Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Deco, super robota! Bardzo fajna recenzja! :)

I od razu parę pytań;-)

Vinyl & Rubber Care, zastanawiam się nad tym preparatem, tylko ja chciałbym go używać do wnętrza i do uszczelek. Robiłeś nim może wewnętrzne plastiki, kokpit?

Sealant Extra Gloss Protection - czy możesz coś powiedzieć na temat trwałości tego produtku?

Car Glass Polish - jak pisałeś stosuje się go na czyste, wcześniej umyte szyby.

Jest to preparat nadający finalny wet look szybom ;) Usuwa smugi i niewidoczny nalot/brud/osad. Można to tak określić?

  • Odpowiedzi 529
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Vinyl & Rubber Care, zastanawiam się nad tym preparatem, tylko ja chciałbym go używać do wnętrza i do uszczelek. Robiłeś nim może wewnętrzne plastiki, kokpit?

Sealant Extra Gloss Protection - czy możesz coś powiedzieć na temat trwałości tego produtku?

Car Glass Polish - jak pisałeś stosuje się go na czyste, wcześniej umyte szyby.

Jest to preparat nadający finalny wet look szybom ;) Usuwa smugi i niewidoczny nalot/brud/osad. Można to tak określić?

 

Vinyl & Rubber Care zdecydowanie nadaje się do wnętrza i bardzo ładnie nabłyszcza plastiki.

 

Sealant Extra Gloss Protection co do trwałości to wiele zależy od przygotowania lakieru. Zdecydowanie należy go stosować po SPR lub w przypadku ciemnych samochodów UDS. Co do trwałości to wytrzymał mi od listopada do początku marca.

 

Car Glass Polish - można to tak określić, że jest to środek czyszcząco zabezpieczający szyby. Stosuje się go na szyby umyte po normalnym myciu i wysuszeniu samochodu.

Opublikowano
Vinyl & Rubber Care zdecydowanie nadaje się do wnętrza i bardzo ładnie nabłyszcza plastiki.
ma konstystenjcę płynną? Jest w formie psikacza...aplikujesz bezpośrednio na powierzchnię, czy najpierw na aplikator i wcierasz?
Co do trwałości to wytrzymał mi od listopada do początku marca.
jak dla mnie wynik bardzo dobry, tym bardziej że była/jest prawdziwa ciężka zima. Rozumiem, że samochód był normalnie/codziennie użytkowany? Ile było myć w tym czasie?
Opublikowano

Paweł, mam pytanie co do zdjęcia SZYBA PRZED - czy pionowe ślady to swego rodzaju zarysowania czy też zmatowienie od otwierania szyb czy po prostu brud ?

Opublikowano

MetalMagnes,

Vinyl & Rubber Care jest w formie psikacza i można aplikować bezpośrednio na plastik/gumę.

 

Z racji tęgiej zimy i możliwości mycia tylko na myjkach bezdotykowych samochód, na przełomie koniec listopada - początek marca był myty 3 razy.

 

Łukasz,

Co do zdjęcia zdjęcia SZYBA PRZED wydaje mi się, że to był brud/osad, który został po wyschnięciu samochodu

Opublikowano
Łukasz,

Co do zdjęcia zdjęcia SZYBA PRZED wydaje mi się, że to był brud/osad, który został po wyschnięciu samochodu

 

Myślałem, że to takie zarysowania matowe ;)

Opublikowano
Łukasz,

Co do zdjęcia zdjęcia SZYBA PRZED wydaje mi się, że to był brud/osad, który został po wyschnięciu samochodu

 

Myślałem, że to takie zarysowania matowe ;)

 

Całkiem możliwe, że otwierałem i zamykałem szyby, gdy one były jeszcze wilgotne i po wyschnięciu na słońcu osad się w taki sposób ufirmował, że wyglądało to jak zarysowania.

 

Może to dziwne co teraz napiszę ale mini ryski na szybach po zastowowaniu AG GP stają się mało zauważalne, one tam są ale jak by nie rzucają się w oczy.

 

Ja używam AG GP tylko 3-4 razy w roku do "codziennego" użytku stosuje Clina i ściereczkę. :mrgreen:

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam na imię Przemek, niektórzy forumowicze już mnie znają i zakupili u mnie preparaty firmy AUTOGLYM. Jako że zostałem zaproszony do tego tematu postanowiłem odpowiedzieć i zachęcić do zapoznania się z preparatami AUTOGLYM, które są naprawdę świetne. Dzięki ukończonemu szkoleniu z zakresu profesjonalnej autokosmetyki w siedzibie AUTOGLYM jestem w stanie rzetelnie odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości jak również doradzić przy zakupie. Jestem dystrybutorem AUTOGLYM więc istnieje możliwość zakupu u mnie preparatów bezpośrednio od producenta. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i czekam na pytania od was - obiecuję na wszystkie odpowiedzieć:)

 

Przemek

Opublikowano

Robota i efekty doskonałe :good:

ale nie katuj nas zdjęciami butelek specyfików stawianych bezpośrednio na lakierze :thumbdown::?

