kuchar Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 wezmę Track Claw chociaż jest droższy. przelicz ilość do ceny i wychodzi że tańszy Duragloss Track Claw Racing Polish 473ml - 89,90 Duragloss Clear Coat Polish #111 236ml - 52,90 czyli 473 ml #111 kosztuje 105,80 o nie zauważyłem różnicy w pojemności
sinner Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 Chciałbym się wtrącić z pytaniem bo nie chce zakladac nowego tematu. Otóż czy Colli 476 jest na tyle dobry ze po korekcie (recznej ) i zIPAwaniu go, mogę smieało nakładać Colli zeby wyciągnąć głęboką świecącą czerń, czy między przydałaby się jakaś politura?
kuchar Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 "Głęboką" czerń wyciągasz korektą lakieru i ogólnie jego przygotowaniem a wosk czy to Colli czy inny służy do zabezpieczenia... chociaż ten czy inny wosk może podciągnąć efekt wizualny delikatnie lub powiedzmy go zmienić ale umówmy się, że traktuje się to jako kropke nad "i" w całym blasku po takich zabiegach. Pod wosk możesz położyć jakaś odżywke typu Meguiars DC2 i różnica na czarnym będzie trochę na plus (choć po moim ostatnim 'przejechaniu' na szybko czarnego lakieru rotacja + UC to DC2 w zasadzie nie zmieniło wiele) ale ona BARDZO osłabi trwałośc wosku Colli 476. (mnie po DC2 w aucie stojącym pod chmurką 476 wytrzymał ledwo miesiąc).
sinner Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 Czytałem opinie właśnie że to ten colli doda dodatkowej głębi do czarnego koloru. Nie wiem jak to jest naprawde, bo szykuje się na weekend z korektą i delikatnym zabezpieczenie samochodu przed zimą ale z tego co widze to jeszcze duuuuużo za mało wiem, i nie wiem czy się zabierac za to w tym tyg.
kuchar Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 Myśle, że ten tydzien to ostatni dzwonek bo jest jeszcze temp. ok. 10st.C więc robiąc to w garażu bedzie cieplej. Gdzie przeczytales opinie, żę Colli doda głębi ? OK posmaruj nim zwykły lakier po myciu i też bedzie się błyszczał ale nie o to tutaj chodzi. Przyłóż się do tej "korekty" i przygotuj dobrze lakier pod wosk. Skoro zabezpieczasz na zime to zapomnij o jakiejkolwiek odżywce dającej plus ileś tam % głebi i blasku tylko odrazu po polerce kładź 476 wcześniej odtłuszczając lakier IPĄ lub poprostu użyj cleanera przed woskiem. Nie ma informacji, której nie znajdziesz na tym forum jeśli jesteś na etapie powiedzmy to początkującym w tym temacie więc polecam poczytać forum Pozdrawiam
Siwy Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Nalozylem 105 dwa tygodnie temu po wczesniejszym umyciu auta, wyglinkowaniu, ponownym umyciu i wyczyszczeniu IPĄ. Wczoraj nałożyłem druga warstwe po wczesniejszym uzyciu QD VP. Dzis po przejechaniu 50km na suchej drodze zobaczylem ze dolne partie auta sa bardzo zakurzone. Czytajac forum dowiedzialem sie ze 105 mial wrecz odpychac kurz. Nie wiem czy zle nalozylem ten srodek, czy zle spolerowalem czy moze mialem zbyt duze nadzieje co do tego sealanta, ale po opiniach z forum naprawde spodziewalem sie czegos wiecej.
Administrator Evo Opublikowano 26 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 QD VP Chodzi o Valet Pro ?
SzaKal Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 siwy1117, Jak się wypoci, przetrzyj jeszcze raz microfibrą i będzie ok.
