Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Który z tych trzech sealantów wybrać do ręcznego nakładania?

Wszystkie są do ręcznego nakładania LSP nie nakładamy maszynowo :acute: Z tych w linkach miałem i wybrałbym ponownie EX-P :good:

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
LSP nie nakładamy maszynowo :acute:

 

jak by to napisać, też miałam takie wrażenie, ale opis ze sklepu mocno mnie zmylił:

 

"Instrukcja zastosowania:

Używając profesjonalnych orbitalnych maszyn polerskich, początkowo aplikuj na świeżo wypolerowaną powierzchnię używając Lake Country 140 mm Finishing Pad nakładając zaledwie 1 do 2 kropli EX-P na powierzchnię z prędkością około 3000-4000 obrotów na minutę, do momenty uzyskania cieniutkiej wartwy."

 

mihnova, a mógłbyś mi napisać jeszcze jak Ty go aplikowałeś?

Opublikowano

Ale ja nie mam orbitalnej polerki, co najwyżej orbitalne rączki :P więc Panowie jak to się aplikuje?

Opublikowano

Perełka, więc aplikator gąbkowy/miękka strona tricolora w te "orbitalne" rączki i nakładasz ruchy koliste lub wzdłużne jak pasuje i odpowiada ;)

 

Jak na testery zerkasz, to nie myślałaś o FK1000?

Opublikowano

fireman, dzięki za odpowiedź, a podpowiesz mi jeszcze, po jakim czasie powinno się go polerować i czy powinno albo można nakładać drugą warstwę, a jeśli tak to po jakim czasie?

 

Jak na testery zerkasz, to nie myślałaś o FK1000?

chciałam spróbować sealantu w płynie, bo w puszce mam już Colli 476s i pewnie do końca życia go nie zużyję ;)

Opublikowano

Perełka, aa no tak trzeba się bawić i próbować ;)

Nie miałem z nimi kontaktu ale przy sealantach zazwyczaj odczekuje jak jest z 20*C to z 30min do spolerowania, a druga warstwa jeżeli masz chęć i ochotę nic nie stoi na przeszkodzie po 12h i znów 12h w najlepiej w garażu i bez kontaktu z wodą i wtedy zwiększa się pewność pomyślności naszych wypocin ;)

Możesz też nałożyć na całe auto 1 warstwę, a tylko na pół maski 2 i zobaczysz czy jest widoczna różnica :)

Opublikowano
mihnova, a mógłbyś mi napisać jeszcze jak Ty go aplikowałeś?

Aplikator gąbkowy i nakładasz cienką warstwę. Ja czekałem 40 min, polerowałem a po 6h kładłem drugą warstwę. Trzymało 3,5 miesiąca :)

Opublikowano

Czy w praktyce polerując dany element stosuje się podział za pomocą taśmy na małe sekcje? Czy to tylko teoria?

Pytam, bo mam słabą taśme, która brudzi klejem i maskę zrobiłem narazie bez jej użycia (czyszcenie zajmowało drugie tyle co polerka i rysowałem mikrofibrą lakier :wallbash:) - robiłem zachodzące na siebie kwadraty, ale tak 'na oko'. Efekt jest, ale zastanawiam się czy poprawnie do niego dochodze?

Opublikowano

cyga, podział za pomocą taśmy stosuje się do 50/50. A przy pomocy IPA aż taki problem był z usunięciem kleju po taśmie??

Opublikowano

No był spory problem... używałem ostatecznie VP tar n glue removera (IPA nie był zbyt skuteczny). Ale tak jak mówie - ze szkodą dla lakieru.

Opublikowano

Panowie, co polecacie na okleinę "carbonową"? Woski odpadają bo struktura imitująca carbon uniemożliwia polerowanie, a dressingi schodzą po pierwszym deszczu... :( Próbowałem kilku środków na "vinyl", ale zawsze to samo...

Opublikowano

SJake - takie coś:

 

carbonw.jpg

 

mówisz, że nie będzie problemu, żeby wosk przepolerować?

 

edit: no i kolega by chciał, żeby to matowe możliwie było...

Opublikowano

kwasek, myjesz normalnie. Odtłuszczasz... apc, ipa. Możesz zastosować woski dedykowane do foli matowych i matowych lakierów, ale i zwykły wosk nie zaszkodzi.

 

Jak ma być mat mat... to ja bym tego nie zabezpieczał niczym, bo nawet po najlepszych robi się półsatyna blask.

Opublikowano

escimo :D znasz Kubę i chyba wiesz, jak chętnie 7 stówek na to wyda?

 

SJake, no delikatnie może być, efekt po Natural Look'u czy Natural Shine'ie od CG był spoko, tylko nietrwały... ok, dzięki, będziemy się bawić :)

Opublikowano

Kiedyś skrzypiał mi kokpit wiec złączenia prysnąłem silikonem w sprayu, troche wypłyną i zrobiły sie tluste plamy wokół złączeń. Deska jest miekka jak guma i bardzo chropowata jak gruby papier ścierny (ibiza 6L), ogolnie to ma taka srtukture że pruje jednorazowe husteczki do kokpitu, a mikrofibra przyczepia się jak rzep :thumbdown:

Czym mogę to zmyć ? Jakieś apc i pędzelek ? Akywna piana ? APC nie mam, a będę jutro kupował magifoam do karoserii, można to nakładać na plastiki ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.