sparco0 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Zarzucilem jeszcze na ufo na dogorywające uk3.0, dobrze siada 6 1 1
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2023 18 godzin temu, sparco0 napisał(a): 3h po aplikacji na żywo jakby jeszcze lepiej szkliło Kultowy Civic. Wspaniały samochód. Mam Accorda Aerodecka z tej epoki, tego z podnoszonymi lampami, 86. Od wielu lat stoi i czeka na odbudowę. Może w końcu się doczeka, a warto bo to świetne i bezawaryjne auto. 870 000 km i oleju nie barł. W latach 90 tych zrobiłem ponad 400 000 km i nigdy mnie nie zawiodl. A tym bardziej jak widzę tego Civica to od razu serce szybciej zabiło i trzeba by się wziąć za odbudowę już. Tylko ciągle nie ma czasu. Pozdrawiam, Grzegorz 3 1
przemas.p Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Jeśli masz prawie całą butlę, prześlij nam ją proszę (adres wyślę na priv). Do przesyłki dołącz adres na który mamy wysłać zaktualizowany produkt. Pozdrawiam, Grzegorz Dzięki Grzegorz, wiadomość poszła na PWWysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
przemas.p Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2023 W miniony weekend umyłem wóz więc kolejny update. 14 dni od aplikacji i 1500km , duża część przebiegu to autostrady . Show Cars jeszcze siedzi . Po samym prewashu ADBL Yeti hydro było całkiem ok. Maska prawie bez zmian , doły przednich drzwi oraz błotników mają się najgorzej ale nadal tam jest. Lewa strona gdzie poszedł na lakier bez zabezpieczenia już słabiutko ale coś się jeszcze broni. Krople też już trochę gorsze niż poprzednim razem. Po samym prewashu Tu już po myciu właściwym A tak krople wyglądały już na brudnym aucie bo po kolejnych 700km (trasa) Tbc 3
grechut Opublikowano 2 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2023 Witam, dzięki uprzejmości @NEOXAL EUROPE dostałem do przetestowania boostera. Długo się zastanawiałem kiedy go zaaplikować i wreszcie nadszedł czas. Auto umyłem tradycyjnie Neoxalem 737 z PA, przetarłem delikatnie dąbką, poczym spłukałem, osuszyłem ręcznikiem i zabrałem się do aplikowania. Przed aplikacją nie robiłem żadnej dekontaminacji chemicznej/mechanicznej. Potrzebowałem czegoś co zabezpieczy mi lakier do czasu aż będzie czas na grubsze akcje ( pełna dekontaminacja, cleaner, powłoka itp.. ) Na początku chciałem zaaplikować boostera na słońcu, jednak po przeczytaniu instrukcji, wjechałem w cień Zaczynamy Aplikacja na ciemną stronę MF + dotarcie jasną. Aplikowałem na gruuubo. Na koniec wrzuciłem zdjęcie ile zeszło mi towaru. Tutaj na pierwszy test poszła maska, zrobiłem połowę, docieranie i druga połowa. Produkt jest bezobsługowy i bezproblemowy, Spokojnie poźniej robiłem po elemencje i docierałem na spokojnie. Lampy też dostały boostera. Plastiki na lusterkach? Dajemy Słupki? Naturlanie. Szklany dach? Jedziemy. Listwy? Jedziemy Lampy tył Tu na dolne listwy Tak jak wspomniałem - aplikowałem na grubo. Produktu zostało tyle Foto po aplikacji Krótkie podsumowanie. Produkt zdecydowanie user friendly - nie potrzeba się obawiac czy psiknie się na plastik, chrom czy lakier - bez problemu się wypracuje i dotrze. Śliskość lakieru przeciętna patrząc na wcześniejsze produkty Neoxala ale co zauważyłem to bardzo fajne hydro oraz odpychanie kurzu. Auto ma mało brudzący się kolor ale po aplikacji QDka brudzi się po prostu jeszcze mniej :). Psikałem na prawdę na bogato - na instrukcji napisane że 1 psiknięcie na element, jedno na fibrę. Ja robiłem 3 na 3. Chciałem przetestować jak się zachowa jeśli przegniemy z towarem - nie było żadnego problemu. Dalej będę updateował sytuację. Zobaczymy ile posiedzi jako samodzielna "powłoka " Dzięki @NEOXAL EUROPE za możliwość przetestowania. 7 1
