Administrator Evo Opublikowano 13 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 1 : 10 - 1 : 15 będzie ok.
R0N1N Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 Czy butelka z atomizerem po Megsie Natural Shine jest taka sama jak np. po Ultimate Quick Detailer ? Innymi słowy, da radę jej użyć do jakiegoś quick detailera ? Evo, butelka i atomizer jak najbardziej się nadadzą pytanie tylko czy dasz radę je doczyścić po Natural Shine??
Administrator Evo Opublikowano 13 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 Myślałem o tym żeby przepłukać ją kilkukrotnie mocnym roztworem Ludwika albo APC ? Butelke i atomizer po dressignu Chemical Guys który był dużo bardziej tłusty udało mi się w ten sposób uratować.
R0N1N Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 Musisz spróbować i zobaczysz co z tego wyjdzie. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że opakowania po tego typu produktach są piekielnie trudne do wyczyszczenia.
roman8 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Moglby ktos napisac kilka slow o Megs UC do korekty? Ile tego uzywac zeby byly jakies efekty, w jakis sposob aplikowac - i czego sie spodziewac po nim. Nie mam polerki wiec w gre chodzi "reczna akcja". Warto? Dzieki z gory.
marek.m Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 temat wałkowany na tym forum chyba kilkadziesiąt razy. jak ktoś nie ma dość zapału żeby poszukać na forum to nie sadzę żeby wytrwał kilka godzin ręcznie polerując auto tak czy siak zawsze warto robić nawet ręczna korektę, ale nie ma co oczekiwać cudów. Potrzeba min. 1-2h na element a jak masz lakier w słabym stanie nie usuniesz i tak wszystkich rys ale zawsze trochę błysku autko nabierze. polecam kupić też CHEMICAL GUYS APLIKATOR GERMAN, TRI KOLOR troszkę ułatwi pracę
Setop Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Plastikowe zderzaki i inne elementy również są traktowane polerką mechaniczną ? oczywiście w jeśli takowej korekty wymagają - czy stosowane są te same pasty co do blachy ?
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Polerujesz blachy czy lakier? Czemu podejscie mialo by sie roznic w przypadku lusterek i zderzakow lakierowanych?
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pytanie wcale nie jest oczywiste, zderzaki i inne plastikowe elementy poddają się obróbce łatwiej niż metal, inaczej też się nagrzewają.
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pytanie brzmialo: Plastikowe zderzaki i inne elementy również są traktowane polerką mechaniczną ? oczywiście w jeśli takowej korekty wymagają - czy stosowane są te same pasty co do blachy ? wiec uzywamy tych samych past - wiadomo, ze agresywnosc dobieramy odpowiednio ale nie chcesz chyba powiedziec , ze lakier na karoserii robisz innego typu pastami, a lusterko innymi w sensie: "specjalna pasta do lakierowanych lusterek"
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Tak,często tak robie. Tam gdzie na masce sięgam po FC+ to np na lotce albo zderzaku do podobnych defektów starcza mi EF.
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 ale nie jest specjalna pasta do lusterek lakierowanych? Tylko mniej agresywna pasta, ktora uzywasz takze do lakieru ktory jest na karoserii?
Borek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Panowie, wiem że jeszcze nie pora ale juz myslę jak potraktować auto rodziców na wiosnę. Jest to Golf VI z maja tego roku czerwony niemetalik. Od początku traktowany zgodnie ze sztuką, ale wiadomo że jakieś mnimalne swirle są a po zimie pewno ich przybędzie. Do tego nawet glinka (BH soft) zostawia minimalne hologramy(trudny i delikatny lakier) a wiadomo że glinkowanie będzie. Ręcznie SwirlX? SRP czy może wystarczy lekko ścierny cleaner jak Lime Prime?
krz_p Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 SwirlX sobie odpuść, to nieudany produkt, nie dość, że ciężko go wycisnąć z butelki to jeszcze błyskawicznie wysycha naprawdę szkoda pieniędzy i czasu jaki stracisz próbując coś tym zdziałać
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Tylko mniej agresywna pasta, ktora uzywasz takze do lakieru ktory jest na karoserii? Mniej agresywna, czyli inna niż jest w użyciu na elemencie metalowym.
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Fajnie sie dyskutuje, wiec ponowie pytanie: Czy EF uzywasz do lakieru, ktory jest na elementach karoserii wyprodukowanych z "blachy" czy tylko lakierowanych elementach plastikowych np lusterkach? PS Przez to ze udziela sie takich odpowiedzi, ludzie bladza po tym forum jak we mgle, zaraz ktos sie odezwie, ze widzial post, ze EF to tylko do lusterek bo nie sa z "blachy" jakby byly to FC+...
Borek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 krz_p, mam Swirla, uzywałem maszynowo na miekkiej gąbce jako wykończenie przy robieniu swojego auta-bardzo dobrze wspominam. A najbardziej bliski jestem zakupu SRP bo i troche wypoleruje i zamaskuje a jednocześnie da namiastkę cleanera przed woskiem
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 aro_77, jeśli z którejkolwiek wypowiedzi wywnioskowałeś że EF używam tylko do plastików, to sugeruje przeczytać jeszcze raz. Napisałem że jeśli mamy podobne uszkodzenia na metalu i na lakierze to w ruch pójdą odpowiednio FC i EF, z tego powodu o którym wspomniałem w pierwszym poście tej dyskusji.
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Nie mam problemu z czytaniem i rozumieniem, zadajc pytanie np: "...nie chcesz chyba powiedziec , ze lakier na karoserii robisz innego typu pastami, a lusterko innymi w sensie: "specjalna pasta do lakierowanych lusterek"? odpowiedziales: "Tak,często tak robie." To by wskazywalo, ze uzywasz specjalnej pasty, a ona nie jest w niczym specjalna tylko ma inna agresywnosc. Potem osoby, ktore sa od niedawna rozumieja to doslownie i jest problem.
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dobrze , nie mam siły po raz kolejny tłumaczyć o co chodzi,czepianie się za słówka to nie moja działka.
spons Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 NIe bardzo rozumiem, lakier na platikach jest miekszy/latwiejszy w obrobce? Przciez na plastiku zagrzac lakier jest trudniej niz na elemencie metalowym Przynajmniej uzywajac nagrzewnicy, na polerke jakos nie zwrocilem uwagi
korsarz91 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pewnego czasu widzialem na DW przedluzke do polerki dzieki ktorej na malym padzie mozna dojsc do zakamarkow. Czy ktos wie gdzie moglbym taka przedluzke kupic?
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Myśle że każdy tokarz byłby w stanie coś takiego wykonać, trzeba by tylko zadbać o dobre wyważenie.
aro_77 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2010 Powiem szczerze, ze nie wiem czy mozna kupic takie przedluzki, wszystkie jakie widzialem byly robione.
Rekomendowane odpowiedzi