xadamx Opublikowano 26 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2023 6 godzin temu, Cleantle napisał(a): @xadamx pracujemy nad nowym. Chcemy wyeliminować kwas fluorowodorowy ze składu. Ale znacie to powiedzenie, że lepsze jest wrogiem dobrego?
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2023 @xadamx to w takim razie po co Cleantle robiliśmy jest lepsze w działaniu niż stare produkty
xadamx Opublikowano 27 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2023 Godzinę temu, Cleantle napisał(a): jest lepsze w działaniu niż stare produkty Oby i tutaj tak było
Mr.Wolf Opublikowano 27 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2023 @Cleantle w wolnej chwili przetestuję, bo mam bańkę Waszego TFR. Pacjent też się godny znajdzie - zimowe koła, a dokładniej opony od wewnętrznej strony. Pół roku zarastania jesiennym i zimowym syfem. Miałem je ogarnąć już jakiś czas temu, ale ciągle coś innego do roboty. Porównam z dedykowanym produktem od ADBL. Gdyby doczyszczał na porównywalnym poziomie byłoby mega. Zawsze to jeden produkt mniej potrzebny. Wnioski przedstawię w odpowiednim wątku. 1
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2023 @Mr.Wolf ok dawaj znać! TFR w koncentracie, jedynie co że będzie się chyba mniej pienił niż dedykowany do opon ale to też sprawdzisz w teście. Pamiętaj też żeby TFR sobie na tej oponie troszkę poleżał. 1
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 5 Marca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Marca Zobaczcie na poniższy test. 2 produkty mocno zasadowe - Dimer i nasz Tire and Wheel Cleaner. Obydwa użyte w koncentracie. Spójrzcie jakie spustoszenie robi jeden produkt po 30 sek, a drugi nawet po 1min nic Kolejny raz przypomnę! pH nie mówi nam o bezpieczeństwie produktu, a skład. Tutaj moment wylania Tire and Wheel Cleanera na polerowaną felgę A tutaj po 1 min i po wyschnięciu: 5 1
MikeLBN Opublikowano 5 Marca Zgłoś Opublikowano 5 Marca Jakieś dziwne to porównanie.. Co w tym dziwnego, że produkt zastosowany niezgodnie z zaleceniami producenta robi szkody, czy nie działa jak powinien. Poza tym: 1) Według waszej strony Tire&Wheel Cleaner jest produktem RTU "z możliwością rozcieńczania", bez żadnej informacji o stężeniu 2) Nikt normalny nie myje Dimerem w koncentracie. Według producenta "Mycie podwozi, kół 1:6-10" - z produktem w takim stężeniu takie porównanie było by jak kolwiek rzetelne 2
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 5 Marca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Marca @MikeLBN tu nie chodzi o pokazanie ze tire nic nie robi a dimer robi. Chodzi o pokazanie ze pH nie mówi o bezpieczeństwie produktu. Obydwa produkty są mocno zasadowe. Robiliśmy też test w niższym stężeniu(1 do 10) dimer- efekt ten sam tylko trzeba było poczekać parenasie sekund dłużej - chodzi o to że produkt wchodzi w reakcje z powierzchnia l. Na szkoleniu w motogo użyliśmy także Industrial Degreasera na tej samej feldze bez rozcienczenia - produkt który potrafi doczyscic jeszcze po dimerze. Także nie zostawił żadnego śladu na feldze mimo pH 12.5 w koncentracie i większej mocy czyszczącej od dimera. Ponowimy test z Industrialem bo nie zrobilismy fotek i wrzucimy do tematu 3
arlid Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia Zapytam, chociaż to pewnie głupie pytanie. Jak bezpieczny jest dla lakierowanych felg i zastosowaniu przez laika? Auto jest nowe, i wolałbym uniknąć skoku ciśnienia jak wyjdą burchle albo zejdzie czy odbarwi mi lakier na felgach. Jak się domyślam najbardziej niebezpieczny byłby pewnie kwas, a najmniej neutralne pH, ale czymś czyścić musi, bo musi mieć "siłę". I szczerze mówiąc podchodzę trochę z doza strachu i niepewności.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 11 Sierpnia Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @arlid pH nie ma większego znaczenia, liczy sie to co jest w skladzie. Jak wyżej na załączonych zdjęciach na gołym aluminium nic nie zrobil. Lakierowane felgi to normalne felgi które są w 90% aut i sa bardziej odporne niż te z gołego aluminium więc tym bardziej tutaj nie ma co się stać złego. 2
arlid Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @Cleantle Wow, nie spodziewałem się odpowiedzi w niedzielę Skoro producent twierdzi, że będzie bezpiecznie, a userzy "lajkuja", to czyli mogę śmiało zamawiać z tego co widzę i działać. Z ciekawości wezmę też TFR i zobaczymy najpierw na rowerze jak to wyjdzie, rower tańszy do psucia Pozdrawiam
zeea Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @arlid pierwszy co zrób to wyczyść koła i nałóż sobie ceramikę. Później możesz je myć czym dusza zapragnie i będzie o wiele szybciej i prościej 2
menior Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @arlid ja bym dodal aby unikac uzywania chemi(jakiejkolwiek) na nagrzanych felgach a tym bardziej na sloncu
arlid Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @zeeaJeszcze nie dotarłem do takiego doświadczenia, aby coś takiego położyć. Chyba jeszcze trochę przede mną prac, zanim by mi się udało. @meniorTak tak, to wiem. I tak myje auto zawsze praktycznie pod wieczór lub z samego rana jak jeszcze nie ma słońca wysoko. Niemniej dzięki za przypomnienie.
