booohal Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 niestety nie mam porównania, menzerny nigdy nie używałem Malkolm a do 3M?
JM63 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 marian, alcantare możesz zabezpieczyć impregnatem do tkanin. np. 4nano Do alcantary sluzy Leather Protect.
yukon Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 a to ciekawe bo alcantara ma niewiele wspólnego ze skóra
JM63 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 yukon, To wiem. Mówię co do czego zaleca ekipa 4nano Ja Alcantarę zrobiłem Fabric Guardem i jest ok.
Wielebny Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 czy do prespraya to prania tapicerki np tersus trzeba uzywać końcówki spieniającej ? czy nie ma to żadnego znaczenia, sugeruję się cytatem z sklepu SHOWCARSHINE "Znacząco zmniejsza nasycenie powierzchni szczególnie podczas prania tapicerki." http://showcarshine.pl/504-showcarshine ... ujacy.html czy piana nie powoduje problemów z ekstracją ? Maya chodzi o to ,ze kiedy mieszanka wody + chemia x uderza pod cisnieniem w siateczke w dyszy spryskiwacza miesza sie z powietrzem tworzaczął piane. Zas piana w porownaniu do cieczy nie wchlania sie odrazu w tkanine lub nie splywa szybko z powierzchnii lakieru a poczatkowo dziala powierzchniowo dłużej wywabiajac plame co daje chemii szanse na dluszrze oddzialywanie na brud.
robert. Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 witam. zaproponujcie mi jakis dresing do plastikow wewnetrznych ktory nada mokrego duzego polysku.. mam MEgsa Ultimate Protectant i w ogole nie dziala.. moje auto to vectra B i nie wiem czy to wina tych plastikwo oplowskich czy tego produktu Jak to "nie działa" ? Według mnie zostawia bardzo fajny matowy efekt Resztę znajdziesz np. tutaj
aro_77 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Obrazek Miał ktoś tego CS ? rzeczywiście on pachnie nową bryką czy śmierdzi ? Otworzyłem wczoraj - nie polecam i więcej nie kupie Może pachnie francuskim i dlatego Ci nie podchodzi mnie by nie podszedł odkąd zapoznałem się z zapachem w pugu 306, potem w 207, a na koniec w C4. Nie pojmuję jak można zrobić w ogóle zapach nowego auta, co to znaczy w ogóle, miałem kilka nowych aut i siedziałem w kilkudziesięciu nowych, każdy ma swój specyficzny zapach...
spons Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 a to ciekawe bo alcantara ma niewiele wspólnego ze skóra Chodzi glownie o to ze seats&convertible trzeba wygrzewac, leather protect poprostu sie nanosi, choc nie wiem czy od nowego sezony nie bedzie to rozbite na 2 osobne produkty skora/alcantara jako ze do skory mamy opracowany nowy produkt.
Maniek8888 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 witam. zaproponujcie mi jakis dresing do plastikow wewnetrznych ktory nada mokrego duzego polysku.. mam MEgsa Ultimate Protectant i w ogole nie dziala.. moje auto to vectra B i nie wiem czy to wina tych plastikwo oplowskich czy tego produktu Jak to "nie działa" ? Według mnie zostawia bardzo fajny matowy efekt Resztę znajdziesz np. tutaj no nie dziala bo mi zalezy na POŁYSKU !
saddam Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 To może Meguiar's Supreme Shine Protectant?
inarusbox Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Obrazek Miał ktoś tego CS ? rzeczywiście on pachnie nową bryką czy śmierdzi ? Otworzyłem wczoraj - nie polecam i więcej nie kupie Może pachnie francuskim i dlatego Ci nie podchodzi mnie by nie podszedł odkąd zapoznałem się z zapachem w pugu 306, potem w 207, a na koniec w C4. Nie pojmuję jak można zrobić w ogóle zapach nowego auta, co to znaczy w ogóle, miałem kilka nowych aut i siedziałem w kilkudziesięciu nowych, każdy ma swój specyficzny zapach... Wzorowałem się swoim wyborem na listku Wunder-Baum'a New Car, który to według mnie i paru osób w moim otoczeniu pachnie świetnie Nie nowym samochodem, ale po prostu ma ładny zapach
maya Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 czy do prespraya to prania tapicerki np tersus trzeba uzywać końcówki spieniającej ? czy nie ma to żadnego znaczenia, sugeruję się cytatem z sklepu SHOWCARSHINE "Znacząco zmniejsza nasycenie powierzchni szczególnie podczas prania tapicerki." http://showcarshine.pl/504-showcarshine ... ujacy.html czy piana nie powoduje problemów z ekstracją ? Maya chodzi o to ,ze kiedy mieszanka wody + chemia x uderza pod cisnieniem w siateczke w dyszy spryskiwacza miesza sie z powietrzem tworzaczął piane. Zas piana w porownaniu do cieczy nie wchlania sie odrazu w tkanine lub nie splywa szybko z powierzchnii lakieru a poczatkowo dziala powierzchniowo dłużej wywabiajac plame co daje chemii szanse na dluszrze oddzialywanie na brud. dzięki za odpowiedź, kupię ten opryskiwacz i zobaczę czy będzie lepiej ale pewnie tak
Sparco Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Powiedzcie mi czy MICROFIBER MADNESS DRY ME CRAZY jest bardziej chłonny od FLUFFEGO ? (czy bardziej to taki chwyt marketingowy) I jaką mikrofibre wybrac do polerowania wosku tylko 40x40 wchodzi w grę ? żeby nie była bardzo droga np http://showcarshine.pl/polerowanie-czys ... 0x40-.html ? czy jakaś inna ?
