Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Odświeżam pytanie ..

 

Ciezko jednoznacznie odpowiedziec, np. na plastikach Peugeota zostawia "tlusty" efekt (na niektorych tworzywach), na zewnetrznych jest OK. Dlatego ja do wnetrza kupilem Nielsen Finesse, nie jest drogi, a zostawia bardziej satynowo-matowy look.

 

Musisz sprawdzic co Ci pasuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kladac AB cherry glaze musze zastosowac przed polozeniem APC i glinke ? oraz czy pozniej moge polozyc na to wosk czy zbytnio nie ma sensu ?

Musisz oczyścić czyli APC i glinka obowiązkowa. Wosku nie kładziesz, bo to AIO.

Było 1500 razy, ale mam jakiś dobry dzień... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam znowu pytanie odnośnie wydajności kosmetyków. Zabieram się do pierwszego woskowania samochodu... nie mam jeszcze cleanera - widziałem wiele małych opakowań, np. Duragloss Pre Cleaner 237 ml - powie ktoś, czy jest to wydajne? Starczy na 10 razy (średniej wielkości hatchback)?

 

Duża różnica jest w trzymaniu wosku, jeśli użyję cleanera tej samej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linkow nie znam ale z doswiadczenia moge powiedziec -sprobuj sciagac folie nie powodujac naprezen na lakierze ("nie podnoszac go"), zagnij folie o 180 stopni (prawie wierzch do wierzchu) i powoli sciagaj (nawet rwac na kawalki). Oczywiscie przy cieplym lakierze (nagrzanym od slonca). Przy tej metodzie zostanie Ci sporo kleju ale nie zdejmiesz z lakierem. Obserwuj i modyfikuj w zaleznosci od efektow i minimalizowania ilosci kleju na lakierze, jak zalapiesz o co chodzi mozesz poeksperymentowac z opalarka ale delikatnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę ściągnąć folię z samochodu, cała powierzchnia , chyba folia wylewana. Jak się za to zabrać? Ktoś robił to wcześniej i folia odeszła z lakierem w jednym miejscu.

 

co do odejscia lakieru to niestety jest to mozliwe :( widzialem taki przypadek akurat gdzie folia byla sciagana za pomoca opalarki, ale powodu dokladnego nie znam czemu tak sie dzieje , najprawdopodobniej przez to ze auto bylo kiedys nie umiejetnie pomalowane lub folia byla nie odpowiednia do kladzenia na auto, kanalikowa wydaje mi sie ze jest dobra folia, takze winy raczej nie mozna zwalic w razie czego na folie . Jesli masz obawy co do sciagania foli za pomoca opalarki to jeszcze jednym dobrym sposobem jest polanie foli goraca woda, ja nawet wrzatkiem lalem ale wystarczy ze jest goraca, folia staje sie bardziej elastyczna i ladnie odchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polanie foli goraca woda, ja nawet wrzatkiem lalem ale wystarczy ze jest goraca, folia staje sie bardziej elastyczna i ladnie odchodzi.

Testowalem na naklejkach :good:

 

Zna ktos moze marke ZYNOL I ich cuda ??

http://www.carrosserie-express.fr/infos/47-zynol

Cos mi ten Zynol (Zymol) podpada :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę ściągnąć folię z samochodu, cała powierzchnia , chyba folia wylewana. Jak się za to zabrać? Ktoś robił to wcześniej i folia odeszła z lakierem w jednym miejscu.

 

Polej wrztkiem dany fragment, oderwij kawalek, wloz paluchy pod folie i wypychaj. Zmudna robota, ale najbezpieczniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.