Pavlik Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Co do DJ lime prime to stosowanie go pod sealanta jakim nie wątpliwe jest DG 111 mija się z celem. mógłbyś rozwinąć? Być może źle rozumuję, ale jak na moją bolącą dziś czaszkę powinno być mniej więcej tak: cleaner (np. DG #652) i dopiero DG#111, ew. pomiędzy DG#601
balcerek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 A czy ktoś stosował przed 105 Duragloss Swirl Mark Remover #671 jeśli tak to proszę o recenzję jak wypełnia i czy ma wystarczająco mocne właściwości czyszczące clanery.
Camel- Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Arek, po prostu 476 lepiej kropelkuje, lepiej odpycha i póki co sprawia wrażenie trwałego. Wymyje w weekend auta, nakręce film... oby to "tylko" wina temperatury aplikacji...
Axwell Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 A przy jakiej temperaturze go kładłeś ?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Stycznia 2012 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Pavlik, DJ Lime Prime zawiera śladowe ilości olejków które mogą pozostać na lakierze. Aplikowania Sealanta na lakier z dodatkiem olejków skraca jego trwałość. Sealant-y najlepiej łączą się z jak najlepiej oczyszczonym lakierem. Być może źle rozumuję, ale jak na moją bolącą dziś czaszkę powinno być mniej więcej tak: cleaner (np. DG #652) i dopiero DG#111, ew. pomiędzy DG#601 To jak najbardziej ok Ponieważ DG#652 to czysty cleaner bez dodatków.
Borek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 To jak najbardziej ok Ponieważ DG#652 to czysty cleaner bez dodatków. czyli powinien dobrze grać z hybrydami jak colli 476/845 czy M#16?
bąku Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Co do DJ lime prime to stosowanie go pod sealanta jakim nie wątpliwe jest DG 111 mija się z celem. mógłbyś rozwinąć? Być może źle rozumuję, ale jak na moją bolącą dziś czaszkę powinno być mniej więcej tak: cleaner (np. DG #652) i dopiero DG#111, ew. pomiędzy DG#601 Car Crazy wytłumaczył znakomicie
ultratouch Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 czyli powinien dobrze grać z hybrydami jak Colli 476/845 czy M#16? Kładłem go pod 476 i daje radę.
Camel- Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 A przy jakiej temperaturze go kładłeś ? 10°C
Pavlik Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 A w kwestii trwałości: wczoraj C4 zostało umyte na dwa wiadereczka Gold Class'em i cóż czas na woskowanie, bo po 2 miesiącach mało tej #105'ki pozostało, szczególnie na dolnych partiach drzwi, a położone zostało: #601+ 2 warstwy #105'ki. Błędu w aplikacji nie widzę chyba, że z tym lakierem jest coś nie teges i nic się go nie trzyma Zapewne w przyszłym tygodniu smarowanko po raz drugi W między czasie, autko myte raz w tygodniu na bezdotyku na BP: piana MagiFoam i spłukiwanie programem 4-tym. 3 może 4 razy ruszone gąbeczką i GoldClassem. Cytryna non stop pod gwiazdami.
Borek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 Pavlik, czyli cienko, to ma być super trwały sealant a 2 miechy to nie to. To co piszesz na 1 stronie owszem wkurza, ale problem jest do pierwszego mycia potem już nic się nie klei. Ja ostatnio w ramach odmiany od 476 zakupiłem 845 i już go lubię bardziej - sam proces nakładania i ścierania jest przyjemniejszy, na sprawdzian "kurzowy" nie pogoda, trwałość się okaże
inarusbox Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 To fakt, mój 476 położony 29.10 jeszcze się trzyma dzielnie pomimo użycia parę razy programu 1 na bezdotyku
Sucre Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 A chciałem już zmieniać obóz z 476 na 105 a tutaj widzę że 105 trzyma tyle co natys red...