R3AVER Opublikowano 4 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2023 UPDATE 04.05.2023 Wczoraj to jest 03.05.2023 przyjechałem obiektem testowym na sprawdzenie jak produkt sobie radzi. Aplikacja popełniona 25.03 czyli minęło ponad miesiąc od aplikacji nowej wersji ShowCara. Przebieg od momentu aplikacji na foto niżej W międzyczasie dwa razy widziało myjnie bezdotykową - piana a potem dokładne spłukanie Wczoraj wleciała piana citrus foam od cleantecha (stara wersja) a do mycia właściwego użyłem Neoxala 737 -> 100 ml na 10 l wody Ku mojemu zdziwieniu praktycznie wszędzie tafla, gdzieś tam się broni ale widać że bardzo słabiutko z hydro. Filmiki z hydro: Co ciekawe na grillu gdzie aplikowałem produkt oraz na listwach/słupkach a'la black piano między bocznymi drzwiami, zrzut wody jest nadal całkiem przyzwoity. W kontekście zerowego hydro mam tutaj pewien zgrzyt gdyż nie wiem za bardzo jak pozycjonować ten produkt, bardziej jako qd czy jako faktyczny sealant/booster do powłok. Jak na przejechane 1000km w nieco ponad miesiąc w kategorii zwykłego QD, który gdzieś tam jeszcze daje o sobie znać to wynik nie najgorszy. Natomiast w kontekście sealantu, no to tutaj wypada całkiem słabo. Warunki przez te ostatnie parę tygodni mieliśmy róźne ale nie były tez jakieś mega ciężkie. Są produkty, które na tym aucie tez praktycznie bez żadnego specjalnego przygotowania (tylko prewash i umycie na 2 wiadra) potrafiły poleżeć te 2 miechy w sezonie zimowym gdzie auto praktycznie nie było myte -> Auto Graph Sapphire czy Gyeonowy wet coat. Po umyciu i osuszeniu ponowiłem aplikację na cały samochód Idzie już mam nadzieję lato, warunki trochę lżejsze, będzie więcej chęci na częstsze mycie, wiec pewnie dłużej posiedzi ten zawodnik 1 1
przemas.p Opublikowano 14 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2023 Wczoraj wskoczyło kolejne mycie BMW . Od poprzedniego minęło już 2 tygodnie więc był to już najwyższy czas. 5 tygodni i 2900km od aplikacji . Dla mnie ten test już się zakończył , doły drzwi oraz przedniego błotnika padły , nie powiem że całkowicie bo jeszcze próbował się bronić ale nie jest to już poziom zabezpieczenia z którego byłbym zadowolony. Już 2 tygodnie temu korciło żeby coś na to położyć no ale jak test to test. Myślę że 2500km to taki max , w moim przypadku 2/3 tego przebiegu zrobione na autostradach . Podsumowując : Aplikacja szybka i łatwa, przyciemnia i maskuje dając przy tym fajny połysk. Jako samodzielne zabezpieczenie wypada tylko trochę gorzej niż jako booster ale trochę krótko siedzi w obu przypadkach .NA deklarowane 6 miesięcy moim zdaniem nie ma szansy . Będę do niego wracał bo robi robotę ale w połączeniu z szamponem SiO2 wtedy może być fajnie i może da radę posiedzieć te 2 miesiące . https://youtube.com/shorts/jFNtkcsKvps?feature=share Pozdro 600 2 1
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 15 Maja 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2023 Szanowni Państwo, Serdecznie dziękujemy za udział w teście. Jego celem było sprawdzenie poprawy trwałości Show Cars-a, co udało nam się osiągnąć. Niestety, mimo deklaracji, trwałość produktu uległa pogorszeniu z powodu jednego z komponentów, który nie spełniał określonych parametrów. Jednakże, zastosowaliśmy zamiennik, co pozytywnie wpłynęło na sytuację. Mimo to, na etapie przekazania produktu do testów nie udało nam się osiągnąć poprzedniego poziomu trwałości. W międzyczasie jednak dopracowaliśmy recepturę, która znacznie poprawiła tę kwestię. Niemniej jednak, postanowiliśmy usunąć z etykietę informację o trwałości powyżej 6 miesięcy. Umieściliśmy produkt na półce wśród Quick Detailer-ów o podwyższonej trwałości, z funkcją boostera dla powłok i wosków. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za pomoc w przetestowaniu oraz za rzetelne relacje. Drodzy Koledzy, zwracamy się tu do Autorów powyższych relacji z testów. W tym miejscu chcielibyśmy zaproponować Wam, przetestowanie naszej zremasterowanej powłoki 111 Coating. W tym celu otworzymy nowy wątek. Ze względu na Wasze profesjonalne podejście do przeprowadzania testów, zależy nam, aby to właśnie Wy przetestowali nasz produkt. Dzisiaj lub jutro otworzymy nowy wątek z nowym testem. Bardzo prosimy o wzięcie udziału. Wybór waszych zgłoszeń jest zagwarantowany. Nowe Neoxal 111 Coating ma cechy game changera. To powłoka ceramiczna aplikowana na sucho. Jedną z jej głównych cech jest łatwość aplikacji. Można ją bez pośpiechu nałożyć na cały dach lub maskę, i równie spokojnie dotrzeć. Charakteryzuje się dużym przyciemnieniem, połyskiem, hydrofobowością, twardością i trwałością. Tymczasem wątek testu Show Cars-a w jego głównej części uważamy za ukończony. Mile widziane będą jednak dalsze wpisy i relacje. Bardzo dziękujemy. Pozdrawiamy, Zespół Neoxal Europe, Grzegorz Baczyński. 1 1
Marcin Opublikowano 15 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2023 3 godziny temu, NEOXAL EUROPE napisał(a): Szanowni Państwo, Serdecznie dziękujemy za udział w teście. Jego celem było sprawdzenie poprawy trwałości Show Cars-a, co udało nam się osiągnąć. Niestety, mimo deklaracji, trwałość produktu uległa pogorszeniu z powodu jednego z komponentów, który nie spełniał określonych parametrów. Jednakże, zastosowaliśmy zamiennik, co pozytywnie wpłynęło na sytuację. Mimo to, na etapie przekazania produktu do testów nie udało nam się osiągnąć poprzedniego poziomu trwałości. W międzyczasie jednak dopracowaliśmy recepturę, która znacznie poprawiła tę kwestię. Niemniej jednak, postanowiliśmy usunąć z etykietę informację o trwałości powyżej 6 miesięcy. Umieściliśmy produkt na półce wśród Quick Detailer-ów o podwyższonej trwałości, z funkcją boostera dla powłok i wosków. Od kiedy u Was jest już w sprzedaży ta poprawiona wersja (dopracowana receptura) ?
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 15 Maja 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2023 29 minut temu, Marcin napisał(a): Od kiedy u Was jest już w sprzedaży ta poprawiona wersja (dopracowana receptura) ? W naszym sklepie który oddelegowuje do Allegro sprzedajemy produkt po najniższej aktualizacji.
