Gość Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 S3ci0r, Kup marolexa zdecydowanie lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 minetoo, mi chodzi o te ręczne spryskiwacze a nie opryskiwacze takie o pojemności 0,5l-1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falon Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 kto zna się na santoemmie? warto kupić używaną? (http://allegro.pl/santoemma-sabrina-eks ... 54776.html) nowa 3200zł + ssawka mała. W razie zepsucia idzie samemu wymienić co trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 S3ci0r, marolex też ma opryskiwacze 0,5 i 1l A odnośnie marketowych akurat nie z casto, ale innego jakieś tanie sezon spokojnie wytrzymały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 fireman, O takim mówiłem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Przeleciałem autko dziś mixem FG500 i FF3000 (taką oto uniwersalną pastę sobie stworzyłem ) pad polishing z lakierniczego.I tak: maska, lewa para drzwi. lewy i prawy przedni błotnik, tylny lewy błotnik cycuś. Pracowało się super. A tylna klapa i prawa para drzwi TRAGEDIA!!! Pasta zacierała się, leciały wióry spod pada, nie wypracowywała się, nie mogłem nadmiaru po polerowaniu dotrzeć MF i zostawała taka mgiełka na lakierze której też nie mogłem dotrzeć MF. Oporowo bo oporowo ale zeszło po miękkim padzie i SRP. Kombinowałem i dawałem mało pasty, dużo pasty, zwilżyłem lekko pada i nic. Pad czyszczony po każdym elemencie. Co robiłem źle? I dlaczego na niektórych elementach było OK a na innych bleee? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Lakier wszędzie oryginalny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Prawie wszędzie nieoryginalny. Ale na jednym tylnym błotniku było ok a na drugim nie. Malowane pewnie razem były bo reperaturki wymieniane. Ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Taka trochę wręcz abstrakcja, ale... glinkowałeś przed korektą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie Nie miałem czasu. Dostałem warsztat na chwilkę. Ale problem dotyczył tylko tych trzech elementów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 booohal, No u mnie zawsze przy regularnym glinkowaniu tylna klapa jest najbardziej zasyfiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Jak będzie min. 15st.C to wezmę się konkretnie za korektę Misia. Jeżeli problem się powtórzy to nagram co i jak i wtedy może ktoś doradzi. Dziwna sprawa jak dla mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Możecie powiedzieć czy taki sposób glinkowania może być w jakiś sposób szkodliwy dla lakieru bo jakby nie było IRONX to dość mocny środek, rozumiem że użycie glinki w taki sposób jest operacją dla niej jednorazową, ale może to jakaś alternatywa dla glinkowania naprawdę zapuszczonych pacjentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Możecie powiedzieć czy taki sposób glinkowania może być w jakiś sposób szkodliwy dla lakieru bo jakby nie było IRONX to dość mocny środek, rozumiem że użycie glinki w taki sposób jest operacją dla niej jednorazową, ale może to jakaś alternatywa dla glinkowania naprawdę zapuszczonych pacjentów IronX nic lakierowi złego nie zrobi, to środek o neutralnym pH. Mimo tego że skutecznie oczyszcza, może leżeć na czyszczonej powierzchni długo. Ten sposób glinkowania jest bardzo dobry, z tym że nie dam głowy czy każda glinka temu podoła. Ta od Car Pro faktycznie daje sobie radę. Dużą zaletą jest czas, który oszczędzamy - bo w gruncie rzeczy załatwiamy dwa kroki w ramach jednego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarPro Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 cz@rek, producent wręcz zaleca stosowanie IronX jako poślizgu do swoich glinek. Metodę tą testowaliśmy w praktyce na conajmniej kilkunastu różnych lakierach - działa bez pudła, na pewno nie jest szkodliwa dla lakieru, a dedykowane glinki nie cierpią przy okazji. Sam IronX nie jest aż tak mocny - można go stosować nawet na gołe, polerowane aluminium! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivo Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Mam takie dwa krótkie pytania, czy tester IronX 50ml wystarczy na komplet felg 17"? Czy może lepiej nie bawić się w to i kupić od razu 500ml? Drugie pytańko, RainX 2w1 czy RainX Niewidzialna wycieraczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ivo, mi starczył, ale bierz całe opakowanie, przyda się RainX NW jako fundament, 2w1 jako QD do powłoki raz na jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 IronX jako poślizg Wszystko super, gdyby nie ten amoniakowy smród. a z glinkowaniem nie schodzi się 5 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivo Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 JM63, dzięki za odpowiedź, posłucham się bardziej doświadczonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krrizz Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 po umyciu i wyglinkowaniu chce użyć Cleaner Wax Megsa plotka głosi że "niezły" efekt daje maszynowe rozprowadzenie jakim Padem (miękkim??) rozprowadzać to AIO??? zależy mi bardziej na zabezpieczeniu niż na korekcie (jednakże efekt mile widziany) lakier srebrny metalic Focus IIgen pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afron Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Krótkie pytanie APC Nielsen, potrzebne 2 stężenia. Do wnętrza dobre 1:10? Na zewnątrz 1:4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ja wszedzie lecialem 1:10 i ladnie domywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 gdyby nie ten amoniakowy smródto nie jest nawet podobne do amoniaku ani siarkowodoru bardziej wali to szambem/ściekami dobrze skondensowanymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Co polecacie do zmiękczenia wody, którą podłączam do myjki (Karcher z serii K.)? Najlepiej jakieś budżetowe rozwiązanie bo to nie moja myjka, tylko czasami z niej korzystam, a woda jest tak twarda, że nie da się wysuszyć całego auta przed powstaniem water spotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 prezes.gd, Domowy filtr np brita system. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi