yesfan Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 To świetny przykład na to że odpowiednia korekcja jest kluczem do sukcesu, a nie drogi wosk. Ciekaw jestem czy zastosowanie Ultra Finy cokolwiek zmieni. Mam pytanie: na jakim padzie nakładany był żółty korek? A wełniak był? Czy tylko niebieski pad ABW?
Muti Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Uffff skończone.... Poszedł tylko niebieski płaski ABW +FC+ EF na żółtej gąbce UF na niebieskiej PB BH na niebieskiej narazie warstwa RG 55 Korekta na około 90-95%,bo jednak lata robią swoje,a nie chciałem drzeć mocniej lakieru.. Późnym wieczorem wstawię zdjęcia,bo teraz robię środek
Muti Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 No to mała porcja zdjęć Reszte wrzucę jak będę miał normalnego neta,a nie iplusa... Po UF przed myciem: Duże z pianką Nałożyny wosk RaceGlaze 55 O odświeżeniu silnika po tygodniu też nie zapomniałem i to odbicie silnika w masce po FK pink Dressing znów 303-bardzo go lubię za efekt,ale trochę za szybko się zużywa.. Kilka fot z efektem końcowym bez dressingów
Piciosz Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 WIELKI SZACUN, auto wygląda prześwietnie, praca którą w niego włożyłeś zasługuje na ukłony. Ja po 6 godzinach dzisiaj przy swoim ledwo dycham, a tutaj ? POGROM
Muti Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 WIELKI SZACUN, auto wygląda prześwietnie, praca którą w niego włożyłeś zasługuje na ukłony. Ja po 6 godzinach dzisiaj przy swoim ledwo dycham, a tutaj ? POGROM Dzięki Czas w sumie to : wczoraj od ok 12-17-mycie podłogi w garażu,mycie auta,dtale,felgi nadkola 17-2:30 i 9-19-polerowanie i inne pierdoły W sumie ok 24h,także i tak nieżle z tym,że nie było dużo zabawy z myciem i przygotowaniem pod polerowanie,bo robiłem to tydzień temu.. Teraz rąk nie czuje,plecy bolą,ale jestem zadowolony chociaż nie ma dużej różnicy w wyglądzie z przed polerowania..Wtedy kosmetyki maskowały niedoskonałości,a teraz nie mają co maskować...
kojak Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Fajnie,bo jest co oglądac. i jest co podziwiac. Teraz autko powinno CI się odwdzięczac bezawaryjnością za takie dopieszczenie.
bucki Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Wow auto wygląda lepiej niż z salonu
Justyna Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Naprawdę super robota gratuluje Auto wygląda świetnie
yesfan Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Muti, a czy, Twoim zdaniem, warto było nakładać UF po EF?
Muti Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Muti, a czy, Twoim zdaniem, warto było nakładać UF po EF? Ja tam żadnym znawcom nie jestem,ale moim zdaniem warto.. Po EF jest ładny połysk,usunięte ryski po FC+,ale po UF lakier dostaje głębi i wydaje mi się,że się kolor zmienił troche i dostał blasku...A dzisiaj znowu robota w garażu..tyle,ze z motorem
spons Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Kawal dobrej roboty, gratki i szacun za samozaparcie
Muti Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Kawal dobrej roboty, gratki i szacun za samozaparcie Zanim mi motor przywiozą na przegląd chyba wezmę się za toyote Małe mycie+PB BH+Lusso + środek I test PB Spray&Rinse...
SZyBA Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Gratulacje masz chłopaku zaparcie i siłe
MM.MM Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Muti, Jak się pracuje tm woskiem #55 i jak efekty na żywo ?
lakikwap Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Muti, a powiedz czy ten dodatkowy blask/głębia po UF została po przetarciu IPA?