zeea Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @arlid a uwierz mi że warto. Nie jest w tym nic trudnego. Jak jesteś ze Śląska to mogę pomóc
luk45z Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia @arlid Jeśli radzisz sobie z tarem, deironizerem i glinką to położenie powłoki na felgi to najmniejszy problem Jak je dobrze doczyścisz i robisz dla siebie to moim zdaniem i bez polerowania felg się obejdzie, tylko nie nastawiaj się na maksymalną trwałość a np 2/3 deklarowanej wartości. Tym bardziej, że np w Admire każde źle dotarte miejsce świeci pod UV i naprawdę nie da się popełnić błędu. Zresztą na początku lepiej ćwiczyć na swoim niż czyimś
Gardor Opublikowano 11 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 10 minut temu, luk45z napisał(a): Tym bardziej, że np w Admire każde źle dotarte miejsce świeci pod UV Jaką masz latarkę? W dniu 5.03.2024 o 19:10, Cleantle napisał(a): Ponowimy test z Industrialem bo nie zrobilismy fotek i wrzucimy do tematu Czekam na fotki
w0jta5 Opublikowano 12 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 23 godziny temu, arlid napisał(a): Z ciekawości wezmę też TFR i zobaczymy najpierw na rowerze jak to wyjdzie, rower tańszy do psucia Uważaj na anodowane lagi amortyzatorów. 1
Mr.Wolf Opublikowano 12 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia TFR do mycia roweru to bardzo średni pomysł. Czym to później planujesz dobrze wypłukać? Tylko nie pisz, że myjką ciśnieniową. Ta wpychając samą wodę w łożyska potrafi zrobić spustoszenie, a jak dołożysz do tego zasadowy TFR to już w ogóle rzeźnia wyjdzie.
marcineke Opublikowano 12 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia @Mr.Wolf na wiosnę syn dostał markowy fajny rower który mocno był "zastany," z zepsutą manetką przerzutek....a że był za darmo to dostał nowe manetki i przegląd...ale jak go przywiozłem i zobaczyłem minę syna gdzie rower biało niebieski nawet nie przypominał białego to w ruch poszedł Cleantle Industrial Degreaser 1:10 , mocne zabrudzenia pędzelek koncentratem , identycznie jak czyszczę komorę silnika, opłukane wodą że szlaufa i rower w 30 minut wyglądał jak nowy....po 2 tygodniach wylądował na serwisie nic gość nie mówił że musiał dodatkowo wymieniać, jeździ cały sezon i ma się dobrze...a ID mocno zasadowy jest....albo miałem szczęście albo zasada nie taką straszna. TFR z Cleantle jest słaby,za to bezpieczny,w zimie sporo używałem Ewocar Alk bo jest tani, mocny i wydajny ale do super bezpiecznych raczej bym go nie zaliczył, wystarczy koncentrat wylać na rękę to podczas mycia pod wodą robi się taki dziwny filtr.Butelke PET w 24h przegryza bez problemu.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 12 Sierpnia Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia @Mr.Wolf oj powielacie bez sensu mity. Zasada zasadzie nie równa, nie pH jest miernikiem agresywności produktu tylko sklad. Co lepsze neutralny deironizer więcej szkód zrobi niż nasze zasadowe produkty - właśnie ze względu na sklad. w ewocar napchane jest wodotlenku sodu na potęgę ( polecam sprawdzic karte charakterystyki) gdzie wszelakie produkty truck maja go nawet mniej. W naszych produktach nie znajdziecie go w ogóle. Wysokie pH jest uzyskiwane w inny sposób i nie ma związku z agresywnością. 1
Mr.Wolf Opublikowano 13 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia @marcineke wyczyściłeś rower używając zdrowego rozsądku to nic się nie stało. Wiesz zapewne jakby to zrobił typowy Kowalski z myjką ciśnieniową w domu lub na bezdotyku. Na pewno nie bez znaczenia był też fakt, że rower jest markowy. W tańszych konstrukcjach jakość montażu tj. braki smaru w supporcie, łożyskach sterów powodują ich szybką destrukcję, ponieważ nie jest to hermetyczne środowisko i tylko ten napaćkany smar jest barierą przeciw dostaniu się wody. Tanie piasty w kołach niby z uszczelnieniem puszczają wodę aż miło, a teoretycznie nie powinny. To nie jest tak, że po jednym, dwóch myciach będzie po sprawie. To jest proces, a agresywne mycie go przyspiesza. @Cleantle oczywiście zdaję sobie sprawę, że skład, a nie pH jest wyznacznikiem agresywności. Moja wypowiedź miała na celu ostrzeżenie przed korzystaniem z tego typu chemii, nawet jeśli jest bezpieczna w swojej kategorii. Skoro Wasz TFR działa to znaczy, że jeśli dostanie się tam gdzie nie powinien to przyspieszy wypłukanie smaru.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 13 Sierpnia Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia @Mr.Wolf ale TFR to nie produkt do usuwania smaru, a sam w sobie smar pod wpływem wody po jakimś czasie się i tak wypłucze lub odparuje dlatego trzeba go co jakiś czas uzupełniać. Dlatego nie ma co generalizować. Na spokojnie TFR'em naszym można myć rowery. Na temat innych tfr nie będę się wypowiadał bo jest to zależne od składu. Idealnym produktem do usuwania smaru będzie właśnie Industrial Degreaser który usuwa lub wspomaga usuwanie smarów i olejów.
arlid Opublikowano 15 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia @Mr.Wolf nie dopisałem, że jako rower miałem na myśli samą ramę. Pozostałe części roweru są oddzielnie Czekają na montaż. Więc pomyślałem, że przetestuję na ramie 1
maciek-drummer Opublikowano 12 Października Zgłoś Opublikowano 12 Października Czy napotkał ktoś z Was problem z przeciekającą butelką? Wylało mi się połowę produktu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się