analyzator Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE serio kolejna wersja? Wasze qd zmieniają się częściej niż pogoda. 10
menior Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE szkoda ze za wasze testy i eksperymenty musi placic klient
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 16 Maja 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 41 minut temu, menior napisał(a): @NEOXAL EUROPE szkoda ze za wasze testy i eksperymenty musi placic klient Dziękuję za przesłaną wiadomość. Rozumiem Twoje obawy i chciałbym wyjaśnić, dlaczego czasami testy i eksperymenty mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla klienta. Testowanie i eksperymentowanie są nieodłącznymi elementami procesu rozwoju i doskonalenia naszych produktów. Dzięki nim jesteśmy w stanie zidentyfikować potencjalne problemy, zoptymalizować funkcjonalności i dostosować nasze oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Wprowadzając nowe funkcje lub innowacje, musimy upewnić się, że są one skuteczne i niezawodne. Testy i eksperymenty pomagają nam sprawdzić, jakie są efekty wprowadzanych zmian, a także ocenić, jak klient będzie na nie reagował. To pozwala nam dostosować nasze rozwiązania i zapewnić jak najlepsze doświadczenia dla naszych użytkowników. Choć rozumiem, że koszty testów mogą być uciążliwe, chcielibyśmy zapewnić, że dążymy do zwiększenia wartości, jaką otrzymują nasi klienci. Dzięki tym testom i eksperymentom dążymy do udoskonalenia naszych produktów, aby spełniały i przewyższały Twoje oczekiwania. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące konkretnych kosztów związanych z testami, jestem dostępny, aby Cię poinformować i odpowiedzieć na Twoje pytania.
menior Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE mi chodzilo o to ze wprowadzacie na rynek produkty jak sie okazuje(i co sami przyznajecie) wadliwe nie do konca sprawdzone,klient kupuje i placi za to zebyscie mogli sie przekonac ze jest z nim cos nie tak i dalej go ulepszać.....innymi slowy to ja płacę za wasze testy 1
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 16 Maja 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 Rozumiem Twoje rozczarowanie i chciałbym przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogłeś doświadczyć. Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów które spełniają oczekiwania naszych klientów. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek jest nieodzownym procesem, który ma na celu wykrycie i rozwiązanie potencjalnych problemów. Mimo że dokładnie testujemy nasze produkty, czasami niektóre wady mogą ujawnić się dopiero w warunkach rzeczywistego użytkowania. Twoje opinie i informacje zwrotne są niezwykle cenne dla nas. Dzięki nim możemy identyfikować i rozwiązywać problemy, aby nasze produkty były coraz lepsze. Twój wkład pomaga nam ulepszać nasze rozwiązania i dostosowywać je do Twoich potrzeb. Chociaż rozumiem, że płacenie za produkty, które nie działają tak, jakbyś oczekiwał, może być frustrujące, zapewniam Cię, że nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych procesów, aby minimalizować występowanie wad i zapewniać wysoką jakość. Jeżeli masz jakiekolwiek dalsze pytania lub chciałbyś podzielić się konkretnymi uwagami dotyczącymi naszych produktów lub usług, jestem tutaj, aby Cię wysłuchać i podjąć wszelkie działania, które będą konieczne, aby rozwiązać Twoje obawy. Dziękuję za wyrażenie swoich opinii. 1
Marcin Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE jezeli uważacie ze Wasze produkty które były w ofercie posiadały jakieś tam wady to proszę zwróćcie klientom koszty ich zakupów lub wymiencie na produkty bez wad (prawo konsumenckie sie kłania), bo takie przepraszanie w kolko nic nie daje. 4
analyzator Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE zwykle tak jest, że koszty R&D ponosi firma. Tutaj kolejny raz jesteście zaskoczeni właściwościami produktu i odkrywacie co nie działa. Testy wykonał klient. Już przy poprzednich sytuacjach wspominaliście o rozowju i testach i średnio w to wierzyłem a teraz już zupenie nie wierzę. Po prostu. Nie chcę dokuczać ale macie to zero ogarnięte po prostu i klient nie wie co kupuje. Loteria i kolejne deklaracje. 5
polll Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 Napisałem to w innym waszym temacie ale przekleję tu.... Wg mnie słabo jest sprzedawać produkt nieprzetestowany. Częste zmiany składu też o tym świadczą. Może warto poświęcić więcej czasu na testy wewnętrzne i dopiero sprzedawać gotowy FINALNY produkt. Nałożyłem wasze powłoki znajomemu i co mam mu teraz powiedzieć że nałożyłem mu coś co nie działa albo jest niekompletne? Wszystkie produkty kupowałem, nie zapisywałem się na testy i powiem szczerze czuje się trochę wyrolowany... 2
menior Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 @Marcin producent sie niby zadeklarował ze wymieni wadliwy produkt,w praktyce wyglądało to tak ze po skontaktowaniu sie uslyszalem ze jest to tylko i wyłącznie ich dobra wola i moge wyslac im wadliwy produkt(domyslam sie ze na mój koszt....) po czym mam czekać az laskawie wyślą mi nowy.....
