Skocz do zawartości

Bordowy Volkswagen Touran po raz pierwszy na forum!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 265
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

takie lustro że krzaczek marychy się odbija hahahahah :roll:

super efekt czym robiłes?

Opublikowano
takie lustro że krzaczek marychy się odbija hahahahah :roll:

super efekt czym robiłes?

3 przejazdy FC+

1 extrafine

1ultra fina

2 warstwy BH

2 warstwy colli 915-24h odstępu

CG butter wet wax

 

Na żywo to wyglądało jakby maska była płynna :D

Już tylko czekam żeby zaczęła sie wiosna i żebym mógł sobie popracować i wykorzystać arsenał na autku.. :cry:

 

Mat

Opublikowano
CG butter wet wax
;)

 

Owszem,chociaż BH też dodaje głębi,ale faktycznie ostateczna warstwa CG dodała tej wisienki:)

 

Mat

Opublikowano

Tak się zastanawiam czy jest sens dawania tylu warstw i czy dają one większą ochronę? Osobiście wydaje mi się, że lepiej nałożyć jeden, a dobry wosk jak to zwykle bywa. Do zdjęć podchodzę ostrożnie, bo nawet byle jaki lakier można sfotografować na cud miód i orzeszki, ale jeśli u Ciebie tak to wygląda na żywo to gratuluje efektu, bardzo mi się podoba ;) Szkoda, że ja nie mogę się tak ponudzić :cry:

Opublikowano
Tak się zastanawiam czy jest sens dawania tylu warstw i czy dają one większą ochronę? Osobiście wydaje mi się, że lepiej nałożyć jeden, a dobry wosk jak to zwykle bywa. Do zdjęć podchodzę ostrożnie, bo nawet byle jaki lakier można sfotografować na cud miód i orzeszki, ale jeśli u Ciebie tak to wygląda na żywo to gratuluje efektu, bardzo mi się podoba ;) Szkoda, że ja nie mogę się tak ponudzić :cry:

 

Pewnie,że można zrobić takie zdjęcie,ale to jest robione zwykłym kompaktem,a i tak wyglada nieźle,a na żywo jeszcze lepiej.Wiem ile włożyłem pracy z polerowaniem samej maski i zapewniam Cię,że na masce zostało niewiele tylko głębszych rysy,których już nie darłem i przez to je zakryłem BH.

 

Cieszę sie,że ci się podoba :oops:

 

A co do ilości warstw,to dla mnie ochrona nie jest tak ważna co efekt,bo lubię się bawić przy aucie i średnio co miesiąc nakładam coś nowego od podstaw.To sprawia mi przyjemność,a garaż zrobiłem sobie jak pokój :mrgreen: Wieża,subwoofer,stoliczek,fotele,piwko itd.

 

Mat

Opublikowano
Fajne masz warunki w takim razie. Przyznam zazdroszczę :kox:

 

Sama praca to przyjemność,ale usiąść po zrobionej robocie w garażu na fotelu z piwkiem przy muzyce i podziwiać to dopiero cos :D Wiem,wiem powaliło mnie,ale to moje jedyne konkretne odstresowanie od pracy przy którym nie myśle o niczym :o

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Heh. Kto ma weekend ten ma weekend. Pozazdrościć ;)

 

Muti wiesz co... ja bym tego Tourana na glebe zrzucił :P

 

Jeszcze mam 2 egzaminy do poprawki z czego matme drugi raz także też luzu nie mam,ale miałem dość,a taka praca to przyjemność :-]

 

A co do gleby,to jakbym ja tylko jeżdził tym autem to zestaw bilsteina B12 by poszedł,albo B8 z sprężynami od sportline'a :mrgreen: Ale możliwe,że niedługo pójade na program :)

Opublikowano
A co do gleby,to jakbym ja tylko jeżdził tym autem to zestaw bilsteina B12 by poszedł,albo B8 z sprężynami od sportline'a

A no rzeczywiście - kiedyś mi o tym mówiłeś.

