chudy1987d Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Ponawiam pytanie. Słyszałem źe das'em 6 nie pracuje się na wełnie czy to prawda? Ja dziś osobiście testowałem wełnę z das 6 na błotniku polówki i nie miałem żadnego problemu. to jak to w końcu jest?
aro_77 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Jedni nie zalecają bo mieli doświadczenie z rysami w kształcie świńskiego ogonka. Ja używam z powodzeniem scholla bez skutków ubocznych.
uri90 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 sinner, teoretycznie to porównywalne produkty, jednak SRP jest bardziej rozleklamowany i sprawdzony papka producenta, ze UDS jest ulepszonym SRP nic tu nie da Podczas ręcznej korekty nie usunąłeś wszystkich defektów. przy dwóch warstwach SRP dobrze wpracowując bardzo dużo zakryjesz, SRP naprawde robi robote pod względem weet looku i głębi koloru
sinner Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Oki dzieki chyba skłonię się ku SRP ale z miłą chęcią usłysze opinie jeszcze tych którzy testowali te 2 na własnej skórze
Dark Knight Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Używałem zarówno SRP jak UDS , praca nimi jest w zasadzie identyczna , różnice co do wet look są na prawdę minimalne , UDS na pewno lepiej maskuje wszystkie ryski od SRP ale znowu ma krótszą żywotność na lakierze od SRP czyli jak zawsze coś za coś , producent rozgranicza te dwa produkty również co do jakiego wykończenia czy to wosk czy sealant , ale z powodzeniem SRP użyjesz czy to pod wosk czy sealant , natomiast UDS zaleca się pod wosk , jak dla mnie najlepszym połączeniem jest SRP plus EGP ochrona i blask na prawdę przez bardzo długo będą ci towarzyszyć
bordowy Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam, Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko. Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki: Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje. Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach?
uri90 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 bordowy, jest sens, zwłaszcza jak auto jest tzymane pod chmurką to należy mu się zabezpieczenie w postaci wosku co do korekty to również warto, trzeby tylko dbać o auto aby go nie niszczyć. Wiadomo, że jeśli auto stoi pod blokiem to nie tylko my jestesmy odpowiedzialni za jego stan. ale przyregularnej pielegnacji i auto trzymane na parkingu może wyglądać swietnie
chudy1987d Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Jedni nie zalecają bo mieli doświadczenie z rysami w kształcie świńskiego ogonka. Ja używam z powodzeniem scholla bez skutków ubocznych. U mnie też nie było żadnych skutków ubocznych. Pracowałem z FG 500 i futrem flexi lecz po wykończeniu czarnym ABW i SF4000 widać było jeszcze drobne koliste ryski szczególnie pod zwykłą żarówką. czy SF4000 mogła sobie po futrze nie poradzić czy spróbować FF3000 czy może jakaś inna przyczyna tego była?
Gość Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 bordowy, Na długie lata jak będzie mył i woskował zgodnie z zasadami które poznasz na tym forum
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 24 Listopada 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 bordowy, Prawdopodobnie większość użytkowników tego forum trzyma auta pod chmurką A pytanie : czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? na tym forum jest nie na miejscu. Auto trzymane pod chmurką i do tego w warunkach jesienno/zimowych wymaga więcej dbania od auta w garażu, tak naprawdę to teraz trzeba się wziąć za pielęgnację auta żeby na wiosnę zachowało się w jak najlepszym stanie. W Polsce puki co z autami jak z siłownią : chodzimy wiosną żeby na lato było cacy A to czy efekt się utrzyma to zależy tylko od niego [ Dodano: 24 Listopad 2011, 13:56 ] chudy1987d, Jeżeli przeszedłeś z FG500+ futro od razu na 3000+finish PAd to oczywiście miały prawo zostać swirle. Wstaw coś pomiędzy i powinno być ok .
chudy1987d Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli przeszedłeś z FG500+ futro od razu na 3000+finish PAd Właśnie nie wstawiałem 3000 tylko odrazu na 4000 wykańczałem.
bordowy Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 bordowy, Prawdopodobnie większość użytkowników tego forum trzyma auta pod chmurką A pytanie : czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? na tym forum jest nie na miejscu. Auto trzymane pod chmurką i do tego w warunkach jesienno/zimowych wymaga więcej dbania od auta w garażu, tak naprawdę to teraz trzeba się wziąć za pielęgnację auta żeby na wiosnę zachowało się w jak najlepszym stanie. OK ale teraz przecież wosku nie będzie nakładał bo jest trochę za zimno ;) W Polsce puki co z autami jak z siłownią : chodzimy wiosną żeby na lato było cacy Na siłkę chodzi więc zdaje sobie sprawę. Na razie zabiera się za uszczelki, plastiki zewnętrzne no i woskowanie ( jak było jeszcze ciepło ). A to czy efekt się utrzyma to zależy tylko od niego Nie no gość dba o auto. P.S A orientacyjnie taka renowacja lakieru dla auta klasy średniej jak alfa 159? mniej więcej oczywiście i na śląsku [ Dodano: 24 Listopad 2011, 13:56 ] chudy1987d, Jeżeli przeszedłeś z FG500+ futro od razu na 3000+finish PAd to oczywiście miały prawo zostać swirle. Wstaw coś pomiędzy i powinno być ok .
