Skocz do zawartości

Monitor 24/27 do obróbki zdjęć - doradźcie


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy,

 

Szukam dla znajomej monitora do obróbki zdjęć. Najlepiej 27, ale może też być 24'. Budżet 2, z możliwością rozszerzenia do 3k.

 

Czy ktoś z Was może siedzi w branży i mógłby coś doradzić? Ja niestety nie znam się na tym ani nic.

 

Z góry bardzo dziękuję!

 

Wyryte w skale z S20 FE 5G

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eizo CS2420 to najlepsze co może kupić w tym budżecie. Żadne Benqi, Philipsy itd które niby są monitorami do pracy z kolorem nie są wartę nawet chwili zastanawiania się nad nimi. Skalibrowany CS2420 to spokój na kolejne 5-10 lat. Takie moje zdanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem dziś z grafikami (pracuję w agencji reklamowej) Ich zdanie jest takie, że nie wszystko co ma Eizo w nazwie się nadaje do grafiki. Eizo do grafiki zaczynają się od 7 tysi. Polecają Asusa. Fabrycznie ma skalibrowane kolory i jest 5 lat gwarancji

https://www.asus.com/pl/displays-desktops/monitors/proart/proart-display-pa279crv/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MMCzysci, polecam testy Stilgara na kanale Morele. Przeprowadza jedne z najbardziej rzetelnych testów monitorów na polskim Youtubie. Z pomocą jego testów na pewno uda się coś znaleźć 😉 

Sam zmieniłem, dzięki jego testom model docelowy, który trafi na moje biurko 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slovak, dzięki, nie znałem. Podrzucę
@AndrewZS, dzięki również, ale mówili coś konkretniej, tzn. dlaczego się nie nadaje? Nie neguję w żaden sposób ich zdania, chciałbym się tylko dowiedzieć. 7k to nie budżet na tę skale działalności Asusa też podlinkuję.

Wyryte w skale z S20 FE 5G



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadałem o tym konkretnym modelu wspomnianym na forum i tak: model sprzed kliku lat, mała rozdzielczość i ma 24". Wspomniany Asus ma 27" i mieści się z zadanym budżecie, a Eizo nie