Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

sinner, teoretycznie to porównywalne produkty, jednak SRP jest bardziej rozleklamowany i sprawdzony :good: papka producenta, ze UDS jest ulepszonym SRP nic tu nie da :D

Podczas ręcznej korekty nie usunąłeś wszystkich defektów. przy dwóch warstwach SRP dobrze wpracowując bardzo dużo zakryjesz, SRP naprawde robi robote pod względem weet looku i głębi koloru :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem zarówno SRP jak UDS , praca nimi jest w zasadzie identyczna , różnice co do wet look są na prawdę minimalne , UDS na pewno lepiej maskuje wszystkie ryski od SRP ale znowu ma krótszą żywotność na lakierze od SRP czyli jak zawsze coś za coś , producent rozgranicza te dwa produkty również co do jakiego wykończenia czy to wosk czy sealant , ale z powodzeniem SRP użyjesz czy to pod wosk czy sealant , natomiast UDS zaleca się pod wosk , jak dla mnie najlepszym połączeniem jest SRP plus EGP ochrona i blask na prawdę przez bardzo długo będą ci towarzyszyć 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko.

Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki:

Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje.

 

Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bordowy, jest sens, zwłaszcza jak auto jest tzymane pod chmurką to należy mu się zabezpieczenie w postaci wosku ;) co do korekty to również warto, trzeby tylko dbać o auto aby go nie niszczyć. Wiadomo, że jeśli auto stoi pod blokiem to nie tylko my jestesmy odpowiedzialni za jego stan. ale przyregularnej pielegnacji i auto trzymane na parkingu może wyglądać swietnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni nie zalecają bo mieli doświadczenie z rysami w kształcie świńskiego ogonka. Ja używam z powodzeniem scholla bez skutków ubocznych.

 

U mnie też nie było żadnych skutków ubocznych. Pracowałem z FG 500 i futrem flexi lecz po wykończeniu czarnym ABW i SF4000 widać było jeszcze drobne koliste ryski szczególnie pod zwykłą żarówką. czy SF4000 mogła sobie po futrze nie poradzić czy spróbować FF3000 czy może jakaś inna przyczyna tego była?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum

bordowy, Prawdopodobnie większość użytkowników tego forum trzyma auta pod chmurką ;)

A pytanie :

czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens?
na tym forum jest nie na miejscu.

 

Auto trzymane pod chmurką i do tego w warunkach jesienno/zimowych wymaga więcej dbania od auta w garażu, tak naprawdę to teraz trzeba się wziąć za pielęgnację auta żeby na wiosnę zachowało się w jak najlepszym stanie.

 

W Polsce puki co z autami jak z siłownią : chodzimy wiosną żeby na lato było cacy :wallbash:

 

 

A to czy efekt się utrzyma to zależy tylko od niego ;)

 

[ Dodano: 24 Listopad 2011, 13:56 ]

chudy1987d, Jeżeli przeszedłeś z FG500+ futro od razu na 3000+finish PAd to oczywiście miały prawo zostać swirle. Wstaw coś pomiędzy i powinno być ok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bordowy, Prawdopodobnie większość użytkowników tego forum trzyma auta pod chmurką ;)

A pytanie :

czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens?
na tym forum jest nie na miejscu.

 

Auto trzymane pod chmurką i do tego w warunkach jesienno/zimowych wymaga więcej dbania od auta w garażu, tak naprawdę to teraz trzeba się wziąć za pielęgnację auta żeby na wiosnę zachowało się w jak najlepszym stanie.

 

OK ale teraz przecież wosku nie będzie nakładał bo jest trochę za zimno ;)

 

W Polsce puki co z autami jak z siłownią : chodzimy wiosną żeby na lato było cacy :wallbash:

 

Na siłkę chodzi więc zdaje sobie sprawę. Na razie zabiera się za uszczelki, plastiki zewnętrzne no i woskowanie ( jak było jeszcze ciepło ).

 

 

A to czy efekt się utrzyma to zależy tylko od niego ;)

Nie no gość dba o auto.

 

P.S A orientacyjnie taka renowacja lakieru dla auta klasy średniej jak alfa 159? mniej więcej oczywiście i na śląsku ;)

 

[ Dodano: 24 Listopad 2011, 13:56 ]

chudy1987d, Jeżeli przeszedłeś z FG500+ futro od razu na 3000+finish PAd to oczywiście miały prawo zostać swirle. Wstaw coś pomiędzy i powinno być ok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum

chudy1987d, poplątałem swoje zdanie , myślałem że użyłeś 3000, ale skoro 4000 to w sumie jeszcze gorzej. Nie dokupuj 3000 bo to praktycznie to samo co 4000. Nie pracowałem menzerną na DA ale na rotacji jakbyś wstawił w środek 2500 na średnim padzie to będzie OK, albo przejechał ponownie FG500 na padzie i na koniec 4000 , na DA powinno być podobnie.

 

bordowy, Nie jest tak chłodno często jest blisko 10St.C więc jeszcze może aplikować, lepiej w zimnie niż w ogóle.

 

Często w większych miastach są galerie z podziemnymi parkingami gdzie jest ciepło np w Białymstoku w Galerii Alfa na parkingu podziemnym jest ok +15St. gdy na dworze -20St.C. ;)

 

P.S A orientacyjnie taka renowacja lakieru dla auta klasy średniej jak alfa 159? mniej więcej oczywiście i na śląsku
Jak pytasz o cenę to nie mam pojęcia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko.

Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki:

Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje.

 

Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach?

 

Chce to robić samemu czy zlecać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko.

Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki:

Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje.

 

Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach?

 

Chce to robić samemu czy zlecać?

 

Oczywiście chodzi o zlecenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Chciałbym się Państwa poradzic w dość kosztownej sprawie ,związanej z autkami. Mieszkam na duzym osiedlu,parkuję na ogólnym parkingu i od czasu pewnego mamy kłopot z kunami. Co rusz ktoś ma pogryzione kable,dzisiaj sasiad pokazywał zeżarty do połowy filtr powietrza. Otworzyłem maskę auta i zauwazyłem pogryzioną piętkę chleba na zbiorniku z płynem do spryskiwaczy.. Czym odstraszyc kuny,bo szkoda ich zabijać. Macie Państwo jakieś skuteczne sposoby? Myślałem,że podoba jej sie moje "zdetailingowane " auto ale auta osyfione tez padaja ofiarą. Wymiana pogryzionych kabli to koszt dość spory a znam sąsiadów,którym gryzą wielokrotnie. Będę wdzięczny za podanie skutecznego sposobu odstraszenia kun.Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ENERGY_NET, canta8, są dzwiękowe odstraszacze na kuny poszukajcie na allegro, jest również proszek nazywa cię "akyszek" chyba :o na psy i koty ale musicie poczytać więcej na ten temat. o innych możliwościach odstraszenia takich zwierząt nie słyszałem... na szczęście nigdy nie mialem takiego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.