 

Pytanie z innej beczki - czy Zymol Carbon jest tylko do ciemnych lakierów? Czy na jasne odcienie mogę go również użyć? Bo po weekendzie zawita do mnie HDC Zymola i Carbon właśnie i zastanawiam się czy domówić coś z Zymola na jesne lakiery.

Opublikowano

AMS, tak już było chyba Adam z R&S kiedyś napisał, że PB WD na ciemnym, a PB BH na jasnym można bo działają tak samo, jedynie marketing, że do ciemnych czy jasnych kolorów.

Opublikowano
Co to znaczy czysty cleaner? Chodzi o to, że nie zawiera on środków ściernych?

Raczej nie zawierający wypełniaczy i podkręcaczy

Opublikowano

kurde mam problem - prosilbym o szybka pomoc... jestem w trakcie korekty, narazie przelecialem toporna maske FG500 na zielonym padzie 3m, 4 'przejazdy' i dopiero costam pokazalo, postanowilem zrobic 2stopniowa wiec poszla jeszcze menzerna FF3000 i jest git. wzialem sie wiec za dach i zonk... podczas pracy pasta tak jakby zasychala na lakierze zanim zostala wypracowana... stwierdzilem ze zapchany pad, a ze czyszcze pada co przejazd to poszedlem go przemyc jeleniem. wysuszylem, biore sie na nowo, dach przetarty IPA i dalej to samo :/ a ze nie mam za wiele padow, to wzialem za 3m ale zoltego zeby sprawdzic co jest.. i na tym padzie to samo, tylko w mniejszym stopniu! mega sie wkur%@#&$m.. nie da sie normalnie pracowac, bo wystarczy ze raz wyskoczy zaschnieta pasta na lakierze i trzeba przecierac... o co chodzi? foto juz na zoltym...

obraz059l.jpg

Opublikowano

soll, na jeden przejazd cwiartki dachu 4 grochy srednicy centymetra moze.. a na zoltym padzie nawet mniej i dalej to samo... ide sprobowac zwilzyc pada...

 

[ Dodano: 14 Lipiec 2012, 20:57 ]

maq, cwiartka dachu to za duzo?

Opublikowano

1 psikniecie QD na pada, na to 4 mini grochy, pad przeczyszczony przed... i dalej dupa, troche latwiej sie pracowalo ale jak juz 'mokrość' pada zniknela to kaplica..

Opublikowano

aktywna piana, trix, mycie wlasciwe, glinka, ipa... z maska sie swietnie pracowalo, dach to jakas porazka.. ide modzic, bede zwilzal pada czesciej...

Opublikowano

Miałem ostatnio to samo z Fiatowskim UNI. Spróbuj dodać na 4 krople FG500 jedną kroplę FF3000. Ogólnie kluczem do sukcesu wydaje mi się właśnie kombinacja z proporcjami tych dwóch past.

Opublikowano

igor1906, Popróbuj futrem, mieszaj kombinacje padów z pastami, dolewaj wody, mieszaj ze sobą pasty i wszystko inne co Ci przyjdzie do głowy. Na sticky paint nie ma chyba gotowego rozwiązania.

Opublikowano

Czy powinienem się bardzo skupiać na doczyszaniu past ze szczelin i ew pozostałości na lakierze w momencie korekty, czy uda mi się to zmyć apc/aktywną pianą albo po prostu szamponem po korekcie a przed woskiem? Jakoś nie schodzi wszystko po IPA (50% z wodą destylowaną), a zużywam tego bardzo dużo...

 

Przeraża mnie powstawanie rysek po przecieraniu wypolerowaniej na błysk powierzchni czystą mikrofibrą - oj SRP się przyda :shock:

Opublikowano

Evo, cubstone mysle ze to by moglo pomoc, ale bylem juz w garazu jak pisaliscie :D . jak robilem finish ff3000 to nie bylo problemu, pewnie przez to ze pasta jest bardziej tlusta.

booohal, jestem poczatkujacy, nie mam az takiego asortymentu :mrgreen:

soll, z tego co wiem lakier oryginal, pomiary raczej to potwierdzaly.

 

a problem rozwiazalem psikajac qd na pada, na to 4 male grochy, i przy pierwszych oznakach 'zasychania' pasty odrazu kolejny strzal qd na pada i praca dalej. jakos poszlo.

 

dzieki wszystkim za pomoc w ekspresowym tempie! :ad:

ps. 3cie auto i juz problem o ktorym nie mialem pojecia, czlowiek sie szybko uczy na bledach :good:

  • Administrator
Opublikowano

Czy na naszym forum ,ew na innych opatych na tym silniku istnieje limit długości jednej wiadomości ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.