jorgus Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 takie lustro że krzaczek marychy się odbija hahahahah super efekt czym robiłes?
Muti Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 takie lustro że krzaczek marychy się odbija hahahahah super efekt czym robiłes? 3 przejazdy FC+ 1 extrafine 1ultra fina 2 warstwy BH 2 warstwy colli 915-24h odstępu CG butter wet wax Na żywo to wyglądało jakby maska była płynna Już tylko czekam żeby zaczęła sie wiosna i żebym mógł sobie popracować i wykorzystać arsenał na autku.. Mat
Moderator rychu Opublikowano 25 Stycznia 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Muti, sporo tych warstw wykończeniowych, który z tych 3 produktów ma wg Ciebie największy wpływ na wet look?
Muti Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 CG butter wet wax Owszem,chociaż BH też dodaje głębi,ale faktycznie ostateczna warstwa CG dodała tej wisienki:) Mat
SewerynD Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tak się zastanawiam czy jest sens dawania tylu warstw i czy dają one większą ochronę? Osobiście wydaje mi się, że lepiej nałożyć jeden, a dobry wosk jak to zwykle bywa. Do zdjęć podchodzę ostrożnie, bo nawet byle jaki lakier można sfotografować na cud miód i orzeszki, ale jeśli u Ciebie tak to wygląda na żywo to gratuluje efektu, bardzo mi się podoba Szkoda, że ja nie mogę się tak ponudzić
Muti Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tak się zastanawiam czy jest sens dawania tylu warstw i czy dają one większą ochronę? Osobiście wydaje mi się, że lepiej nałożyć jeden, a dobry wosk jak to zwykle bywa. Do zdjęć podchodzę ostrożnie, bo nawet byle jaki lakier można sfotografować na cud miód i orzeszki, ale jeśli u Ciebie tak to wygląda na żywo to gratuluje efektu, bardzo mi się podoba Szkoda, że ja nie mogę się tak ponudzić Pewnie,że można zrobić takie zdjęcie,ale to jest robione zwykłym kompaktem,a i tak wyglada nieźle,a na żywo jeszcze lepiej.Wiem ile włożyłem pracy z polerowaniem samej maski i zapewniam Cię,że na masce zostało niewiele tylko głębszych rysy,których już nie darłem i przez to je zakryłem BH. Cieszę sie,że ci się podoba A co do ilości warstw,to dla mnie ochrona nie jest tak ważna co efekt,bo lubię się bawić przy aucie i średnio co miesiąc nakładam coś nowego od podstaw.To sprawia mi przyjemność,a garaż zrobiłem sobie jak pokój Wieża,subwoofer,stoliczek,fotele,piwko itd. Mat
SewerynD Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Fajne masz warunki w takim razie. Przyznam zazdroszczę
Muti Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Fajne masz warunki w takim razie. Przyznam zazdroszczę Sama praca to przyjemność,ale usiąść po zrobionej robocie w garażu na fotelu z piwkiem przy muzyce i podziwiać to dopiero cos Wiem,wiem powaliło mnie,ale to moje jedyne konkretne odstresowanie od pracy przy którym nie myśle o niczym
Muti Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 A tutaj jedno foto z weekendowych prac przy obu autach
Camel- Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Heh. Kto ma weekend ten ma weekend. Pozazdrościć Muti wiesz co... ja bym tego Tourana na glebe zrzucił
Muti Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Heh. Kto ma weekend ten ma weekend. Pozazdrościć Muti wiesz co... ja bym tego Tourana na glebe zrzucił Jeszcze mam 2 egzaminy do poprawki z czego matme drugi raz także też luzu nie mam,ale miałem dość,a taka praca to przyjemność A co do gleby,to jakbym ja tylko jeżdził tym autem to zestaw bilsteina B12 by poszedł,albo B8 z sprężynami od sportline'a Ale możliwe,że niedługo pójade na program
Camel- Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 A co do gleby,to jakbym ja tylko jeżdził tym autem to zestaw bilsteina B12 by poszedł,albo B8 z sprężynami od sportline'a A no rzeczywiście - kiedyś mi o tym mówiłeś. Ale... ja i tak bym go na glebe wrzucił. Progresywne sprężyny z np. B6 to bardzo konkretny zestaw i wcale nie tak drogi jak B8 albo komplet B12.
