Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prezes99, Niby dobrze zgrywa się z DA ale na zwykłych też ludzie robią i sobie bardzo chwalą ;)

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Moderator
Opublikowano

cocolino, sama IPA sprawi, że lakier będzie "tempy"

dobrze byłoby położyć pod #16 jakiś syntetyczny cleaner - będzie dłużej leżał

 

Edit:

ze specjalistami od #16 oczywiście nie będę dyskutował :)

Opublikowano
DG #601 nada się pod Megsa #16?

 

UP!

 

601 został opracowany do współpracy z produktami duragloss. Jeżeli szukasz jakiegoś cleanera pod colli to szukaj czegoś innego.

Opublikowano
100Ml wosku, na ile woskowań mógłbym liczyć nakładając cieniutkie warstwy?. (Tak na oko, wiem ze to zalezy od wielkosci auta i tego kto jak woskuje).

 

np. EGP zużyłem 50ml na moje Volvo i Astrę II, ale wprawy to ja nie mam ;)

testerem FK zrobiłem już 2 auta i 2 kpl. alusów i ok.połowa jeszcze została.

Lepiej 2 cienkie warstwy nałożyć niż męczyć się ze zbyt dużą warstwą przy polerowaniu

Opublikowano

kolejnosc taka AF REJUVENATE>AG SRP>DG #111 ,moje pytanie czy IPA zastosowac przed AF czy po? A tym samym przed SRP.ogolnie to ciekawe jak to ze sobą bedzie współgrało :o

Opublikowano

Szwejk, i później płacz, że wam Duragoss 111 nie trzyma.... Wywal te SRP z tej kombinacji. Zastosuj 601 przed 111 wg instukcji. Auto Finesse zastąp DG652. AF o ile idelanie nadaje się pod woski dobrze zadbanych lakierów o tyle jest zbyt delikatny, do zauważalnych popraw korekcyjnych.

Opublikowano

Własnie sie zastanawialem czy wogole ma to sens i nie bylem pewny, myslalem ze dobrze by bylo odtluscic powierzchnie:).SJakedlatego wolałem zapytac ,przed zima po samym SRP nalozylem #111 i nie trzymal sie najlepiejale wydaje mi sie ze bylo za zimno i za krotka przerwa miedzy SRP a #111.

 

[ Dodano: 30 Marzec 2012, 12:52 ]

Najgorsze jest to ze własnie zamowilem AF ,a tak dlugo myslalem zeby wziac 601 i powinienem tak zrobic.

Brak korekty u mnie dlatego stosuje SRP lepioej to wygladało.

Opublikowano

Pytanie mam :D Ojciec w Niemczech był to kupił jakiś zestaw kosmetyków firmy Stark.

Jakieś Auto-Hochglanz-Politur, Felgen-Reiniger, Instekten-Enteferner i Cockpit-Pfelge :)

 

Ktoś powie co jest co i do czego służy? I czy opłacało się dać za to 6€? :D

Opublikowano

Auto-Hochglanz-Politur, Felgen-Reiniger, Instekten-Enteferner i Cockpit-Pfelge :)

 

Po samej nazwie można zrozumieć że :

Auto-Hochglanz-Politur - politura,

Felgen-Reiniger - płyn do mycia felg,

Instekten-Enteferner - płyn do usuwania owadów

Cockpit-Pfelge - środek do kokpitu.

Opublikowano

Za jakieś dwa tygodnie będe chciał ściągnąć colli z samochodu,czy taka kombinacja jest poprawna:

najpierw cały samochód IPA,glinka,UC,IPA,cleaner czy odrazu wosk ?

Opublikowano

pLaYmAn,to że dołączył to nie znaczy że czytał :P interesuję się i czytam forum może z pół roku max,jest tu tyle informacji że nie łatwo wszystko spamiętać i nie wszystko zapisać !

Opublikowano
Pytanie mam :D Ojciec w Niemczech był to kupił jakiś zestaw kosmetyków firmy Stark.

Jakieś Auto-Hochglanz-Politur, Felgen-Reiniger, Instekten-Enteferner i Cockpit-Pfelge :)

 

Ktoś powie co jest co i do czego służy? I czy opłacało się dać za to 6€? :D

 

Sory ,że muszę to napisać ,ale testowałem tą politure z ciekawości i to jest totalny szit :P

Opublikowano

Jeśli spłukujesz później miejsca wyczyszczone APC zwykłą wodą to wg mnie nie ma to sensu.

APC, którego używam do wnętrza mam rozrobione z wodą destylowaną, bo później ścieram go tylko fibrą.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.