Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

minetoo, mi chodzi o te ręczne spryskiwacze a nie opryskiwacze :) takie o pojemności 0,5l-1l

Opublikowano

S3ci0r, marolex też ma opryskiwacze 0,5 i 1l ;)

A odnośnie marketowych akurat nie z casto, ale innego jakieś tanie sezon spokojnie wytrzymały.

Opublikowano

Przeleciałem autko dziś mixem FG500 i FF3000 (taką oto uniwersalną pastę sobie stworzyłem ;) ) pad polishing z lakierniczego.I tak: maska, lewa para drzwi. lewy i prawy przedni błotnik, tylny lewy błotnik cycuś. Pracowało się super. A tylna klapa i prawa para drzwi TRAGEDIA!!! Pasta zacierała się, leciały wióry spod pada, nie wypracowywała się, nie mogłem nadmiaru po polerowaniu dotrzeć MF i zostawała taka mgiełka na lakierze której też nie mogłem dotrzeć MF. Oporowo bo oporowo ale zeszło po miękkim padzie i SRP. Kombinowałem i dawałem mało pasty, dużo pasty, zwilżyłem lekko pada i nic. Pad czyszczony po każdym elemencie. Co robiłem źle? I dlaczego na niektórych elementach było OK a na innych bleee?

Opublikowano

Prawie wszędzie nieoryginalny. Ale na jednym tylnym błotniku było ok a na drugim nie. Malowane pewnie razem były bo reperaturki wymieniane. Ale mogę się mylić.

Opublikowano

booohal, No u mnie zawsze przy regularnym glinkowaniu tylna klapa jest najbardziej zasyfiona :?

Opublikowano

Jak będzie min. 15st.C to wezmę się konkretnie za korektę Misia. Jeżeli problem się powtórzy to nagram co i jak i wtedy może ktoś doradzi. Dziwna sprawa jak dla mnie...

Opublikowano

Możecie powiedzieć czy taki sposób glinkowania może być w jakiś sposób szkodliwy dla lakieru bo jakby nie było IRONX to dość mocny środek, rozumiem że użycie glinki w taki sposób jest operacją dla niej jednorazową, ale może to jakaś alternatywa dla glinkowania naprawdę zapuszczonych pacjentów

Opublikowano

Możecie powiedzieć czy taki sposób glinkowania może być w jakiś sposób szkodliwy dla lakieru bo jakby nie było IRONX to dość mocny środek, rozumiem że użycie glinki w taki sposób jest operacją dla niej jednorazową, ale może to jakaś alternatywa dla glinkowania naprawdę zapuszczonych pacjentów

 

IronX nic lakierowi złego nie zrobi, to środek o neutralnym pH. Mimo tego że skutecznie oczyszcza, może leżeć na czyszczonej powierzchni długo.

 

Ten sposób glinkowania jest bardzo dobry, z tym że nie dam głowy czy każda glinka temu podoła. Ta od Car Pro faktycznie daje sobie radę. Dużą zaletą jest czas, który oszczędzamy - bo w gruncie rzeczy załatwiamy dwa kroki w ramach jednego.

Opublikowano

cz@rek, producent wręcz zaleca stosowanie IronX jako poślizgu do swoich glinek. Metodę tą testowaliśmy w praktyce na conajmniej kilkunastu różnych lakierach - działa bez pudła, na pewno nie jest szkodliwa dla lakieru, a dedykowane glinki nie cierpią przy okazji.

Sam IronX nie jest aż tak mocny - można go stosować nawet na gołe, polerowane aluminium!

Opublikowano

Mam takie dwa krótkie pytania, czy tester IronX 50ml wystarczy na komplet felg 17"? Czy może lepiej nie bawić się w to i kupić od razu 500ml?

 

Drugie pytańko, RainX 2w1 czy RainX Niewidzialna wycieraczka?

Opublikowano

ivo, mi starczył, ale bierz całe opakowanie, przyda się ;)

 

RainX NW jako fundament, 2w1 jako QD do powłoki raz na jakiś czas

Opublikowano

po umyciu i wyglinkowaniu chce użyć Cleaner Wax Megsa

plotka głosi że "niezły" efekt daje maszynowe rozprowadzenie

jakim Padem (miękkim??) rozprowadzać to AIO???

zależy mi bardziej na zabezpieczeniu niż na korekcie (jednakże efekt mile widziany)

 

lakier srebrny metalic Focus IIgen

 

pozdrawiam

Opublikowano
gdyby nie ten amoniakowy smród
to nie jest nawet podobne do amoniaku ani siarkowodoru 8-) bardziej wali to szambem/ściekami dobrze skondensowanymi :mrgreen:
Opublikowano

Co polecacie do zmiękczenia wody, którą podłączam do myjki (Karcher z serii K.)? Najlepiej jakieś budżetowe rozwiązanie bo to nie moja myjka, tylko czasami z niej korzystam, a woda jest tak twarda, że nie da się wysuszyć całego auta przed powstaniem water spotów

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.