Jak już chcesz pokazać to postaw na jakiejś MF ;)

Opublikowano

PrzemekS26, mam AG Intensive Tar Remover. Środek ma dobra opinie, jednak w moim przypadku uzyskałem średnie rezultaty - po prostu plamy smoły nie chciały schodzić. Szczerze to pewnie dlatego, że jakoś specjalnie się nie przykładałem, po prostu przetarłem plamy szmatką nasączoną środkiem. Pytanie:

- jak stosować ten środek - nakładanie, wycieranie, ile możne być na lakierze, czy plamy należy jakoś nasączać, ogólnie co zrobić by osiągnąć zamierzony rezultat,

- czy po zastosowaniu należny go jakoś zmyć

- czy są jakieś przeciwwskazania do stosowania środka

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim!

Dluugo mnie nie bylo ale nawal pracy nie pozwala mi aktywnie uczestniczyc w forum, a napewno nieregularnie.

 

Dwa slowa tylko do Marcina odnosnie ITR-a.

aby srodek spelnil swoje zadanie w 100% nalezy naniesc go przy pomocy szmatki bawelnianej na wszystkie lakierowane elementy samochodu do wysokosci mniej wiecej klamek i pozostawic na ok. 5-6 minut, nastepnie nasaczyc intensywnie szmatke ponownie i delikatnie scierac resztki asfaltu lub kleju, ktory znajduje sie na samochodzie. Z mojego doswiadzczenia widze, ze tylko na starszych felgach alu jest wiekszy problem z usuwaniem taru.

Preparat bedzie praktycznie bezuzyteczny jesli zaaplikujemy go na samochod mokry swiezo po umyciu.

Co do przeciwskazan, prosze nie stosowac ITR-a na elementy platkiowe (listwy lustrka), ktor sa nie polakierowane bo istnieje ryzyko pozostawienia na nich bialych sladow i wtedy bedzie mogl tylko pomoc Bumper Care.

 

ps1. ITR moze byc na lakierze tak dlugo jaka jest potrzeba

ps2. Nie ma obowiazku mycia samochodu po uzyciu tego preparatu

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

strzema, Dzieki :!: Fajnie wiedziec o plastikach. Balem sie nanosic ITR na lakier a juz o zostawianiu go na dluzej wogule nie myslalem bo srodek smierdzi niemilosiernie.

ps2. Nie ma obowiazku mycia samochodu po uzyciu tego preparatu

Co w przypadku jesli nastepne bedzie glinkowanie, nie rozpusci to glinki?
Opublikowano

Ciesze sie, ze moge w jakis sposob pomoc.

Intensive Tar Remover, a potem cleay bar? Wporzadku, ITR po wytarciu bawelniana szmatka pozostawi na lakierze tylko mazy, ktore uwidaczniaja sie juz po odparowaniu produktu, wiec automatycznie nie ma prawa nic sie z glinka stac.

Moja metoda jest taka, ze po skonczeniu pracy z ITR "przelatuje" auto dookola microfibra i usuwam resztki mazów i dzialam dalej. ;)

Opublikowano
PrzemekS26, mam AG Intensive Tar Remover. Środek ma dobra opinie, jednak w moim przypadku uzyskałem średnie rezultaty - po prostu plamy smoły nie chciały schodzić. Szczerze to pewnie dlatego, że jakoś specjalnie się nie przykładałem, po prostu przetarłem plamy szmatką nasączoną środkiem. Pytanie:

- jak stosować ten środek - nakładanie, wycieranie, ile możne być na lakierze, czy plamy należy jakoś nasączać, ogólnie co zrobić by osiągnąć zamierzony rezultat,

- czy po zastosowaniu należny go jakoś zmyć

- czy są jakieś przeciwwskazania do stosowania środka

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

 

Miałem te same jak Ty odczucia co do ITR. Ostatnio walczyłem z autem, które przy progach i dolnych partiach drzwi wręcz usiane było kropkami asfaltowymi. ITR lałem na szmatkę i po prostu wcierałem w lakier. Nie byłem zadowolony z efektów.

Dopiero lektura forum DW uświadomiła mi jak należy stosować ten środek. Jest dokładnie jak pisze strzema, pozostawienie środka na ok 5 minut w moim przypadku pomogło znacząco, przy następnym kontakcie ze szmatką plamy schodziły praktycznie same.

 

Co do Autoglyma to testuje sobie ostatnio i mam już ulubione produkty, które na pewno będe stosował:

AG Glass Polish - dla mnie absolutny "must have" . Nazwa może nieco myląca, bo wg mnie nie jest to produkt stricte do usuwania rys z szyb. Usuwa natomiast wszelkie te zanieczyszczenia, którym nie dał rady płyn do szyb. Ba, nawet glinką nie dałem rady usunąć tego co usunął AG. Powierzchnia szyby po zastosowaniu jest gładka i lśniąca, aż musiałem zrobić porównanie 50/50 na szybie bo nie mogłem uwierzyć :)

 

AG Bumper Care - wg mnie rewelacja. Bajecznie się go aplikuje dzięki gęstej konsystencji.Nie jest tłusty, platiki chłoną go jak szalone. Największe wow zrobiłem po zaaplikowaniu go na wypłowiałe do szarości klamki zewnętrzne.

Ogromną zaletą jest fakt, żę woda nie zmywa tego środka z plastików przez co efekt czerni utrzymywany jest bardzo długo. Niezwykle wydajny środek.

Opublikowano
aby srodek spelnil swoje zadanie w 100% nalezy naniesc go przy pomocy szmatki bawelnianej na wszystkie lakierowane elementy samochodu do wysokosci mniej wiecej klamek i pozostawic na ok. 5-6 minut

Ile środka zyżemy na jedną taką operację? W jakiej ilości go nakładać? I czy po 5 minutach nie zaschnie?

 

I teraz pytanie do osób związanych z Autoglymem. Interesowałoby mnie porównanie Interior Shampoo i Vinyl & Rubber Care i HI-Foam Interior Shampo. Mają podobne zastosowanie;-) Ale do czego i jak optymalnie stosować każdy z tych produktów. Różnice itp.

 

Myślę, że temacie tym możnaby stworzyć coś na kształt poradnika Autoglyma. Osoby związane z Autoglymem opisywałyby jakiś produkt i radziły jak go optymalnie używać/wykorzystać;-) Zdjęcia mile widziane;-) Użytkownicy zadawaliby pytania, byłaby dyskusja itp.

Wiem, że na stronie Autoglyma są filmiki, ale są to raczej krótkie filmiki reklamowe;-)

Opublikowano

Ja stosuje AG od kilku lat,w zwiazku z tym,ze mam dostep do tych srodkow na co dzien,sa naprawde swietne..na poczatku kupowalem litr SRP za 28€ dzis kosztuje..13,46€,LCC(leather care cream) 6€...z 14€ i wiele wiele innych promocji i przecen.ceny tych produktow utrzymuja sie w PL na wysokim poziomie w stosunku do IE,GB i sa naprawde swietne!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Interior Shampoo i Vinyl & Rubber Care i HI-Foam Interior Shampo. Mają podobne zastosowanie;-) Ale do czego i jak optymalnie stosować każdy z tych produktów. Różnice itp.

Vinyl& Rubber do tworzyw i elementów gumowych. W atomizerze, Na bazie wody. Można stosować w normalnym stężeniu albo rozcienczyć wodą nawet w stosunku 1/4. (takie postępowanie dopuszcza producent) Wyższe stężenie sprawia , że powierzchnie jest bardziej błyszcząca.Można aplikować na wszelkie powierzchnie plastikowe a następnie przetrzeć szmatką lub spryskać szmatkę i potem przecierać powierzchnię. Również na gumowe elementy w komorze silnika., Dobre efekty daje na uszczelkach dzrzwi oraz na gumowych czystych dywanikach,

Interior shampo oraz Hi=Foam to środki typowo czyszczące, Pierwszy w atomizerze a drugi to pianka w areozolu. Oba do czyszczenia wszelkich powierzchni wewnątrz , czyszczą plastiki, boczki, tapicerkę itp. Pianka b,wydajna i praktyczna, Na kokpicie zostawia elegancki mat, Przy czyszczeniu tapicerki dobrze jest najpierw spryskać atomizerem a potem pianką i twardszą gąbką Po wyschnięciu odkurzyć. Doskonałe przy szybkim czyszczeniu wnętrza gdy mamy mamy niewiele czasu. Pianką doskonale odświeża się podsufitki. Piankę można stosować do wstępnego czyszczenia skóry.

