Jump to content

Nowy zestaw oraz rady o lepsze wybory produktów

Recommended Posts

Witam na forum jestem nowy ale z detailingiem nie znam się pierwszy dzień,raczej amatorsko może bardziej hobbystycznie dbam sobie o swoje autko jakim jest Golf V czarny nie metalik ale mniejsza o to chciał bym o rady starszych kolegów które produkty zastapić lepszymi  a także dokupić to co się pokończyło,zrobimy tak podam co potrzebuje kupić napisze co mam/lub miałem i wtedy bym prosił o jakieś zdanie na temat tego co mam już i co można lepiej wybrać 😉 no to lecimy z tematem

Szampon: mam Carlab Red i Green

Piana:cleantech citrus mam ale jeszcze rozglądam się za pianownicą ręczną

Pianownica ręczna: brak zastanawiam się nad marolex 3000

Deiornizer: obecnie k2 pro roton/miałem ADBL Vampire Liquid i zastanawiam się czy nie kupić znowu ADBLA bo chce do lakieru karoseri go użyć

tar&glue:miałem ADBL obecnie brak zastanawiam się nad Vasco polecany przez Nowickiego albo Prickport ?

Mikrofibry:mam obecnie kilka z waxpro ale może coś lepszego dostepnego cenowo?

Recznik do osuszania:mam jakis no name niebieski z allegro ale już się robi szorski więc coś nowego trzeba 😉

QD:Turtle Wax ICE,GOOD STUFF Sio2 detailer

Woski/sealanty :Soft 99 kiwami black,Sonax NetShield na lato chce kupić jakiś wosk co wyciągnie głębie koloru może how diamond albo sapphire?

Rekawica:obecnie jakiś no name więc trzeba kupić coś lepszego

Wiadra: potrzebuje dwóch wiaderek ale bez szaleństw cenowych coś optymalnego  moga byc po 5l

oprócz tego mam maszynke z ADBL roller DA 9mm i prawdopodobnie w lato jakaś powłoka wskoczy może kwarcowa od Aqua ? lub Aqua 9h ew Sonax Evo

dopiszcie co jeszcze warto kupić i jakie produkty byście zamienili z góry dziękuję za poświęcony wasz czas dla mnie oprócz mojego auta robie czasem auta kolegów oraz w rodzinie więc mój samochód nie jest wyznacznikiem

54 minuty temu, R3jn1971 napisał:

czarny nie metalik ale mniejsza o to