snap Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 http://showcarshine.pl/491-eurow-shag-w ... fibra.html co prawda 30/40 ale bardzo delikatna
Creasy Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Czy przed nałożeniem Duragloss 601+105 mogę przejechać całe auto Dodo Juice Lime Prime czy nie ma sensu? I jak nakładać 601? Wystarczy rozsmarować czy trzeba wcierać???
yukon Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 nie ma sensu. pamiętam aby nie ścierać #601
Wielebny Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Czy przed nałożeniem Duragloss 601+105 mogę przejechać całe auto Dodo Juice Lime Prime czy nie ma sensu?I jak nakładać 601? Wystarczy rozsmarować czy trzeba wcierać??? Duragloss 601 nie nakładasz jak zwykły cleaner czyli do wypracowania i potem pucowanie a: "Wstrząsną przed użyciem. Nanieść cienką warstwę na samochód, zostawić do wyschnięcia i NIE POLEROWAĆ Następnie nałożyć sealant i po wyschnięciu wypolerować."
jagmar Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Panowie może mi ktoś pomoże... W poprzednią zimę miałem problem z zamarzaniem zamków (nie zamku gdzie wkładamy kluczyk tylko tego mechanizmu w drzwiach co się zatrzaskuje i otwiera gdy pociągniemy za klamkę ) i teraz do rzeczy... chce wyciągnąc cały ten zamek, pare razy wpsikiwać wszędzie WD-40 aby wyprzeć wilgoć i wypłukać stary smar (WD-40 sie do tego nada ?) i czym potem spsikać mechanizm ? bo troche się gubię... - Smar Biały w sprayu ? - Smar silionowy w sprayu ? - Suchy smar z teflonem ? - Smar grafitowy ? czy może coś takiego ? - http://allegro.pl/sonax-smar-do-zamkow- ... 75164.html (tylko że to nie w sprayu i cieżko będzie go wszędzie wpuścić...
uri90 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 jagmar, powiem tak: ja nigdy nie wyciągalem całego mechanizmu, ale gdy miałem focusa i przy myciu wnęk "pięknie wypucowałem każdy zakamarek" okazało się, że zamek się zacina..... wyglądało to tak, że możnabyło trzaskać drzwiami a one i tak się nie zatrzasnęły...... byłem wkurzony bo przecież chciałem dobrze... pomogło WD40 "wstrzyknięte w mechanizm od strony wnęki drzwi, nadmiar wytarłem szmatką więc wnęki nadal zostały czyste a mechanizm znów zaczął działac tak jak powiniemn
jagmar Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 to się zgodzę... WD-40 (z tego co mi wiadomo) wypłuczę cały brud i wilgoć... niestety razem ze starym smarem... i trzeba by było wtedy wpuścić nowy... tylko właśnie nie wiem jaki
Wielebny Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 ja już pisałem na ten temat w innym poście i osobiście używam oliwki maszynowej. W duże mrozy 1 na tydzień wpuszczam w zameczki.
uri90 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Wielebny, ale kolega chce nasmarować cały mechanizm, a nie tylko zamek, więc nie sądzę żeby co tydzień rozbierał cały mechanizm co do wd 40 to rzeczywiście wypłukuje "smar stały" nawet nie zaleca się go do smarowania łożysk w sterach i supporcie w rowerze, jednak wydaje mi się, że jak wyczyścisz mechanizm i pryśniesz WD40 to powinien chodzić prawidłowo, bo przecież nie potrzebuje on smaru stałego tak jak w łożyskach
aro_77 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Ja do bramy dostałem końcówkę smaru o podwyższonej przyczepności w sprayu z Beko. Wygląda to trochę jakby psikać WD-40 które zmienia się w smar i pozostaje na elemencie - to tak opisowo dla osób, które nie miały z tym styczności nigdy.
whateverek Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Czy AF tripple ma jakiś okres przydatności czy nie ulega przeterminowaniu?
Tygrysek3005 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Pewnie jak ze wszystkimi kosmetykami, niema terminu przydatności, jedynie trzeba uważać żeby ich nie przemrozić.
Rekomendowane odpowiedzi