Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 czuć ducha detailera na każdym zdjęcu. Świetnie dbasz o auto. Każda fotorelacja to dla mnie natchnienie. Mam dzis wolne od zajęć więc ide zabezpieczyc felgi letnie przed sezonem... choc na tym pewnie i tak sie nie skonczy. Dzięki co do felg to zapraszam do mojego drugiego tematu Felgi Alfa
Justyna Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 świetna robota i fajne auto aż zazdroszcze miejsca pracy super garaż
sebcio Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Piękna robota !!! chyba już pisałem... zazdroszczę takiego garażu
Moderator rychu Opublikowano 7 Marca 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Podziwiam zapał do czyszczenia największych i niewidocznych zakamarków ale tylne lamy to też chyba zdemontuję w tym roku ale trzeba poczekać do wiosny bo brakuje mi taaakiego garażu Widzę że testujesz kolejny wosk w krótkim czasie. Jak tam wet look po FK Pink?
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Podziwiam zapał do czyszczenia największych i niewidocznych zakamarków ale tylne lamy to też chyba zdemontuję w tym roku ale trzeba poczekać do wiosny bo brakuje mi taaakiego garażu Widzę że testujesz kolejny wosk w krótkim czasie. Jak tam wet look po FK Pink? Faktycznie powoli arsenał wosków sie zwiększa,a co do FK Pink to mam bardzo pozytywne odczucia Daje baardzo fajny połysk,a i głebia jest naprawdę OK Jak dojdzie wełniak 3m to wracam w środę do domu i zabieram się za polerowanie całego auta A garażyk niczego sobie,teraz kupie umywalkę i baterię,żebym miał wszystko pod ręką i jeszcze zamontuje 2 lampy dodatkowo na górze,żeby tył lepiej oświetlić
yukon Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 dlaczego chcesz zaczynać od wełniaka?
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 dlaczego chcesz zaczynać od wełniaka? Już odpowiedziałem.Nie chce robić 3 podejść z zieloną gąbką i FC+,a wełniak skraca mi prace i lepiej usuwa rysy,a zostawia takie delikatne,że zielona gąbka i FC+ sobie bardzo ładnie z nimi radzą..
yukon Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 dobra nie wnikam, każdy ma swoje teorie wiesz ile masz dokładnie klaru? gorzej jak za kilka lat będziesz chciał sprzedać auto i okaże się, że nie ma już co polerować.
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 dobra nie wnikam, każdy ma swoje teorie wiesz ile masz dokładnie klaru? gorzej jak za kilka lat będziesz chciał sprzedać auto i okaże się, że nie ma już co polerować. Nie teorie tylko praktyke Próbowałem wełniaka i bardzooo przyśpiesza prace,a lakier jest w raczej kiepskim stanie także tego wymaga:)
Golono Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Dobra robota Muti oby więcej było tak zadbanych Volkswagenów i nie tylko
uri90 Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Muti, jstes świrem lubie takie relacje wkłąd pracy w auto ogromny gratulacjie i tak trzymać
kojak Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Bardzo fajna praca. Autko łądnie odświeżone i dopieszczone w rzadko spotykanych miejscach. No i ten garażyk ...
Maru 123 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Muti, no no pięknie kurcze też musze sobie wygospodarować 1 dzień na taką robotę
uri90 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 gorzej jak za kilka lat będziesz chciał sprzedać auto i okaże się, że nie ma już co polerować. jak za kilka lat będzie chciał sprzedać auto, to biorąc pod uwagę, że dba o nie i pielęgnuje je zgodnie ze wszelkimi zasadami detailingu, przez te lata będzie takie zadbane, że i bez jego korekty będzie jednym z najbardziej zadbanych aut w komisie/ na giełdzie/ na otomoto czy tam gdzie bedzie chcial sprzedać Camel-, to samo pomyślałem jak zobaczylem odkręcone lampy
Administrator Evo Opublikowano 8 Marca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Muti, możesz pokazać zdjęcie tych rys co nie schodzą po kilku przejściach FC+ ?
yukon Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 zależy jeszcze kto ile jeździ u mnie nie ma szans na utrzymanie auta w zimie bez nowych rys. tym bardziej wszystko dostaje w tyłek przy dużych prędkościach na autostradach. wczoraj sprzedałem foxa ale ludzie z tekstami do mnie panie co to auto takie wypicowane, jak im pokazałem jak ładnie spływa woda....szczena opadła
Muti Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Muti, możesz pokazać zdjęcie tych rys co nie schodzą po kilku przejściach FC+ ? Nie napisałem,że nie schodzą,ale żeby uzyskać odpowiednią korekte trzeba robić ze 3 podejscia,a wełnika redukuje mi podejscia z FC do 1 i też nie mówie,że na całym aucie wełniakiem,ale są miejsca np przy klamkach gdzie jest bardzo dużo głębokich i bym musiał dużo stać z gąbką. A zdjęcie z rysami mam tylko takie..
Camel- Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Chodzi o te małe ryski? Rzeczywiście zawzięty lakier.
Muti Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Chodzi o te małe ryski? Rzeczywiście zawzięty lakier. Tylko takie mam zdjęcie i to sie tak wydaje,że to małe,a jak jedziesz FC+ na zielonej,to ciężko idzie.. Wpadnij Camel w weekend do ZG to zobaczysz
MM.MM Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Muti, Dobrze mówisz koncern VAG ma strasznie twarde lakiery. W moim przypadku zielona gąbka i UC sobie nie radziły, za to wełniak o wiele bardziej.
Muti Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Muti, zwilzasz pad woda do FC+? Nie,dodaje 2 kropki ultrafiny,żeby móc dłużej pracować..
spons Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 Nie roluje ci sie pasta przy takiej kombinacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się