Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest sens kladzenia druga warstwe DG#105 po 6 godzinach od polozenia pierwszej? Myslalem ze zrobie to jutro rano ale wyskoczyl mi pilny wyjazd.

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Wziąłem się jednak za polerkę mojej corsy jednak mam problem z IPA. Mianowicie po przejeździe, kiedy stosuję IPA mam olbrzymie problemy żeby zetrzeć lakier tak, by nie powstały smugi przez co nie wiem czy wciąż są rysy czy nie. Rozcieńczałem 1:2, potem jeszcze bardziej i nic.

Jak Wy sobie z tym radzicie?

 

Druga rzecz - zawsze zostaje mi trochę pasty, tzn taka niewidzialna mgiełka, natomiast pad robi się dosyć suchy. Tak ma być?

Opublikowano
karol54, Trochę dziwne pytanie, wszystko zależy od warunków jakie masz żeby umyć samochód.
dobrze mówisz kolego.. ale mnie chodzi o różnice cenowa pomiędzy tymi dwoma urz. I jakoś przede wszystkim.:)
Opublikowano

Czy jak chcę nanieść cleaner DJ LP na biały lakier, i chcę to zrobić na maszynie na finishowym padzie 3M, to wszystko będzie okej? Nie powstaną jakieś "dziwne" sytuacje? To samo pytanie do cleanera Lusso oro, który najlepiej pod Colli 476, chyba że sama IPA wystarczy? :o

 

[ Dodano: 7 Październik 2011, 12:35 ]

Czy jak chcę nanieść cleaner DJ LP na biały lakier, i chcę to zrobić na maszynie na finishowym padzie 3M, to wszystko będzie okej? Nie powstaną jakieś "dziwne" sytuacje? To samo pytanie do cleanera Lusso oro, który najlepiej pod Colli 476, chyba że sama IPA wystarczy? :o

Opublikowano
toka, pod Colli 476 sama IPA wystarczy.

A czy cleaner nie wydobył by większego blasku?

Robił ktoś porównanie trwałości colli po IPA i po Cleanerze?

  • Moderator
Opublikowano

toka

 

Pytałeś czy pod 476 wystarczy IPA więc odpowiedziałem.

 

Ja osobiście zawsze stosuję cleaner (używam R222).

Colli 476 jest na tyle pancerny, że jeśli zastosujesz cleaner to i tak poleży wystarczająco długo.

Opublikowano

Ciekawi mnie, skoro SV Autobahn jest tak trwały na felgach, można go położyć na progi lub nawet maskę busa? :|

 

P.S. Tak przy okazji - wiecie jaki konkretnie olej i +/- ile powinienem kupić do ręcznego "paleciaka"?

Opublikowano

dscn9153tg.jpg

 

Dlaczego po spolerowaniu tego elementu FG500 na DASie lakier po lewej ma odpowiednią głębie, a ten po prawej jest jakby zmatowiony?

Lakier raczej na pewno oryginalny, pad czysty więc nie przebiłem się.

Opublikowano

Czy dj lpl nie osłabi za bardzo colli na zimę? Jest strasznie tłusty i boje się, że wosk nie wytrzyma. Oczywiście 2 warstwy w odstępie 24h. Prosiłbym o propozycje najlepiej współgrających cleanerów z colli. Będzie stosowany na szary metalic. Z góry dzięki.

Opublikowano

tomek.pit, przy colim nie baw się w cleanery , korekta lakieru ,ipa, wosk i koniec . Rok temu przeleżał całą zimę + auto myłem raz a czasem i dwa razy w tygodniu neutralnym szamponem.

Opublikowano
Ostatnio zastanawiam się czy elementy chromowane mogę potraktować woskiem ewentualnie selenatem ?

tylko musisz wypróbować, niektóre woski mogą się mazać i nie zasychać, inne mogą pozostawiać nalot

Opublikowano

Co do cleanera DJ to w ostatnią zimę razem z dwiema warstwami Coli wytrzymał mi od początku listopada do niemal końca lutego, z tym że auto praktycznie każdą noc spędziło w garażu :)

 

Pytanie z innej beczki, wiadomo zbliża się zima i tym razem zaopatrzyłem się w #105+#601, auto będzie myte głównie pianą VP neutral, a jak pogoda pozwoli to ręcznie. Sprawdzał ktoś czy użycie piany ma znaczący wpływ na trwałość #105? Pytam bo jeżeli nieco go osłabi to wolę zrobić roztwór z jakiegoś szamponu :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.