marcineke Opublikowano 16 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2023 No to ja stanę trochę w obronie firmy, zakupiłem kilka produktów i pierwszy jaki otworzyłem to powłoką nr 12. Okazało się że butelka była nie dokręcona i przy szyjce skorupa zaschniętej powłoki, nie zauważyłem ubytku jakoś powłoki. Napisałem z pytaniem do Grzegorza czy ta powłoką się nie zutylizowała to usłyszałem że póki jest płynna to jest dobra ale wyśle nową sztukę skoro ta miała wadę , dodatkowo otrzymam na testy powłokę 111 gratis.... Jutro odbieram paczkę , tak ma wyglądać obsługa firmy....a produkty .....wypowiem się za tydzień .....
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 17 Maja 2023 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2023 15 godzin temu, polll napisał(a): Napisałem to w innym waszym temacie ale przekleję tu.... Wg mnie słabo jest sprzedawać produkt nieprzetestowany. Częste zmiany składu też o tym świadczą. Może warto poświęcić więcej czasu na testy wewnętrzne i dopiero sprzedawać gotowy FINALNY produkt. Nałożyłem wasze powłoki znajomemu i co mam mu teraz powiedzieć że nałożyłem mu coś co nie działa albo jest niekompletne? Wszystkie produkty kupowałem, nie zapisywałem się na testy i powiem szczerze czuje się trochę wyrolowany... Wszystkie nasze produkty, w tym powłoki Neoxal, są starannie opracowane i nie ma się czego obawiać. W przypadku problemów, jakie wystąpiły z Neoxal Show Cars Quick Detailer Booster, zostały one już naprawione. Dodatkowo, darmowe próbki poprawionego produktu zostały przekazane do weryfikacji przez niezależnych użytkowników. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że jakość naszych produktów jest naszym najważniejszym priorytetem.
analyzator Opublikowano 17 Maja 2023 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2023 @NEOXAL EUROPE produkt jest na rynku w kolejnej wersji, jednocześnie jak słyszę prowadzicie testy. Testy mają to do siebie że nie zawsze wychodzą na plus. Problem był z trwałością, nie? obawiam się że w tydzień nie przetestujecie czy siedzi 6 miesięcy rozumiem, że wierzycie, że siedzi dłużej a na wszelki wypadek z opakowania zdjęto deklarację trwałości. To jest takie yolo. Wiem że nie macie skali ale nieraz przywołuję historię autoglyma, który nowe butelki testował ponoć dwa lata. Czy bilthambera. Zrobili woski czy QD pod swoją specyfikację. Za pierwszym razem dobrze. Pewnie było dużo iteracji i testów, żeby wypuścić ukończony produkt. Kończę w tym temacie, nie chcę być negatywny ale też nie o to chodzi, żeby sobie cukrować a mówić jak jest. 3 1 1
t.sienkiewicz91 Opublikowano 3 Stycznia Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia Cześć i czołem w Nowym Roku wczoraj wpadło mi w ręce Audi na którego masce były testowane dwie wersje produktu @NEOXAL EUROPE Show Cars. Testy miały miejsce pod koniec marca i po umyciu maski jakie było moje zdziwienie (myślałem, że obu produktów nie ma), że na połowie maski jednak coś siedzi! Spójrzcie sami, po lewej wersja 1 (jesień 2022), po prawej wersja 2 (marzec 2023). Normalnie nie mam więcej pytań 5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się