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 24 Listopada 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 chudy1987d, poplątałem swoje zdanie , myślałem że użyłeś 3000, ale skoro 4000 to w sumie jeszcze gorzej. Nie dokupuj 3000 bo to praktycznie to samo co 4000. Nie pracowałem menzerną na DA ale na rotacji jakbyś wstawił w środek 2500 na średnim padzie to będzie OK, albo przejechał ponownie FG500 na padzie i na koniec 4000 , na DA powinno być podobnie. bordowy, Nie jest tak chłodno często jest blisko 10St.C więc jeszcze może aplikować, lepiej w zimnie niż w ogóle. Często w większych miastach są galerie z podziemnymi parkingami gdzie jest ciepło np w Białymstoku w Galerii Alfa na parkingu podziemnym jest ok +15St. gdy na dworze -20St.C. P.S A orientacyjnie taka renowacja lakieru dla auta klasy średniej jak alfa 159? mniej więcej oczywiście i na śląsku Jak pytasz o cenę to nie mam pojęcia
chudy1987d Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 albo przejechał ponownie FG500 na padzie masz na myśli na twardym padzie?
aro_77 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam,Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko. Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki: Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje. Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach? Chce to robić samemu czy zlecać?
npiotr Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 na Śląsku to napisz do Rise and Shine, mają bardzo przystępne ceny
bordowy Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam,Mam kolegę który ma czarną alfę 159 2007r. Lakier nie jest idealny i do ideału mu daleko. Bardzo mu się podoba odświeżenie lakieru tylko dylemat jest taki: Auto trzyma pod chmurką – pod blokiem. Deszcz, słońce, mróz…. Odkąd ją ma, ponad rok to nie myje na automatach auta, ale poprzedni właściciel zrobił swoje. Pytanie czy przy aucie trzymanym pod chmurką jest sens? Jak długo może utrzymać się efekt na lakierze przy takich warunkach? Chce to robić samemu czy zlecać? Oczywiście chodzi o zlecenie
canta8 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam.Chciałbym się Państwa poradzic w dość kosztownej sprawie ,związanej z autkami. Mieszkam na duzym osiedlu,parkuję na ogólnym parkingu i od czasu pewnego mamy kłopot z kunami. Co rusz ktoś ma pogryzione kable,dzisiaj sasiad pokazywał zeżarty do połowy filtr powietrza. Otworzyłem maskę auta i zauwazyłem pogryzioną piętkę chleba na zbiorniku z płynem do spryskiwaczy.. Czym odstraszyc kuny,bo szkoda ich zabijać. Macie Państwo jakieś skuteczne sposoby? Myślałem,że podoba jej sie moje "zdetailingowane " auto ale auta osyfione tez padaja ofiarą. Wymiana pogryzionych kabli to koszt dość spory a znam sąsiadów,którym gryzą wielokrotnie. Będę wdzięczny za podanie skutecznego sposobu odstraszenia kun.Pozdrawiam!!!
ENERGY_NET Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 ...Otworzyłem maskę auta i zauwazyłem pogryzioną piętkę chleba .... dzisiaj miałem to samo tylko nie wiem skąd sie wzięła?
uri90 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 ENERGY_NET, canta8, są dzwiękowe odstraszacze na kuny poszukajcie na allegro, jest również proszek nazywa cię "akyszek" chyba na psy i koty ale musicie poczytać więcej na ten temat. o innych możliwościach odstraszenia takich zwierząt nie słyszałem... na szczęście nigdy nie mialem takiego problemu
voldi22 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Sąsiad miał problem z kunami to spryskał silnik jakimś środkiem ze stacji benzynowej i pomaga. Z nieinwazyjnych środków to polecam psa:) A z inwazyjnych kółeczka z drutu pod ścianami - kuny tamtędy łażą
Keil Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 woreczki z psią sierścią również pomagają.
yukon Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 kiedyś któryś z użytkowników pokazał jak tempo rysuje lakier. nie mogę znaleźć, a próbuję pewnym "tumanom" coś zobrazować
uri90 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 yukon, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ight=tempo
vanquisz Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Polerowanie dywaników Ktokolwiek widział, polerował? Gdzie to można kupić?
Rekomendowane odpowiedzi