Muti Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Muti, Jak się pracuje tm woskiem #55 i jak efekty na żywo ? Bardzo fajnie się pracuje,jest miekki co trochę utrudnia aplikacje,ale ścieranie na prawdę łatw-wystarczy przetrzeć-generalnie OK Efekt na żywo-całkiem fajna głębia i wet look w sumie to nie ma jakiegoś mega WOW..po prostu bardzo dobry wosk z fajnym zapachem..Próbka wystarczy na ok 3-4 woskowania tourana,także wydajnie Muti, a powiedz czy ten dodatkowy blask/głębia po UF została po przetarciu IPA? Tak.Nie IPA,ale benzyna ekstrakcyjną.
Gość Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Zanim mi motor przywiozą na przegląd chyba wezmę się za toyote Weź się za Aeroxa, bo tak biedny stoi i robi za wieszak Wykonana praca i relacja tu na forum super Muti, Jak się pracuje tm woskiem #55 i jak efekty na żywo ? Ja również poproszę o krótką notatkę odnośnie RG.
lakikwap Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Tak.Nie IPA,ale benzyna ekstrakcyjną. ta konsystencja RG prosi sie aż o ręczne nałożenie Lusso ładniejsze nie
Muti Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Tak.Nie IPA,ale benzyna ekstrakcyjną. ta konsystencja RG prosi sie aż o ręczne nałożenie Lusso ładniejsze nie Taaa ręcznie...z moimi rękoma to chyba lakier by wyglądał jak przed polerką po takim woskowaniu...dzisiaj przetarłem palcami w jednym miejscu i już ryski zostały...masakra Lusso...hmm bardzo fajny wosk naprawdę...na toyocie od stycznia się trzyma bardzo dobrze.nawet myłem go mocną pianą do tirów,bo chciałem zmyć wosk i położyć coś nowego,a on dalej nieżle kropelkował Dzisiaj trafił do mnie Quashqai znajomej w takim stanie,że pierwszy raz widziałem taki...Miałem tylko 2,5 godziny,a na samo umycie i felgi straciłem 1,5 także wnętrze było robione bardzo szybko i w sumie niedokładnie,ale efekt był naprawdę niezły jak na tak krótką robotę Jeszcze się pojawi u mnie to auto na odświeżenie,ale to za jakiś czas..
uri90 Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2011 Muti, świetna robota! jestem pod wrażeniem nie boisz się tak targać co chwilę lakieru FC+?? tak jak maskę? doprowadziłeś ją do stanu idealnego, ktoś ci porysował i znów FC+, nie boisz się ze wkońcu "braknie" klaru?? Życzę powodzenia i wytrwałości w utrzymaniu Tourana w takim stanie
Muti Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2011 nie boisz się tak targać co chwilę lakieru FC+?? tak jak maskę? doprowadziłeś ją do stanu idealnego, ktoś ci porysował i znów FC+, nie boisz się ze wkońcu "braknie" klaru?? Raczej się nie boję Dla tego lakieru FC+ to jest słabsze niż EF dla hondy,także moze robię dużo podejść i przejść,ale lakieru wygląda,że nie dużo schodzi... Teraz tylko chciałbym utrzymac w takim stanie auto do nastepnej wiosny,a jak zrobią się ryski to CG wet mirror pójdzie i będzie znnowu żyleta
kojak Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 Powiedz mi czy przy FC+ używasz jakiś nie wielkich ilości wody ? Bo mi przy białym korku bez użycia wody bardzo pyliło i dużo zostawało hologramów,a po pryśnięciu delikatnie wodą i nadmierne pylenie i duża ilośc hologramów zmniejszyły się. A jak jest u was ??
Muti Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 Nie używam wody,tylko dodaje kropkę UF i pracuje tylko do momentu kiedy zaczyna pyli.Wtedy czyszcze gąbke,nowa pasta i znowu korekta.Oglądnij filmik z dni otwartych CarSpa tam wstawił chyba cash wykład Juliana. Mat
yukon Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 wszystko ok ale Julian zaznaczył, że nie ma sensu dodawania UF do FC i oni tak nie robią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się