 

ceny tych produktow utrzymuja sie w PL na wysokim poziomie w stosunku do IE,GB i sa naprawde swietne

Nie mogę się z tym zgodzić. Ceny w PL nie odbiegaja od tych na wyspach. Są nieco wyższe z prostej przyczyny, Trzeba to przywieźć. Promocje też są tylko trzeba troszkę poszperać , Nawet na tym Forum. A brak promocji podobnych do tych w GB jest powodowany brakiem AG na naszym rynku. Trudno sprzedawać np. Interior Shampo po 4 funty jeśli taka jest jego cena hurtowa. Tam jest to możliwe gdyż jeden-dwa produkty są w niższej cenie a reszta w normalnej. Taki sobie marketing, u nas też znany tyle, że u innych producentów,

Opublikowano

Pasta polerska Car glass Polish posiada w składzie mikro cząstki ścierne. które są na tyle małe,że pozwalaja uzywać produkt bez ograniczenia. Ich twardość jest niższa od tw szkła . Dlatego można wypolerowac szyby z tych nalotów, które nie schodzą po zastosowaniu płynu. W zasadzie dopiero ponałożeniu szmatką CGP na szybę widac ile jest na niej "niewidocznego" osadu.Przeznaczony jest wyłacznie na szyby. Na akryl , plexi itp jest inny preperat.

Opublikowano
Interior Shampoo i Vinyl & Rubber Care i HI-Foam Interior Shampo. Mają podobne zastosowanie;-) Ale do czego i jak optymalnie stosować każdy z tych produktów. Różnice itp.

Vinyl& Rubber do tworzyw i elementów gumowych. W atomizerze, Na bazie wody. Można stosować w normalnym stężeniu albo rozcienczyć wodą nawet w stosunku 1/4. (takie postępowanie dopuszcza producent) Wyższe stężenie sprawia , że powierzchnie jest bardziej błyszcząca.Można aplikować na wszelkie powierzchnie plastikowe a następnie przetrzeć szmatką lub spryskać szmatkę i potem przecierać powierzchnię. Również na gumowe elementy w komorze silnika., Dobre efekty daje na uszczelkach dzrzwi oraz na gumowych czystych dywanikach,

Interior shampo oraz Hi=Foam to środki typowo czyszczące, Pierwszy w atomizerze a drugi to pianka w areozolu. Oba do czyszczenia wszelkich powierzchni wewnątrz , czyszczą plastiki, boczki, tapicerkę itp. Pianka b,wydajna i praktyczna, Na kokpicie zostawia elegancki mat, Przy czyszczeniu tapicerki dobrze jest najpierw spryskać atomizerem a potem pianką i twardszą gąbką Po wyschnięciu odkurzyć. Doskonałe przy szybkim czyszczeniu wnętrza gdy mamy mamy niewiele czasu. Pianką doskonale odświeża się podsufitki. Piankę można stosować do wstępnego czyszczenia skóry.

 

ceny tych produktow utrzymuja sie w PL na wysokim poziomie w stosunku do IE,GB i sa naprawde swietne

Nie mogę się z tym zgodzić. Ceny w PL nie odbiegaja od tych na wyspach. Są nieco wyższe z prostej przyczyny, Trzeba to przywieźć. Promocje też są tylko trzeba troszkę poszperać , Nawet na tym Forum. A brak promocji podobnych do tych w GB jest powodowany brakiem AG na naszym rynku. Trudno sprzedawać np. Interior Shampo po 4 funty jeśli taka jest jego cena hurtowa. Tam jest to możliwe gdyż jeden-dwa produkty są w niższej cenie a reszta w normalnej. Taki sobie marketing, u nas też znany tyle, że u innych producentów,

Tak czy inaczej ,zeby do nich w .pl dotrzec trzeba sporo jak na warunki polskie zaplacic,za przesylki itp....i trzeba cos z tym zrobic:)

Opublikowano

Damy rade! Juz wkrotce bedzie kulturalna sprzedaz i dystrybucja na wysokim poziomie!

Ze 100%-ym asortymentem Retail Range i Prof Range!

Cierpliwosci! ;)

Opublikowano

Ostatnio byl poruszany temat usuwania asfaltu z powierzchni lakierowanych. Z uwagi na to, ze wczoraj spedzilem caly dzien na doprowadzaniu mojego vana do blasku zrobilem foto co sie dzieje z asfaltem po uzyciu ITR-a i upływie 4 minut od jego uzycia.

A obok butelki rekomendowane perfect polishing cloth do oczysczenia lakieru, polerowania itd. - ps do jednego z odwiedzajacych to forum - To nie jest pielucha! ;)

 

s73r4138.th.jpg

 

s73r4139.th.jpg

Opublikowano
ps do jednego z odwiedzajacych to forum - To nie jest pielucha! ;)

 

A to do mnie :)

 

Hmmm no nie jest to pielucha ale jakość wykończenia mogłaby być lepsza to moje strasznie się strzępią i prują.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.