Ale... ja i tak bym go na glebe wrzucił. Progresywne sprężyny z np. B6 to bardzo konkretny zestaw i wcale nie tak drogi jak B8 albo komplet B12.

Opublikowano

ja mam u siebie B6 i do codziennej jazdy jest jak najbardziej ok a jest naprawdę duża różnica w porównaniu do serii ;) ogólnie przyjemne masz autko :)

Opublikowano

Ostatnio dwóch znajomych pytało ojca czy nowego tourana kupiliśmy,a jak mówił,że koniec 2003 to robili :shock: w sumie ma 140tys przejechane,nowe zawiesznie całe łącznie ze sprężynami i gumami na przednich wahaczach,komplet hamulców przód i tył TRW,2.0TDI już po zmianie głowicy(znany problem wszystkich 2.0TDI z przed 2006),turbina była na przeglądzie przy okazji głowicy,komplet dwumas ze sprzegłem zmieniony,takze teraz nic innego jak jeżdzić :-] Jeszcze się czaje na wgranie jakiegoś virusika coby ze 165KM miał i 380Nm,to wtedy nic więcej nie trzeba :) Teraz tylko czekam z miesiac i robię pełen car detailing i poświęcam z 4-5dni tylko na auto 8-)

 

ogólnie przyjemne masz autko :)

Dzięki,mi Twoje tez się podoba ;)

Opublikowano

Muti, jeśli masz 2.0 pod maską to obecnie masz ok 160KM ;) po modzie wychodzi ok 175-180KM ;) wszystkie vag owskie tdi tak maja

Opublikowano
Muti, jeśli masz 2.0 pod maską to obecnie masz ok 160KM ;) po modzie wychodzi ok 175-180KM ;) wszystkie vag owskie tdi tak maja

 

To już nie te TDI co kiedyś i wszyscy tunerzy o tym piszą,dlatego jak będzie miał 135-145 to będę zadowolony na serię,a na 175-180KM to turbina by odleciała,a za tobą batory :D

I jak dzwoniłem to też mówił gościu,że koło 160-170km max,żeby było rozsądnie..W sumie więcej mi nie trzeba,a już różnica będzie...

 

Obczaj link i masz wykres z EOS'a 2.0TDI 140KM PD...WYKRES

Opublikowano

No to jestem zaskoczony...A czy oni mają obciążeniówke,bo te kreski coś dziwne jak na diesla?? :o Myślę,że jakoś w tym miesiącu podjade do goodhope'a i zobaczymy co wyjdzie z serii i może się od razu zdecyduje na program...A póki co trzeba oddać auto do ASO na wymianę drzwi i malowanie po cofaniu jakiejś pani,ktora uciekła,ale był świadek..

Opublikowano

No to jeżeli ci taka moc wyszła to gratuluje giftu od fabryki :-]

Opublikowano

Muti, Ja myślę że 170km to i nie tak dużo na ten silnik biorąc pod uwagę że są seryjne 2.0 dti 170 km ;), ja muszę w końcu moją Borą pojechać gdzieś na hamownie ;)

Opublikowano

c

Muti, Ja myślę że 170km to i nie tak dużo na ten silnik biorąc pod uwagę że są seryjne 2.0 dti 170 km ;) , ja muszę w końcu moją Borą pojechać gdzieś na hamownie ;)

 

Tylko to są dwa kompletnie różne silniki z całkiem inna budową i osprzętem i nie należy ich porównywać.. :song:

 

170ps po sofcie w BKD to lajtowy setup, co prawda turbiny w do tych silnikow sa beznadziejne ale tragedii nie ma.

 

Turbina była sprawdzana pod kątem luzów i szczelności i po 140tyś idealna,a lekkiej nogi nie mam,oj nieee..nawet syfu nie było dużo na kierownicach..Jednak dbanie o turbo się opłaca i wymiana oleju co 10-12tyś..No nic zobaczymy co wyjdzie..Narazie trzeba wyjść z uzależnienia od kupowania kosmetyków :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.