Wax Paradise Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Nic się nie musi wypacać. Skąd w ogóle taki pomysł? To nie wosk carnauba. Kto kładzie drugą warstwę sealanta po 2 tygodniach i używa jeszcze przed tym QD (w dodatku, który pozostawia zabezpieczenie)? Gdzie był użyty cleaner? Jeśli ktoś nie rozumie jak używać danego produktu, nie rozumie podstawowych zasad detailingu, nie rozumie do czego służy cleaner, nie rozumie, że glinka i IPA nie przygotują wystarczająco lakieru pod wosk, to potem będą takie kwiatki. Nie wiem kto na tym forum rozpropagował tę brednię z IPA jako cleanerem, ale powinni tę osobę dożywotnio pozbawić możliwości woskowania.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 26 Listopada 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Wax Paradise, siwy1117, sprawdzaj ortografy Kolejna sprawa to : czy może miałem zbyt duże nadzieje Być może, jeżeli myślałeś że przejedziesz 50km i samochód będzie nadal jak przed trasą to niestety byłoby zbyt piękne. Było trzeba zrobić zdjęcie.
SzaKal Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Wax Paradise, Prawda sealant się nie wypaca .
Siwy Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2011 QD VP Chodzi o Valet Pro ? tak
balcerek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Odgrzeję kotleta. Jak duragloss 105 przetrwał zimę?
kamilgt Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 jedna warstwa siedzi już 2,5 miesiąca i jeszcze jest, jakość około 45% w porównaniu do świeżego, na tylnych błotnikach i zderzaku trochę gorzej
ultratouch Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Mi poprzednią przetrwał. Tej też daję radę ale trudno to porównać bo z jednej strony w zeszłym roku były ciężkie warunki śniegowe a z drugiej tej zimy często się myje samochód, drogi są cały czas mokre (przynajmniej u mnie) i jest na nich dużo syfu.
bobas Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Aż wstyd się przyznać ale ja od 3 tygodni nie tchnąłem samochodu Umyję to zdam relację jak się sprawy mają po 3 miesiącach.
Camel- Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Ja po 105 mam ogólnie wrażenie, że trzeba było brać 476...
kamilgt Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 bobas, Panie kolego do 3msc to jeszcze niecałe dwa tygodnie ja nie myłem ręcznie już od miesiąca conajmniej.... kurde może bym podjechał do autobeauty i wtedy by było wiadomo dokładnie jak to się trzyma
bobas Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 nieprawda 5 dni ja kładłem 15-go.
kamilgt Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 myślałem, że w ten sam dzień, 23.10 nakładaliśmy
_arek_ Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Ja po 105 mam ogólnie wrażenie, że trzeba było brać 476... Camel moglbys bardziej rozwinąć swoje wrażenie
W1Michal Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 panowie mam pytanie, mam DG 111, aquawax oraz fast clean. Ostatnio po umyciu auta zastosowalem w celu testowym co potrafi Aquwax. No i gały mi wyszly, nie mogłem uwierzyć że wosk w sprayu tak wyciągnął mi czerń oraz nadał takiego lustra. Pytanie teraz, czy po nałożeniu DG 111, warto psiknąć fast cleanem i potem Aquawaxem ? czy po prostu stosować Aquawax np co 3 mycia, a po prostu stosować po myciu sam fast clean ?
Administrator Evo Opublikowano 10 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Fast Clean po myciu do wspomagania suszenia i usunięciu waterspotów, Aquawax co 3-4 mycia dla wzmocnienia trwałosci.
W1Michal Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 ok, rozumiem. jak sam spray dał taki efekt, to nie wiem co będzie jak nałoże 111, psiknę fast cleanem i za jakiś czas aquawaxem. Jeszzce takie pytanie, po umyciu dać fast cleana i potem aquawax czy najpierw aquawax i na koniec fast clean ? pytanie drugie czy pod DG 111 moge użyć DJ lime prime ? czy są przeciwskazania ? mam akurat jeszcze pól buteleczki więc bym wykorzystał
bąku Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wysusz auto fast-cleanem i zapodaj aquawax. Co do DJ lime prime to stosowanie go pod sealanta jakim nie wątpliwe jest DG 111 mija się z celem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się