Rogoble Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 DODO JUICE LIME PRIME - Lime Prime usuwa również hologramy , warstwę utlenionego lakieru, drobne zarysowania"swirls'y", oraz pozostałości po toksycznych deszczach. Jego bardzo ważnym zadaniem jest także oczyszczenie lakieru z użytych w przeszłości wosków , sealantów itp .Wersja Lime Prime zawiera dodatki ścierne które radzą sobie z drobnymi niedoskonałościami lakieru Moje pytanko takie, będe to robił ręcznie, nie narobię większych szkód niż mam do tej pory (drobne zarysowania) ??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Rogoble, nie ma obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dw4463757 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Aczkolwiek pisali na stronie producenta, żeby do japońskich aut uważać - więc użyłem Lime Prime Lite do Toyoty ojca... Pytanie głupie, ale: Po czym poznać, że wosk na aucie się skończył? Już przed nałożeniem Collinite'a 476 na lakier 'czarna perła' było lustro, i lakier pięknie wyglądał, więc nie było takiej wielkiej różnicy że tam gdzie nienawoskowane to matowe czy coś w ten deseń, więc nie mam pojęcia jak sprawdzić, czy wosk jeszcze trzyma... (Poza kropelkowaniem, chyba że to jedyna opcja?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Najłatwiej po beadingu/sheetingu ocenić czy wosk nadal trzyma. Również po tym z jaką łatwością się myje furę. Jeśli lakier jest w bardzo dobrej kondycji to wosk niewiele wnosi do wyglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 mam pytanie... czy do lakieru na VW Touranie w dobrym stanie z maleńkimi swirlami i gdzieniegdzie małymi ryskami lepsza bedzie kombinacja past do korekty Menzerna FG500 i FF3000 czy PG1000i SF4000 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Kwestia gustu. Ja bym wolał FG500 i SF4000/FF3000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 a FG500 leciec na futrze czy na gabce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 I na tym i na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Zależy czym Ci się wygodniej pracuje. Futro mniej grzeje i teoretycznie bardziej tnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Nałożyłem srp i tak się zastanawiam czy nakładać wosk teraz czy odczekać do jutra? Dużo słabiej będzie się trzymał jak go dziś nałożę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Z tego co Marek pisał wosk na SRP nakłada się po odczekaniu 2 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 W takim razie idę woskować! ktoś kiedyś pisał że 12h i dlatego tak pytam dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canta8 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam .a. pytanie troche lamerskie ale jako nowy uczen detailingu płone chęcią oświecenia mojego autka.Kolor bezowy,lakier zupełnie nowy auto ma 2 miesiące. Dzieki Forum i Państwa poradom dostrzegłem jak potrafią "ściągać" konserwacje w salonie. Płakać się chciało. Zrobiłem tak. Autko wyglinkowalem ( włącznie z szybami bocznymi bo czołowej nie mam odwagi) nastepnie wyczyściłem lakier cleanerem Lusso i zaaplikowałem 1 warstwę Collinite 467. No a potem przeczytałem o specyfiku Chemical Guys Butter Wet wax i nie wiem,czy można nałozyc go na colli czy tez nakłada się to odwrotnie. Chciałbym wykorzystac fakt,że jeszcze kilka dni będzie słonecznych i podenerwowac sąsiadów,których auta gina pod ciężarem ptasich odchodów. czy po nałożeniu Butter wax bedzie można nałozyc druga warstwe collinite ,coby staczyło na zime? Z góry dziekuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 26 Września 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 czołowej nie mam odwagi Dlaczego? Skoro zrobiłeś pozostałe to przednią możesz spokojnie też wyglinkować. przeczytałem o specyfiku Chemical Guys Butter Wet wax i nie wiem,czy można nałozyc go na Colli Powinieneś położyć przed woskiem. Nałóż drugą warstwę wosku i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekc1 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Oglądając polecaną tutaj serię filmików na youtubie użytkownika junkman2000 zaciekawiły mnie produkty Adam's Polishes. Tzn oczywiście zdaję sobie sprawę, że on je tam reklamował, więc trudno żeby mówił o nich źle, dlatego ciekawi mnie jak to jest w rzeczywistości. Czy te produkty