Pavlik Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 Sucre, nom, coś się posypało, zobaczymy ile wytrwa druga tura w ubiegły wykend na volvo poszło #601 + 1 warstwa #105, a na tygodniu powinienem się zająć Cytrynką.
yukon Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 kolejny raz przekonałem się, że wszystko trzeba przetestować samemu. jak był szał na forum wszyscy brali #601 + #105, teraz pojawiają sie ofery odsprzedaży. niestety u mnie jest ta sama sytuacja. po około dwóch miesiącach efekty bardzo bardzo posłabły, dolne partie ubogo. pod koniec stycznia, przed wyjazdem w góry, nałożę dwie, może trzy warsty i zobaczymy ile to pojeździ może czas na sprawdzenie kolejnego sealanta ze stajni DG?
ultratouch Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 W dolnych partiach wszystkie woski/sealanty wam się poddadzą w takich warunkach. Miałem już całą zimę 476 a teraz drugą z rzędu mam 105. Colli również na całym aucie się super nie utrzyma - u mnie on zawsze szybko padał na tylnej klapie, zderzakach oraz dolnych partiach. Z nim też nie ma reguły potrafi wytrzymać pół roku a potrafi całkowicie paść niespodziewanie bez wiadomej przyczyny po miesiącu. Jedyne co może dać radę to moim zdaniem coatingi. Jak wyzdrowieje to cyknę fotkę po umyciu jak wyglądają dolne partie samochodu ze srebrnym lakierem - jest tam wbity taki syf którego nie zdawałem sobie sprawy dopóki miałem ciemniejsze lakiery. Sealant tam jeszcze siedzi ale przy czymś takim nie ma prawa dobrze kropelkować i odpychać dużych ilości wody z węża.
kamilgt Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 gdyby był duży mróz i sucho na ulicy to wiadomo, że siedziałby dłuzej, ale jak ciagle jest mokro, cały syf z ulicy jest na samochodzie to nie ma co sie dziwic....
bobas Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Krótka relacja po 3 miesiącach: Auto ostatni raz myte na dwa wiadra 2 miesiące temu. Miesiąc temu był grany proszek na bezdotyku. Dziś umyłem samochód. Spostrzeżenia są takie: Maska i dolne partie drzwi niemal zgon. Reszta coś tam trzymie lecz jest już na przedostatnim zakręcie do mety. Wspomogłem go na szybko AquaWaxem lecz nie oczekuje cudów, bo po wyjeździe z myjni z powrotem syf na samochodzie
kamilgt Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 bobas, nie wiem jak to jest, ale u mnie najlepiej trzyma na masce i przednich błotnikach najgorzej tylne błotniki, klapa i zderzak... kurde no nie ma jak umyć ręcznie, żeby zobaczyć na serio jak to się trzyma
bobas Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 u mnie przednie błotniki również najlepiej. Z maski woda spływa ale nie tak jak z błotników.
Camel- Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 A kto w ogóle nakręcił wszystkich na forum, że 105tka jest super trwała? WaxParadise to Ty? E tam. Jak mi ten wosk wytrzyma 2 miesiące to będzie spoko. Szybko się nakłada, nie ma najgorzej. Ale faktem jest, że mógłby być lepszy za te pieniądze.
ultratouch Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Moim zdaniem jest. Mi już jedną zimę przetrwała. Teraz drugą też daje radę - wiadomo w jednych miejscach gorzej odpycha w innych lepiej (u mnie na dachu prawie jak nówka). Tyle ,że ja duraglossa na zimę nakładam we wrześniu kiedy jeszcze są na to warunki pogodowe.
kamilgt Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 I od wrzesnia Ci trzyma do dzisiaj? 4 miesiące? Ja nakładałem z koncem pazdziernika w hali w ktorej było okolo 17-18 stopni
ultratouch Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tak. 15 września nakładałem. Rok temu było podobnie i wytrzymał do końca zimy. Tu pisałem jak było auto traktowane przez ten czas. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 305#166305
Marian_K Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Żeby dolać oliwy do ognia powiem, że tyle to mi żółwik Extra Gloss wytrzymuje (od połowy listopada) ... I co na to miłośnicy nowości i prześmiewcy marketowych smarowideł dla ludu? Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się