Maru 123 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 ja mam u siebie B6 i do codziennej jazdy jest jak najbardziej ok a jest naprawdę duża różnica w porównaniu do serii ogólnie przyjemne masz autko
Muti Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Ostatnio dwóch znajomych pytało ojca czy nowego tourana kupiliśmy,a jak mówił,że koniec 2003 to robili w sumie ma 140tys przejechane,nowe zawiesznie całe łącznie ze sprężynami i gumami na przednich wahaczach,komplet hamulców przód i tył TRW,2.0TDI już po zmianie głowicy(znany problem wszystkich 2.0TDI z przed 2006),turbina była na przeglądzie przy okazji głowicy,komplet dwumas ze sprzegłem zmieniony,takze teraz nic innego jak jeżdzić Jeszcze się czaje na wgranie jakiegoś virusika coby ze 165KM miał i 380Nm,to wtedy nic więcej nie trzeba Teraz tylko czekam z miesiac i robię pełen car detailing i poświęcam z 4-5dni tylko na auto ogólnie przyjemne masz autko Dzięki,mi Twoje tez się podoba
Maru 123 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Muti, jeśli masz 2.0 pod maską to obecnie masz ok 160KM po modzie wychodzi ok 175-180KM wszystkie vag owskie tdi tak maja
Muti Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Muti, jeśli masz 2.0 pod maską to obecnie masz ok 160KM po modzie wychodzi ok 175-180KM wszystkie vag owskie tdi tak maja To już nie te TDI co kiedyś i wszyscy tunerzy o tym piszą,dlatego jak będzie miał 135-145 to będę zadowolony na serię,a na 175-180KM to turbina by odleciała,a za tobą batory I jak dzwoniłem to też mówił gościu,że koło 160-170km max,żeby było rozsądnie..W sumie więcej mi nie trzeba,a już różnica będzie... Obczaj link i masz wykres z EOS'a 2.0TDI 140KM PD...WYKRES
Maru 123 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Obczaj link i masz wykres z EOS'a 2.0TDI 140KM PD...WYKRES a tu masz wykres mojego BKD 2005r
Muti Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 No to jestem zaskoczony...A czy oni mają obciążeniówke,bo te kreski coś dziwne jak na diesla?? Myślę,że jakoś w tym miesiącu podjade do goodhope'a i zobaczymy co wyjdzie z serii i może się od razu zdecyduje na program...A póki co trzeba oddać auto do ASO na wymianę drzwi i malowanie po cofaniu jakiejś pani,ktora uciekła,ale był świadek..
Maru 123 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Muti, tak obciązeniówka tu masz wszystko http://www.mrmotors.pl/hamownia.php
Muti Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 No to jeżeli ci taka moc wyszła to gratuluje giftu od fabryki
spons Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 170ps po sofcie w BKD to lajtowy setup, co prawda turbiny w do tych silnikow sa beznadziejne ale tragedii nie ma.
SzaKal Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Muti, Ja myślę że 170km to i nie tak dużo na ten silnik biorąc pod uwagę że są seryjne 2.0 dti 170 km , ja muszę w końcu moją Borą pojechać gdzieś na hamownie
Muti Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 c Muti, Ja myślę że 170km to i nie tak dużo na ten silnik biorąc pod uwagę że są seryjne 2.0 dti 170 km , ja muszę w końcu moją Borą pojechać gdzieś na hamownie Tylko to są dwa kompletnie różne silniki z całkiem inna budową i osprzętem i nie należy ich porównywać.. 170ps po sofcie w BKD to lajtowy setup, co prawda turbiny w do tych silnikow sa beznadziejne ale tragedii nie ma. Turbina była sprawdzana pod kątem luzów i szczelności i po 140tyś idealna,a lekkiej nogi nie mam,oj nieee..nawet syfu nie było dużo na kierownicach..Jednak dbanie o turbo się opłaca i wymiana oleju co 10-12tyś..No nic zobaczymy co wyjdzie..Narazie trzeba wyjść z uzależnienia od kupowania kosmetyków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się