są dostępne w Polsce u jakiegoś partnera? No i tak ogólnie to jak z ich jakością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canta8 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Psemo.Bardzo dziekuję za odpowiedź. Sam sobie zadaję to pytanie ale bałem się że jak źle wyglinkuję to mogę przy nocnej jeździe miec kłopoty. Po prostu kilka razy wymyje szybe i zrobię to starannie z wiekszą niz zazwyczaj ilością lubrykantu. Myslę,że nie będę glinkował juz,żeby "buttera" połozyć na lakier. Dam drugą warstwe colli i zimę przetrzymam.A wiosną od początku i staranniej.Dobrze,że jest to Forum to choć w zawieje i zadymki mroźne czlek sobie poczyta o detailingu skoro robić przy autku się nie da.Pozdrawiam!!! Jak tu przetrwać zimę bez mikrofibry,wosku i karoserii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 canta8, Chemical Guys Butter Wet wax to wosk, a zasada jest taka, że najpierw kładziemy sealant czyli w tym przypadku colli bo on się wiąże z lakierem, a na niego można kłaść woski, jedni to lubi inni nie. Lecz później nałożenie znów colli nie ma sensu więc albo 2xcolli albo colli i później CG butter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinez77 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 canta8, Chemical Guys Butter Wet wax to wosk, a zasada jest taka, że najpierw kładziemy Sealant czyli w tym przypadku Colli bo on się wiąże z lakierem, a na niego można kłaść woski, jedni to lubi inni nie. Lecz później nałożenie znów Colli nie ma sensu więc albo 2xcolli albo Colli i później CG butter. coli 476 to wosk nie sealant o CH Butter wet wax jest stosowny wątek http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1887 może niech ktoś kto stosował wypowie się czy jest sens kładzenia go na coli476 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 kładzenia go na coli476 A co chciałbyś poprzez to osiągnąć? Ogólnie taka akacja jest bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinez77 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 kładzenia go na coli476 A co chciałbyś poprzez to osiągnąć? Ogólnie taka akacja jest bez sensu. ja nic, to był pomysł innych osób parę postów wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canta8 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 To ja odpowiem jak pytający. Podpatrzyłem u znajomego na aucie świetny wet look.Spytałem co kładł,powiedział że nie za bardzo wie bo mu ktos to robił.Podał "mgliście " nazwe wosku i sprawdziłem tu na forum,że chodzi właśnie o Butter Wet wax. Nałozył go a potem przykrył warstwa colli.Efekt duzo lepszy niz sam collinite. I dlatego pomyslałem,że też tak zrobie ale wczesniej popytam znawców. Collinite jest według opinii wielu swietny ale to wosk pancerny.Brakuje mu w blasku tego czegos co ma butter. Może jak sie połącza to bedzie fajnie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Czy APC od Meguiars mogę użyć do mycia felg i komory silnika? Jeśli tak, to w jakim stężeniu? Czy lepiej będzie rozprowadzać preparat atomizerem pianującym, pędzelkiem czy szmatką? Felgi przez cały sezon były myte tylko szamponem i myją ciśnieniową, są to alufelgi z antracytowymi wstawkami. Komora silnika nie była za to nigdy myta ( od 1,5 roku ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 coli 476 to wosk nie Sealanto CH Butter wet wax jest stosowny wątek http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1887 może niech ktoś kto stosował wypowie się czy jest sens kładzenia go na coli476 Mam oba lsp i nie stosowałem takich kombinacji więc już sam nie wiem . A jak się tak czepiać to o ile pamięć nie myli, to colli jest hybrydą(wosk+sealant) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Czy APC od Meguiars mogę użyć do mycia felg i komory silnika? Tak możesz, felgi powinno wystarczyć 1:5, silnik tak samo a jeśli będzie problem w usunięciu zalegającego brudu to użyć mniejszego stężenia np. 1:2, metoda to najlepiej spryskać atomizerem i po chwili pędzelkowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtomas Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 kupiłem sobie PB White Diamond i FK Pink Paste Wax czym te produkty nakładać? jakąś gąbeczką będzie ok? a później polerowanie ściereczką z mikrofibry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi